Dit is leuker.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat loop je hier nou steeds raar te posten? Ga lekker bloggen voor je site die toch niemand bekijkt.
Droeftoeter
Een goede generale is altijd fijn ook tegen een wat kleinere Tegenstanders. Tegen de kleintjes moe je ook gewoon laten zien wat je in huis hebt, dat hebben ze in de voorbereiding best wel nagelaten. Dat mag niet in de competitie, want anders loop je keihard tegen de lamp met vvv-uit, of rkc uit. En ik vind leuk om nog wat van ritzmaier en depay te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Net alsof je aan een wedstrijd tegen FC Bal-op-het-dak kunt zien waar een team staat.
Niet doorhebben dat die stream bullshit wasquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.wedden-op-spor(...)sv-29-juli-2012.html
Druk je op play, registreer ik me mij unibet. Ga ik weer terug naar die website, druk ik weer op play en doet ie het niet en word ik weer doorgestuurd naar unibet
Ja man!!! Hoelaat op de herdgangquote:
Is geen streamquote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef RijstNatie het volgende:
iemand een pm voor de link van de stream?
Helaas geen streams aanwezigquote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef RijstNatie het volgende:
iemand een pm voor de link van de stream?
Waarom scoren ze dan niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef aight1 het volgende:
Aanvallend sterk, verdedigend dramatisch aldus Thijsje.
Nog steeds.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:02:40#PSV speelt zwakste half uur van hele voorbereiding. Defensie met #Zanka en #Willems overtuigt niet. reageer retweet
Is dat nieuws over Willems dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
RikElfrink #PSV speelt zwakste half uur van hele voorbereiding. Defensie met #Zanka en #Willems overtuigt niet.
Nou dat is ook mooi kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |