Fijn voor Ruud, maar ik vraag me af of de kids het ook allemaal wel zo fijn vinden. Het zal je maar gebeuren dat je moeder zo'n figuur in huis haalt....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef roos85 het volgende:
Wat een domme doosvolgens mij kan dit nog in het voordeel van Ruud gaan werken betreffende hun kids.
Ze was waarschijnlijk even vergeten dat ze toch niet de hele tijd badr aan haar zijde heeft gehad. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:43 schreef JaneDoe het volgende:
hoe dom kan je zijn? probeert stellemans soms ook in t gevang te komen zodat ze hun relaasie warm en groots kunnen voortzetten?
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Estelle moet haar verklaring Herstelle.
Ik denk dat ze inmiddels met beide handen in haar eigen blonde lokken zit. Wat een puinhoop, die grote Liefde.
Dat. Denken dat je hiermee wegkomt.......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze inmiddels met beide handen in haar eigen blonde lokken zit. Wat een puinhoop, die grote Liefde.
En Leco maar weer opdraven om haar coupe te fatsoeneren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Naast het liegen vind ik het ook stuitend dat ze deze kwestie aangrijpen om nog maar even Badr' s gezelligheid aan te tonen met zijn afdroogverhaal. Als het een halfjaar later had plaatsgevonden, had ie er de kerstboom bij kunnen halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:04 schreef Flow3r het volgende:
Ook al heeft die ene klap geen schade aangericht en is die Everink pas daarna door ánderen total loss geslagen, dan nóg ga je niet op vakantie als je in de kranten en op internet de foto's kan zien van de mishandeling.
Tjonge en dan nog liegen ook. Estelle zal wel superverliefd zijn
Dat niet alleen, ze heeft kennelijk door haar relatie met Badr ook het verschil tussen goed en fout uit het oog verloren, de vraag is dan maar of haar kinderen bij haar nog wel zo veilig zijn....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef yvonne het volgende:
Leedvermaak
Maar bij de scheiding kan Ruud nu aandragen dat z'n ex onbetrouwbaar is en zelfs liegt voor haar criminele vriendje, dus beste rechter, ik wil de kinderen.
Il las dat Gullit zich bevrijd voelde. En dat ie nu eindelijk aandacht aan zijn kinderen kon besteden. Dus zoveel hebben zijn kinderen in het verleden niet aan hem gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze heeft kennelijk door haar relatie met Badr ook het verschil tussen goed en fout uit het oog verloren, de vraag is dan maar of haar kinderen bij haar nog wel zo veilig zijn....
Daar zou ik het op gooien; de veiligheid van de kinderen en dat moeder daar momenteel kennelijk geen heldere kijk op heeft.
toch?quote:"overwint hun liefde alles"
of hij mepte met zijn hand in een theedoek om zijn hand niet te beschadigenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
'Maar 1 klapje'.
Kennelijk wel zó hard dat zijn goed getrainde klauw er van in een theedoek moest
Volgens mij is 1 klap van Haribo gelijk aan minimaal 10 klappen van een gemiddelde nederlander. Al heb ik geen ervaring, ik heb nog nooit iemand een klap gegevenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
'Maar 1 klapje'.
Kennelijk wel zó hard dat zijn goed getrainde klauw er van in een theedoek moest
Ach, in haar 'oude vriendenkring' zat ook al het een en ander aan penoze. Die zijn niet al te kritisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Smallish het volgende:
De 'oude' vriendenkring van Estelle zal toch ook niet echt zitten te wachten op haar 'nieuwe' vriendjes. Mijn hemel, wat is zij stom bezig....
Wil jij de kinderen? Dan heb je er 9.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef yvonne het volgende:
Leedvermaak
Maar bij de scheiding kan Ruud nu aandragen dat z'n ex onbetrouwbaar is en zelfs liegt voor haar criminele vriendje, dus beste rechter, ik wil de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |