Ronald Schilperoort deed er ook de muziek voor, toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Film zal ook niet zo lang van tevoren opgenomen zijn, aangezien Wiks afwezigheid in de serie pas in februari te merken was.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort deed er ook de muziek voor, toch?
Like a bossquote:
Wat een zielige review staat daar zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Like a boss
Just like me, as I just added a review of it on IMDbJa, een stuk positiever naast dat stuk ongeluk wat er nu staat... Hele negatieve review van iemand die de soap niet kan waarderen.
Duidelijk iemand die niet eens kijkt en gewoon maar wat heeft neergekalkt.quote:Even for a soap this movie is awful. In the first place because the things that are happening just can't happen, in the second place because the main character is the most irritating person in GTST and in the third place because people who don't know this soap just can't understand this movie. Besides, the acting is bad, the locations are bad, the special effects are bad... And the music is just too sentimental. Maybe nice for the fans, but that's all that can be said about this crap. Don't waste your time with this... It will save your day.
Exactly. Trouwens, ik kijk net de credits na: Johnny de Mol was assistent opnameleiding.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een zielige review staat daar zeg.![]()
![]()
[..]
Duidelijk iemand die niet eens kijkt en gewoon maar wat heeft neergekalkt.
Helen die helemaal doordraaide.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exactly. Trouwens, ik kijk net de credits na: Johnny de Mol was assistent opnameleiding.
Helen op 2:30 "En die gekke Harmsen die helpt haar natuurlijk, waarom is 'ie d'r anders niet?"
Dat is waar ook!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je de quotes had gezien: Heer van Bartelhoven had het er al eerder over dat het jammer is dat sommigen de gebeurtenissen uit de kerstfilm voor waargebeurd zagen.
Ik haal tot en met seizoen 15.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef LetsGame het volgende:
Wie gaan hier overigens seizoen 7 WEL halen?
En die personages uit het verleden zijn de personages die de afgelopen 5 jaar weg zijn gegaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef LetsGame het volgende:
Kerstfilm 2012 een idee?![]()
Personages uit het verleden verschijnen stuk voor stuk bij Laura en Robert
Speciale gast: Milanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
En die personages uit het verleden zijn de personages die de afgelopen 5 jaar weg zijn gegaan.
Rot op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef LetsGame het volgende:
Kerstfilm 2012 een idee?![]()
Personages uit het verleden verschijnen stuk voor stuk bij Laura en Robert
Wie gaan hier overigens seizoen 7 WEL halen?
Ze droomtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rot op.
Waarom? Robert is zelf een personage uit het verleden. Net als Laura's huis.
Ik.
Als Laura dan droomt van Danny en Charlie vind ik het niet gek dat ze haar geen grote rol meer geven.quote:
Ach, in Kinderen Geen Bezwaar zat ook een spanningsmuziekje uit Vrouwenvleugel toen er een parodie op soaps werd gedaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit momenteel naar Blauw Blauw te kijken, waarvoor onze grote vriend Fons Merkies de muziek voor deed. Hoor ik ineens een geluidseffect uit zo'n cliffsample die nu wordt gebruikt voor zowel GTST als Flikken Maastricht
Dat heeft Ronald gecomponeerd!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, in Kinderen Geen Bezwaar zat ook een spanningsmuziekje uit Vrouwenvleugel toen er een parodie op soaps werd gedaan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Laura dan droomt van Danny en Charlie vind ik het niet gek dat ze haar geen grote rol meer geven.
Dat muziekje? Noooh!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heeft Ronald gecomponeerd!!!
Maar alsnog; het geeft weer de geweldige muzikale "creativiteit" van Fons Merkies aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |