SPOILER: OS playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers vanwege de lengte, niet omdat ik niet wil spoileren![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
De eerder uitgelekte playlist:Ik mis Rule BrittaniaSPOILER: OS playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers vanwege de lengte, niet omdat ik niet wil spoileren
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik heb de lijst niet gemaakt hoorquote:
Engeland hequote:
Zie de playlist hierboven. En volgens mij komen de Spice Girls optreden en Paul McCartney .quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef thettes het volgende:
Hoe zit het nu met de muziek? Er komen toch ook gewoon optredens of iets dergelijks?
Thnx, miste de spoilertags evenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Engeland he
[..]
Zie de playlist hierboven. En volgens mij komen de Spice Girls optreden en Paul McCartney .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een openings/sluitingsceremonie overdag werd gehouden en wees trouwens blij dat het in een Europees land gehouden wordt. Ik kan me nog de openingscenremonie in Atlanta herinneren, nou dat werd dus echt nachtwerk.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
De eerder uitgelekte playlist:Is dat niet gewoon een lijstje van een of andere hobbyistSPOILER: OS playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers vanwege de lengte, niet omdat ik niet wil spoileren
Kan mij niet voorstellen dat ze bv The Sex Pistols gaan spelen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Het stond een tijdje geleden op een Engelse site, het zou de uitgelekte playlist moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een lijstje van een of andere hobbyist
Kan mij niet voorstellen dat ze bv The Sex Pistols gaan spelen.
Dan ben jij volgens mij erg goedgelovig, er is niet eens tijd voor zo'n enorm aantal liedjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stond een tijdje geleden op een Engelse site, het zou de uitgelekte playlist moeten zijn.
Misschien kleine stukjes van alles? Een soort UK Mix?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben jij volgens mij erg goedgelovig, er is niet eens tijd voor zo'n enorm aantal liedjes
Ah leuk, kunnen we een quiz doen om de tijd te dodenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kleine stukjes van alles? Een soort UK Mix?
Hier staat het
Nummers raden bij de opening, ja leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ah leuk, kunnen we een quiz doen om de tijd te doden
Maar als die playlist klopt moet Nederland blij zijn dat ze de spelen niet organiseren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken. Of aan de Uitmarkt met de Musical Singalong.
Dat zou echt helemaal de kers op de taart zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als die playlist klopt moet Nederland blij zijn dat ze de spelen niet organiseren.
Una Paloma Blanca, Smurfenlied...
Ik ga naar een openingsceremoniepartyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gezellig allemaal thuisblijven om met ome Paul Hey Jude te zingen. Jeuujjj
Mwahquote:
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
Ik heb nog nooit zo in een deuk gelegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
VOlgens mij wel. Het was een geniale opening iigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.![]()
Ben in ieder geval benieuwd wat de ze ervan gaan maken. Al zal het toch wel minder zijn dan in Beijing, maar dat kan ik ze moeilijk kwalijk nemen.
quote:“Jan Peter Balkenende, gadegeslagen door miljarden televisiekijkers.”
Jack & Leon Haan dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef TheArt het volgende:
Wie geven er commentaar namens de NOS eigenlijk? Ik lees alleen presentatie Henry Schut, maar Henry gaat geen commentaar geven natuurlijk.
Zet 'em op Sjektwitter:jack_afc1895 twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 11:34:46Opening verslaan voor tv vanavond met Leon Haan.Eervolle opdracht.Begin van mijn tiende Zomerspelen. Maar nu eerst Radio Sportzomer om 1 uur reageer retweet
Dat was echt kippenvel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |