Mwahquote:
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
Ik heb nog nooit zo in een deuk gelegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
VOlgens mij wel. Het was een geniale opening iigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.![]()
Ben in ieder geval benieuwd wat de ze ervan gaan maken. Al zal het toch wel minder zijn dan in Beijing, maar dat kan ik ze moeilijk kwalijk nemen.
quote:“Jan Peter Balkenende, gadegeslagen door miljarden televisiekijkers.”
Jack & Leon Haan dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef TheArt het volgende:
Wie geven er commentaar namens de NOS eigenlijk? Ik lees alleen presentatie Henry Schut, maar Henry gaat geen commentaar geven natuurlijk.
Zet 'em op Sjektwitter:jack_afc1895 twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 11:34:46Opening verslaan voor tv vanavond met Leon Haan.Eervolle opdracht.Begin van mijn tiende Zomerspelen. Maar nu eerst Radio Sportzomer om 1 uur reageer retweet
Dat was echt kippenvel!quote:
CGI-vuurwerk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef DeeBee het volgende:
Beijing was gewoon bizar als je het nu weer terugziet, dat vuurwerk na dat drummen o.a., mijn god zeg!![]()
quote:NBC, which reportedly paid $1.18bn for rights to the London Olympics, is not broadcasting or streaming the opening ceremony live. Instead, it is saving it for prime time, showing the whole thing some four hours later, with coverage starting at 7.30pm on the east coast. It's even being delayed for viewers on the west coast, who will have to wait until 7.30pm Pacific time before it's shown on their local affiliates. The reason of course is money - NBC wants to maximise its more valuable primetime audience.
Eerst zien, dan pas zeggen dat Beijing beter was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Londen gaat niet in de buurt komen van Beijing.
Ja, misschien gaan ze met wat meer celebs gooien.
laatste uur meestalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
10 voor 10 tot 1 uur duurt het
maar weet iemand hoelaat al die sporters komen ongeveer![]()
?
Ik krijg er nog kippenvel van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |