twitter:RikElfrink twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:42:29Blessure #Toivonen volgens #Advocaat wss. niet ernstig. #PSV volgens hem klaar voor #Ajax. reageer retweet
Zo kun je alles wel positief uitleggen. Ze moeten er gewoon altijd staan en niet bij tijd en wijlen door demotivatie of doordat ze de routine niet in de ploeg hebben om een lastigere wedstrijd uit te voetballen, een wanprestatie neerzetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
Haha idd dramatisch, dat zei Rik volgens mij.
Dit is volgens mij alleen maar beter voor PSV. Nu zullen ze scherp zijn. Oefenen ze nog voor Ajax?
Klopt helemaal. We zullen het zondag zien tegen Ajax. Ik verwacht er niet te veel van, het is nog steeds een heel stuk doormodderen ten opzichte van vorig seizoen. Al staat het met Tyton en Hutchinson wel een stuk beter dan met Isaksson en Manolev.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel positief uitleggen. Ze moeten er gewoon altijd staan en niet bij tijd en wijlen door demotivatie of doordat ze de routine niet in de ploeg hebben om een lastigere wedstrijd uit te voetballen, een wanprestatie neerzetten.
De verdedigende problemen zijn vooralsnog niet opgelost. Het zou mij niet verbazen wanneer Advocaat met dezelfde verdediging speelt als vorig jaar.
Mertens-Lens-Narsinghquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kenju het volgende:
Ben trouwens benieuwd wie Dickie in de aanval zet tegen Ajax.
En als die uitvalt/moe is, Locadia, of Matavz?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lens is inderdaad wel redelijk duidelijk ondertussen .
Theoretisch gezien matavz, in praktijk wil dat nog wel eens anders zijn. Op het moment is Lens iniedergeval in vorm, en in de ogen van Dickie nr.1 spits.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar, nu Narsingh er is, wie lijkt jullie vooralsnog beter in de spits?
En ik vond het vorig jaar trouwens met Lens heul veul beter lopen, alleen nu is Narsingh er hé.
KLopt. Maar je kan wel zien wat de plannen van Advocaat lijken te zijn. Dat 'Dickie' zus en 'Dickie' zo heb ik overigens ook wel gezien nu. Dat napraten van Vd Gijp is done.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Resultaten uit de voorbereiding zeggen bijster weinig.
Ik ben voor het kweken van mogelijkheden om in verschillende opstellingen te spelen. Maar om dit per competitie te variëren vind ik een beetje onzin. Gewoon altijd met de sterkste opstelling waar mogelijk, zou ik zeggen. En alleen als het gepast is, spelers rust geven, of een andere opstelling kiezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke, maar is Dickie Dick iemand die in EL jeugd inzet of dat niet?
Ik zou het zo doen:
Eredivisie (waar mogelijk):
Mertens-Lens-Narsingh
-Strootman-Toivonen-Bommel
Willems-Zanka-Marcelo-Hutch
-Tyton-
Beker:
Depay-Matavz/Locadia-Narsingh/Lens
-Ritzmaier-Mertens (proberen) - Wijnaldum
Willems/Pieters-Bouma-Derijck-Mano/hutch
-Waterman/die ander-
EL:
Depay/Mertens-Matavz-Narsingh
-Strootman-Mertens/Wijnaldum-Bommel/Wijnaldum
-Pieters/Willems-Zanka-Marcelo-Hutch
-Tyton-
Gewoon elke keer uitproberen, vooral in de beker/EL
Daar sluit ik me volledig bij aan, ik vond het alleen een opvallend iets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Resultaten uit de voorbereiding zeggen bijster weinig.
Beker en Europe League laten rusten..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
KLopt. Maar je kan wel zien wat de plannen van Advocaat lijken te zijn. Dat 'Dickie' zus en 'Dickie' zo heb ik overigens ook wel gezien nu. Dat napraten van Vd Gijp is done.
[..]
Ik ben voor het kweken van mogelijkheden om in verschillende opstellingen te spelen. Maar om dit per competitie te variëren vind ik een beetje onzin. Gewoon altijd met de sterkste opstelling waar mogelijk, zou ik zeggen. En alleen als het gepast is, spelers rust geven, of een andere opstelling kiezen.
Waar mensen het vandaan halen dat Mertens achter de spitsen moet, zie ik overigens ook niet. Hij geeft geen blijk van het hebben van een boven gemiddeld inzicht. Zijn goals zijn vaak op basis van zijn kwaliteiten als vleugel speler. Waarom daar dan niet gewoon gebruik van blijven maken? Omdat Depay moet spelen? Het werkt niet zo dat je dan maar een vleugelspeler op de 10 zet. Hooguit kun je een vleugelspeler linkshalf zetten, zodat er in de aanval omgeschakeld wordt naar een systeem met meer dan drie aanvallers.
We moeten verder niet vergeten dat Mertens de vreemde eigenschap heeft in het midden van het seizoen zijn rust te nemen, of hij nu speelt of niet.
Hoe dan ook, wat ik verwacht:
Mertens Lens Narsingh
Stroot Toivonen/Wijnaldum Bommel
Pieters Bouma Marcelo Hutch
Wijnaldum heeft toch steeds zijn minuten gemaakt, dus ik denk dat Advocaat het daar wel in ziet. Afgezien van dat centrum, ben ik er vrijwel zeker van dat dit de opstelling tegen Ajax wordt.
??? EL is juist een podium waar je spelers zich in de kijker kan laten spelen en op een gegeven moment tegen wat betere clubs kun voetballen. De ambitie moet verder gaan dan alleen het kampioenschap.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beker en Europe League laten rusten..
Ik heb liever Depay tegen FC Ikweetnietrad dan een Mertensquote:Op maandag 30 juli 2012 01:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
??? EL is juist een podium waar je spelers zich in de kijker kan laten spelen en op een gegeven moment tegen wat betere clubs kun voetballen. De ambitie moet verder gaan dan alleen het kampioenschap.
Tegen Ajax is ook gewoon een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer? Ze hebben al 7 oefenwedstrijden gehad. Over 1 week Ajax.
Ok, op die manier. Dan ben ik het er niet mee oneens. Het eea is wel afhankelijk van hoe goed de boel op elkaar ingespeeld is.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb liever Depay tegen FC Ikweetnietrad dan een Mertens
In de fase erna wel, maar daarvoor is altijd alles simpel winnen. Daarom is het perfect voor Lociadia, Depay etc. om zich te bewijzen daar ipv de belangrijke spelers.
Na de groepsfase kan je je vaste 11 gebuiken, zo'n gok kan je wel wagen. Maar groepsfase en daarvoor is gewoon niets voor je spelers. Kijk als je problemen hebt net als matavz nu, kan hij zich daar bewijzen. De titel is belangrijker, dat denkt elke ploeg in de el behalve de spaanse en portugezen.. Daar winnen we toch niet van..quote:Op maandag 30 juli 2012 01:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
EL is gewoon minder dan de titel. Waarom van Liverpool denken te winnen als het hier ook kan tegen dit Ajax? Het is een mooi idee, maar zet vooral wisselspelers in graag. Vooral die je wilt verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |