Ik snap alleen niet zo goed waarom je een wedstrijd tegen zo een ballenelftal überhaupt zou willen zien. Dan kan je net zo goed naar een training van PSV gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Origineel hoor. Klachten gewoon terecht.
...wat een onzinquote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom je een wedstrijd tegen zo een ballenelftal überhaupt zou willen zien. Dan kan je net zo goed naar een training van PSV gaan.
Als je de hele voorbereiding, gezien hebt en je de club een warm hart toe draagt dan is het toch niet meer dan normaal dat je wil zien wat voor spel je club op de mat brengt 1 week voor de krachtmeting met de amsterdammers voor de JCS.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom je een wedstrijd tegen zo een ballenelftal überhaupt zou willen zien. Dan kan je net zo goed naar een training van PSV gaan.
Nice PM me maar zodra je die hebt dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
TwitterThijs retweet mogelijke livestreams.
Net alsof je aan een wedstrijd tegen FC Bal-op-het-dak kunt zien waar een team staatquote:Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Als je de hele voorbereiding, gezien hebt en je de club een warm hart toe draagt dan is het toch niet meer dan normaal dat je wil zien wat voor spel je club op de mat brengt 1 week voor de krachtmeting met de amsterdammers voor de JCS.
2e divisie van Duitsland is inderdaad "ballenefltal"quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan moet je je aanmelden via unibetquote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Watis deze?
http://www.wedden-op-spor(...)sv-29-juli-2012.html
Je moet je eerst aanmelden ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Watis deze?
http://www.wedden-op-spor(...)sv-29-juli-2012.html
Ja, dat is inderdaad van het niveau ballenelftal.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
2e divisie van Duitsland is inderdaad "ballenefltal"![]()
Je moet ook geld op account zetten waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb me geregistreert bij die site alleen de stream doet het nog steeds niet?
Dat heb ik gedaan. Ik druk op play en werkt nog niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook geld op account zetten waarschijnlijk.
Aanklagen die handelquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik druk op play en werkt nog niet.
Je gaat toch geen geld betalen om een oefenpot te kunnen zienquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik druk op play en werkt nog niet.
Ik word telkens naar unibet verwezen..![]()
Wat loop je hier nou steeds raar te posten? Ga lekker bloggen voor je site die toch niemand bekijkt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Je gaat toch geen geld betalen om een oefenpot te kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |