Oh jah, ook al zo'n domme opmerkingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eskil het volgende:
En de ex schoonmoeder over Ruud maar zeggen: Wat een sukkel!! (afluisterapp.) Had ze beter tegen haar dochter kunnen zeggen!
LOL die zit nu op zijn deurquote:
Ik denk dat zij nu denkt 'Gut, die Ruud was heul zo rot nog niet'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eskil het volgende:
En de ex schoonmoeder over Ruud maar zeggen: Wat een sukkel!! (afluisterapp.) Had ze beter tegen haar dochter kunnen zeggen!
Nah over is over natuurlijk, ben wel nieuwsgierig wie de volgende (met volle zakken) isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nu denkt 'Gut, die Ruud was heul zo rot nog niet'
Ik denk dat je haar te hoog inschat.quote:
Afrojack is ook weer vrijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah over is over natuurlijk, ben wel nieuwsgierig wie de volgende (met volle zakken) is
Volgens mij past Badr uitstekend in die vriendenkring.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Smallish het volgende:
De 'oude' vriendenkring van Estelle zal toch ook niet echt zitten te wachten op haar 'nieuwe' vriendjes. Mijn hemel, wat is zij stom bezig....
Nog jongerquote:
Dat wil een van zijn inmates straks vast voor hen doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef Cynix ® het volgende:
Een dito tatoeage was natuurlijk nog veel mooier geweest.
me2, kijken of ik van hoofdpijn af kan komen hier met normaal Nederlands.quote:
Waarom ?quote:
Omdat het topic in NWS verkracht wordt door een demi zool.quote:
Dit is trouwens de originele topicreeks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het topic in NWS verkracht wordt door een demi zool.
Ze schijnt alles te weten van Leandra.. Maar goed, hier bedienen wij de knopjes natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |