Dat ging om z'n vier andere kinderen, Estelle had kennelijk niet zo'n behoefte aan hun aanwezigheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Il las dat Gullit zich bevrijd voelde. En dat ie nu eindelijk aandacht aan zijn kinderen kon besteden. Dus zoveel hebben zijn kinderen in het verleden niet aan hem gehad.
Estelle en slim in 1 zin? Ik verwacht het ook niet. Ik gok dat ze tot voor kort dacht dat voor een bruiloft was uitgenodigd, toen ze als getuige werd opgeroepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu maar hopen dat de straf voor Badr wat hoger uitvalt omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Als Estelle slim is (dat verwacht ik niet met iemand die zaagsel in haar hoofd heeft zitten) dan vertelt ze gewoon wat er gebeurd is. Met een beetje pech krijgt Estelle de voogdij van de kinderen niet en heeft ze een aanklacht aan de broek voor meineed.
Maakt niet uit. Hij gaf de voorkeur aan een goedkoop neukertje ipv aan zijn 4 kinderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging om z'n vier andere kinderen, Estelle had kennelijk niet zo'n behoefte aan hun aanwezigheid.
quote:OM baalt van publicatie verklaring Badr Hari
Het Openbaar Ministerie in Amsterdam stoort zich er enorm aan dat er kennelijk nog steeds wordt gelekt over het onderzoek naar Badr Hari en de mishandelingen waarvan de kickbokser wordt verdacht.
Badr Hari zit in alle beperkingen, wat wil zeggen dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat en dat er over de inhoud van het onderzoek niets naar buiten mag worden gebracht.
Donderdag schreef De Telegraaf dat Hari tijdens politieverhoren heeft toegegeven dat hij betrokken is geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari die de avond van de mishandeling bij hem was, heeft mogelijk een valse verklaring afgelegd, aldus het dagblad.
'Ondanks die beperkingen blijken er nog steeds delen van een verklaring op straat te kunnen belanden', aldus een woordvoerder van het parket in Amsterdam. 'Dat vinden wij bijzonder vervelend.'
De afgelopen weken werd al enkele malen informatie gepubliceerd uit het lopende onderzoek. De advocaten van Hari hebben zich daarover beklaagd, de Rijksrecherche doet er op verzoek van het OM inmiddels onderzoek naar.
Of de jongste onthulling in de zaak ook in dat onderzoek wordt meegenomen, wil een woordvoerder van het landelijk parket van het OM, dat het lekonderzoek leidt, niet zeggen. 'Wij doen nooit mededelingen over lopende onderzoeken. Maar wij lezen natuurlijk ook de krant.'
De beperkingen zijn Hari en een in Eindhoven gearresteerde medeverdachte opgelegd door de rechter-commissaris, op verzoek van het OM. Het doel ervan is om het onderzoek zo ongestoord mogelijk te kunnen laten verlopen.
Badr Hari is vrijdag voor twee weken in bewaring gesteld; de beperkingen gelden in elk geval voor die periode, maar kunnen verlengd worden. Volgende week zal de raadkamer van de rechtbank in een besloten zitting zich over het voortduren van het voorarrest van Hari en de medeverdachte buigen.
Marnix van der Werf, advocaat van kickbokser Hari, was donderdag niet voor commentaar bereikbaar.
Nee nog niet. Komt vast welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Leandra het volgende:
De bron van het kwaad heeft nog steeds geen nieuws?
Estelle is best een duur neukertje denk ik hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij gaf de voorkeur aan een goedkoop neukertje ipv aan zijn 4 kinderen.
Goedkoopquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef tong80 het volgende:
Maakt niet uit. Hij gaf de voorkeur aan een goedkoop neukertje ipv aan zijn 4 kinderen.
Maar daar staat Ruud zelf toch bij hoe dat verloopt, ik moet stiekem een beetje lachen om die 'oeh wat ben ik opgelucht, nu zie ik al mijn kinderen weer' praat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging om z'n vier andere kinderen, Estelle had kennelijk niet zo'n behoefte aan hun aanwezigheid.
Ja hoor, dit vind ik ook. Alleen als je steeds heibel krijgt met je (toen nog nieuwe) vrouw, én je ligt zwaar in de clinch met je (toenmalige) aanstaande ex, dan is het iets makkelijker meebuigen met Estelle, denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar staat Ruud zelf toch bij hoe dat verloopt, ik moet stiekem een beetje lachen om die 'oeh wat ben ik opgelucht, nu zie ik al mijn kinderen weer' praat.Doet hij toch écht zelf. En of Stellemans er iets van vond, prima, maar het zijn zijn kinderen toch...
dit schrijven ze over zichzelf. Let op de laatste zinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Leandra het volgende:
De bron van het kwaad heeft nog steeds geen nieuws?
quote:Over CrimeBron
4 januari 2010
By Admin
CrimeBron is ontstaan omdat er eens een tegengeluid moet worden gegeven aan de “witte” media in Nederland.
Alle berichten in de media worden gevoed door journalisten merendeel opgeleid en groot geworden in witte buurten.
Wij willen ook die kant belichten die normaal alleen word veroordeeld dus ook van uit de hoek van allochtonen.
Als er een misdaad gebeurt dan komt er vaak een persbericht van uit de Politie die echt niet altijd geheel onbevooroordeeld is .
De reguliere media dient zich aan de protocollen van de Politie te houden want anders kunnen ze wel eens op de zwarte lijst komen en dan kan je rigoureuze maatregelen verwachten.
CrimeBron heeft ook al de nodige aanvaringen met de Politie gehad en zijn er zelfs perskaarten in beslag genomen iets wat nog nooit is voorgekomen bij “witte” media.
Ook is het voorgekomen dat er nadat er berichten waren verschenen die de Politie niet zo leuk vond,er briefings waren voor Politiebureau’s door het gehele land om CrimeBron het werk onmogelijk te maken.
CrimeBron maakt ook vaak undercover reportage’s en vaak zijn wij hier door zelfs in een cel terecht gekomen,want tja ,het lijkt voor de Politie toch schier onmogelijk dat er allochtonen journalisten zijn?
Ook de NVJ schaart zich achter de brede rug van oom agent en oordeelt dat het onmogelijk de Politie is die fout kan zijn ?
CrimeBron probeert naar eer en geweten onderzoeken openbaar te maken.
Vaak is het in de misdaad moeilijk een ware toedracht op te schrijven omdat er meerdere versies circuleren .
Mocht een of ander misdaad syndicaat zich niet tevreden vinden met een artikel dan kunnen ze overleg vragen via info)at) crime-bron.nl voor dat ze ons op een liquidatie lijst plaatsen want een kogel zijn wij niet waard en wij verkiezen de weg der communicatie.
CrimeBron
Zou er al een liefdes baby onderweg zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef vencodark het volgende:
Goh, die Estelle heeft nu toch wel een juweeltje te pakken.![]()
Ach, hij gaat in ieder geval (nog) niet vreemd.
Nee, want ze was 100% niet zwanger, heeft ze eerder verklaard. Niet dat haar verklaringen altijd naar waarde te schatten zijn, blijkt nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou er al een liefdes baby onderweg zijn
Was.... Inmiddels zijn we een maand en een liefdesvakantie verderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Smallish het volgende:
[..]
Nee, want ze was 100% niet zwanger, heeft ze eerder verklaard. Niet dat haar verklaringen altijd naar waarde te schatten zijn, blijkt nu.
En ze is blont. Dus het zou zomaar kunnen dat ze een keer de pil door de plee gespoeld heeft vergeten isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was.... Inmiddels zijn we een maand en een liefdesvakantie verder
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was.... Inmiddels zijn we een maand en een liefdesvakantie verder
Nee, zo is ze natuurlijk niet, maar je weet toch, we krijgen allemaal wel eens diarree van dat uitheemse voedselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef Ole het volgende:
[..]
En ze is blont. Dus het zou zomaar kunnen dat ze een keer de pil door de plee gespoeld heeft vergeten is
Ja, al die olijfoliequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zo is ze natuurlijk niet, maar je weet toch, we krijgen allemaal wel eens diarree van dat uitheemse voedsel
Serieus he? het zou me echt niks verbazen als er weer een kind op de wereld gezet word.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zijn tussendoor ook nog even romantisch in Parijs geweest, ze zóu daar een pilletje verloren kunnen zijn.
Franse slag!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zijn tussendoor ook nog even romantisch in Parijs geweest, ze zóu daar een pilletje verloren kunnen zijn.
Oh jah, ook al zo'n domme opmerkingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eskil het volgende:
En de ex schoonmoeder over Ruud maar zeggen: Wat een sukkel!! (afluisterapp.) Had ze beter tegen haar dochter kunnen zeggen!
LOL die zit nu op zijn deurquote:
Ik denk dat zij nu denkt 'Gut, die Ruud was heul zo rot nog niet'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eskil het volgende:
En de ex schoonmoeder over Ruud maar zeggen: Wat een sukkel!! (afluisterapp.) Had ze beter tegen haar dochter kunnen zeggen!
Nah over is over natuurlijk, ben wel nieuwsgierig wie de volgende (met volle zakken) isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nu denkt 'Gut, die Ruud was heul zo rot nog niet'
Ik denk dat je haar te hoog inschat.quote:
Afrojack is ook weer vrijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah over is over natuurlijk, ben wel nieuwsgierig wie de volgende (met volle zakken) is
Volgens mij past Badr uitstekend in die vriendenkring.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Smallish het volgende:
De 'oude' vriendenkring van Estelle zal toch ook niet echt zitten te wachten op haar 'nieuwe' vriendjes. Mijn hemel, wat is zij stom bezig....
Nog jongerquote:
Dat wil een van zijn inmates straks vast voor hen doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef Cynix ® het volgende:
Een dito tatoeage was natuurlijk nog veel mooier geweest.
me2, kijken of ik van hoofdpijn af kan komen hier met normaal Nederlands.quote:
Waarom ?quote:
Omdat het topic in NWS verkracht wordt door een demi zool.quote:
Dit is trouwens de originele topicreeks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het topic in NWS verkracht wordt door een demi zool.
Ze schijnt alles te weten van Leandra.. Maar goed, hier bedienen wij de knopjes natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |