Maar als die playlist klopt moet Nederland blij zijn dat ze de spelen niet organiseren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken. Of aan de Uitmarkt met de Musical Singalong.
Dat zou echt helemaal de kers op de taart zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als die playlist klopt moet Nederland blij zijn dat ze de spelen niet organiseren.
Una Paloma Blanca, Smurfenlied...
Ik ga naar een openingsceremoniepartyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gezellig allemaal thuisblijven om met ome Paul Hey Jude te zingen. Jeuujjj
Mwahquote:
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
Ik heb nog nooit zo in een deuk gelegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Evert Ten Napel bij de opening vier jaar geleden
VOlgens mij wel. Het was een geniale opening iigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was toen toch samen met Frank Snoeks? Was echt geweldig inderdaad.![]()
Ben in ieder geval benieuwd wat de ze ervan gaan maken. Al zal het toch wel minder zijn dan in Beijing, maar dat kan ik ze moeilijk kwalijk nemen.
quote:“Jan Peter Balkenende, gadegeslagen door miljarden televisiekijkers.”
Jack & Leon Haan dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef TheArt het volgende:
Wie geven er commentaar namens de NOS eigenlijk? Ik lees alleen presentatie Henry Schut, maar Henry gaat geen commentaar geven natuurlijk.
Zet 'em op Sjektwitter:jack_afc1895 twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 11:34:46Opening verslaan voor tv vanavond met Leon Haan.Eervolle opdracht.Begin van mijn tiende Zomerspelen. Maar nu eerst Radio Sportzomer om 1 uur reageer retweet
Dat was echt kippenvel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |