quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik word altijd helemaal emotioneel van zo'n openingsceremonie. Terwijl ik een ontzettende koele kikker ben normaal gesproken.
BBC natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef FredVleespet het volgende:
Welke zender kijken jullie, kzie geen reet
Parade Of Nations vind ik het mooist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik word altijd helemaal emotioneel van zo'n openingsceremonie. Terwijl ik een ontzettende koele kikker ben normaal gesproken.
Wie het vuur gaat aanstekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat was het grootste geheim? Ik kreeg het niet mee.
neuderland 1quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef FredVleespet het volgende:
Welke zender kijken jullie, kzie geen reet
Tuurlijk, zou wel raar zijn anders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
hij lult dat ie het niet weet. HIJ WEET HET WEL!
de enige die het zou verdienen eigenlijkquote:
En dan de teleurstelling...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik heel vaak zal denken OMG OMG OMG OMG EEN SURPRISE OMG MAAR WIE IS HET.
Die hebben vast olympische pakjes laten maken van 50 euro biljetten gewoon om Wilders te pestenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd naar de opkomst van de Grieken
En een meters hoge Voldemort.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Emma Watson schijnt op een bezem door het stadion te gaan vliegen, met Harrie en die rooie
Dat zou ik tof vinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Emma Watson schijnt op een bezem door het stadion te gaan vliegen, met Harrie en die rooie
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh ben je mal gek. Dit is het lekkerste bier ever![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Ericr het volgende:
Al die mongolen straks weer flitsen met hun mini cameraatjes en telefoons
Guinness is Iers, niet Engelsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh ben je mal gek. Dit is het lekkerste bier ever![]()
![]()
Ik vind het lelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon hoe Nederlanders het uitspreken, geen probleem toch
Ja, met de OS wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kan je die met Ziggo met normaal abo ontvangen?
Het is wel erg slecht inderdaad, wordt nog leuk bij de wedstrijden als dat zo blijft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef golfer het volgende:
Nederland 1 loopt 30 seconden achter op de BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |