THE BEARCLIFF!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:28 schreef Frey het volgende:
Echt weer Hedwig.![]()
En weer een geweldige cliff tune.
Die droeg overigens een pruik gedurende het einde van seizoen 5, dus ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mee eens, Marieke is echt precies hetzelfde gebleven ook.
Hierin verschillen we van mening denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik blijf Karin als beste vrouw van Jef zien, ook dankzij dat geweldige acteerwerk van Henriëtte Tol, wat was zij goed in die ruzie-scènes![]()
![]()
Oh, een pruik? Hoe dat zo als ik vragen mag? (Heb seizoen 5 nog niet gezien, vandaar)quote:Op zondag 29 juli 2012 04:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die droeg overigens een pruik gedurende het einde van seizoen 5, dus ja.![]()
Op mij komt Sylvia juist onredelijk en hypocriet over, daarnaast vind ik haar ook zo'n ongelofelijke zeikdoos. In seizoen 5 bijvoorbeeld; Sylvia kijkt uit het raam en ziet Jef met een dame (Dian) de auto uitkomen. Sylvia trekt meteen haar conclusies (Jef gaat vreemdquote:Op zondag 29 juli 2012 04:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hierin verschillen we van mening denk ik.
Ik vond Karin vaak een beetje hypocriet en onredelijk. Sylvia vond ik een stuk zachter en ze gaf Jef ook een prettigere uitstraling vond ik. Al moet ik toegeven dat het voor mij ook komt doordat Silvia fel afsteekt tegen Barbara. Toch jammer dat Barbara zo een lange tijd het lievelingetje van de schrijvers was.
Na haar verkrachting in de Heavy Heaven draait ze steeds verder door. Op een gegeven moment pakt ze de schaar en knipt haar haren af, hierbij maakt ze zich ook ontzettend vreemd op.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, een pruik? Hoe dat zo als ik vragen mag? (Heb seizoen 5 nog niet gezien, vandaar)
Toen ze Jef met Dian de auto uit zag komen had Jef het vlak ervoor ook wel enorm bond gemaakt. Een fles naar haar hoofd gegooid, gehokt met een andere vrouw in hun huis (vandaar het wantrouwen). En dat met haar ex-man was inderdaad nogal vervelend voor Jef, maar ze kenden elkaar toen amper een maand en woonden nog niet samen of wat dan ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op mij komt Sylvia juist onredelijk en hypocriet over, daarnaast vind ik haar ook zo'n ongelofelijke zeikdoos. In seizoen 5 bijvoorbeeld; Sylvia kijkt uit het raam en ziet Jef met een dame (Dian) de auto uitkomen. Sylvia trekt meteen haar conclusies (Jef gaat vreemd) en gaat op d'r achterste benen staan, zonder ook maar íéts te weten over de dame.
En dat terwijl ze zelf in seizoen 4 doodleuk met d'r ex-man op vakantie ging omdat ze misschien weer gevoelens voor hem had gekregenMaar nee, dat moest Jef maar begrijpen
Waarschijnlijk zijn we het wel alledrie eens over Barbaraquote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Frey het volgende:
Ik zit er precies tussenin denk ik.
Ik ben het totaal niet eens met Peter over Sylvia, maar ook niet met Bartolhoven over Karin.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we het wel alledrie eens over Barbara
Daarin zijn we het voor de volle 100% eensquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
denk dat jullie nog een vierde medestander hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's mooi! Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat jullie nog een vierde medestander hebben
oopsquote:Op zondag 29 juli 2012 04:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die droeg overigens een pruik gedurende het einde van seizoen 5, dus ja.![]()
en een vijfdequote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat jullie nog een vierde medestander hebben
Wat dacht je van zijn 'relatie' met die gestoorde Alice. Hij wilde voor haar een vals paspoort laten maken, maar toen hij volgens die vervalser te weinig geld had, sloeg hij (per ongeluk) die gast knock out.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die man heeft ook een mooie ontwikkeling doorgemaakt, als klagerige buurman en tevens voorzitter van het buurtcommité in seizoen 1 tot een nare en vrekkerige bemoeial in seizoen 2 die een stuk aardiger werd toen hij Arthur Peters in huis nam in seizoen 3. Daarna de vermakelijke taferelen bij AA&F en de periode dat Jessica kwam, vervolgens zijn carrière bij hotel Dendermonde waarbij men hem toch wel ging waarderen. Tegelijkertijd werkte hij als conciërge op die school en lag overhoop met Kim en Hedwig. Na seizoen 10 ging hij aan het werk als congierce bij Scala. Pas toen werd het de lieve oude man die voor iedereen klaar stond, die met iedereen kon opschieten en je altijd onderdak bood.
Een van de weinige personages die er niet slechter op werd na seizoen 10
Totaal bizar was dat met die beer.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
THE BEARCLIFF!![]()
Dit was ook bizar slecht als je erop terugkijkt. Maar dit was leuk doordát het zo bizar slecht was, en omdat het Hedwig was kon je zoiets verwachten.
Kan ik me als de dag van gisteren herinneren. Harmsen en die vervalser hadden enkele 'ruggen' afgesproken, maar Harmsen dacht dat een rug 100 gulden was in plaats van 1000quote:Op zondag 29 juli 2012 15:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn 'relatie' met die gestoorde Alice. Hij wilde voor haar een vals paspoort laten maken, maar toen hij volgens die vervalser te weinig geld had, sloeg hij (per ongeluk) die gast knock out.
Dat weet ik ook nog ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan ik me als de dag van gisteren herinneren. Harmsen en die vervalser hadden enkele 'ruggen' afgesproken, maar Harmsen dacht dat een rug 100 gulden was in plaats van 1000
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan ik me als de dag van gisteren herinneren. Harmsen en die vervalser hadden enkele 'ruggen' afgesproken, maar Harmsen dacht dat een rug 100 gulden was in plaats van 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |