Aangezien dit topic zo hard gaat: nummer #445 MOET gewoon met Ronald in de titelquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aangezien dit topic zo hard gaat: nummer #345 MOET gewoon met Ronald in de titel
Als het muziekje in seizoen 1 al te horen was, is het helemaal zeker dat Ronald dat gecomponeerd heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat muziekje? Noooh!Dat is echt een bazentheme
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Laura dan droomt van Danny en Charlie vind ik het niet gek dat ze haar geen grote rol meer geven.
#445 neem ik aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aangezien dit topic zo hard gaat: nummer #345 MOET gewoon met Ronald in de titel
Ah ja, klein foutjequote:
4305 zul je bedoelen; 1 topic voor iedere aflevering die hij gecomponeerd heeftquote:Mee eens, de volgende 5 topics: Ronald
Hoe hebben zij hem kunnen ontslaan?! Schandequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
4305 zul je bedoelen; 1 topic voor iedere aflevering die hij gecomponeerd heeft
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe hebben zij hem kunnen ontslaan?! Schande
Ik vond die aftitelingstune met die bellen ook zo gaafquote:Op zondag 29 juli 2012 00:01 schreef Frey het volgende:
Die mooie theme ook al in het begin. Beetje de theme van de film zeg maar, maar hij werd eerder ook al in de serie gebruikt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt al meer dan genoeg.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond die aftitelingstune met die bellen ook zo gaaf
En zo hóórt het ook. Fons zou weer zijn eeuwige cliffsamples gebruikenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het thema echt met elke instrument mogelijk opgenomen
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond die aftitelingstune met die bellen ook zo gaaf
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die film had echt helemaal de kerstsfeer.
Ik weet nog dat ik de titel altijd verkeerd uitsprak. Ik zei steeds "De ruïne".
Ik moet eerlijk zeggen dat ik, na het zien van seizoen 4 en 5, niet zo'n fan ben van Sylvia. Ik vond Karin vele malen leuker met Jefquote:Op zondag 29 juli 2012 00:10 schreef Frey het volgende:
Die scène met Jef en Sylvia.![]()
En natuurlijk weer prachtige muziek erbij.![]()
![]()
Hier klopte het weer even voor Jef.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef Frey het volgende:
Ik zou graag Hilde de Mildt weer terug hebben, maar dat gaat niet.
Dan zouden ze weer een prachtige verhaallijn om zeep gaan helpen, waar deze lui zeker toe in staat zijn.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hilde de Mildt... Speelde zij niet de rol van Barbara?"
Ik blijf Karin als beste vrouw van Jef zien, ook dankzij dat geweldige acteerwerk van Henriëtte Tol, wat was zij goed in die ruzie-scènesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:20 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Jammer dat veel mensen nu Barbara als Jefs beste vrouw zien.![]()
Hoewel er in het begin niks mis mee was.
Zelfs als Ronald een tune maakt met een koektrommel en een fluitketel als instrumenten, dan klinkt het nog geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |