Een Franssprekende Badr-groupie.quote:
quote:
Liefquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Ole het volgende:
OT: Ik heb trouwens weer een geweldige, zeer objectieve, site gevonden!
http://crime-bron.nl/crimebron-nieuws/waarom-badr-hari-opsluiten/
En dan die reacties onder het artikel. Deze bijvoorbeeld:quote:
Zoiets verzin je nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan die reacties onder het artikel. Deze bijvoorbeeld:
'knokpartij in uitgaansikwie meestal weekend moet blijve politie bureau as oficier gesproken meeste krijge dagvaarding mee snelregt tot op roep krijge dan hun melde maar als ontken verdagte is dan beperking krijge helpt niks uit eindlijk hij kan veur 1 aangeklaagd bij air geen dna deze ik gleze mooie reaksie (mama?….. ja sigat waar bleifte ons nieuwe papa nouw? hei zouw tog afdrogen vanavond ghihihi deze tgek humorlan'
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'knokpartij in uitgaansikwie meestal weekend moet blijve politie bureau as oficier gesproken meeste krijge dagvaarding mee snelregt tot op roep krijge dan hun melde maar als ontken verdagte is dan beperking krijge helpt niks uit eindlijk hij kan veur 1 aangeklaagd bij air geen dna deze ik gleze mooie reaksie (mama?….. ja sigat waar bleifte ons nieuwe papa nouw? hei zouw tog afdrogen vanavond ghihihi deze tgek humorlan'
Badr in Cooldown, niet heel aannemelijk. Zie zo' n badboy van 2 bij 2 niet echt zo' n YMCA-dansje doen ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:22 schreef tong80 het volgende:
Professioneel klappenuitdeler Badr Hari zou in een Amsterdamse kroeg in de Lange Leidsedwarsstraat, 'de kleine Cooldown', al eerder iemand in elkaar hebben gebeukt, zo weet het Parool te melden. Het toenmalige slachtoffer was de broer van Hari's toenmalige vriendin.
In december zou de man ondermeer een kopstoot en klappen van Hari hebben gekregen en daarbij serieuze verwondingen aan zijn gezicht hebben opgelopen. Vrienden van Hari hebben de man vervolgens met ernstige bedreigingen weerhouden van het doen van aangifte. De recherche hoopt nu dat dit slachtoffer dat alsnog zal doen.
Hari's advocaat zou graag commentaar willen geven, maar kan dit naar eigen zeggen niet omdat justitie Hari beperkingen zou hebben opgelegd.
We gaan vrolijk verder.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Aw Badr zou komen afdrogen. Omdat het zo gezellig was en zo is hij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zou ze verklaard hebben?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef eskil het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)hoord-badr-hari.html
Estelle is vandaag aan de beurt geweest.
Die account is ouder dan die van jou, en ze heeft altijd van dat steenkolen Nederlands getypt, dus het lijkt me sterk dat ze 3 jaar geleden al deed alsof ze vanuit het Frans vertalend in NL op een forum postte.quote:
Ja zoiets, 'm'n haren hingen voor m'n ogen'... beetje moderne versie van 'plaat voor de kop'.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat zou ze verklaard hebben?
Onze liefde is zo warm en groots en hij woelde met zijn handen zodanig door mijn haren dat ik niks gezien heb?
Ja zoiets, of dat ze druk was haar haar te borstelen, dat had hij immers helemaal door de war gewoeld en zo konden ze niet weg....quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat zou ze verklaard hebben?
Onze liefde is zo warm en groots en hij woelde met zijn handen zodanig door mijn haren dat ik niks gezien heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |