SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door PeterKelder op 26-07-2012 17:15:02 ]
Ik vind het ook onbegrijpelijk; hoe dúrft RTL4 ons maandenlang in spanning te laten met zo'n ijzersterke zomercliff???quote:
Daarom ook die videowallquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie TT, mag eventueel ook wel wat meer over de personen die we herdenken in, die kutkop van Bing domineert nogal
OP is aangepast, credits daarvoor naar Freyquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie TT, mag eventueel ook wel wat meer over de personen die we herdenken in, die kutkop van Bing domineert nogal
Blijf ik een mooi fragment vinden. Fictie en realiteit die naadloos in elkaar over lijken te gaan op dat moment.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:31 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
De herdenking in GTST zelf.
Bij de schoenendoos-versie van seizoen 1 was daar nog een foto van te zien op een hoesjequote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Respect aan Peet en Frey
Deze video mag overigens ook niet missen, wat was Frederique mooi in die jurk![]()
En die muziek ook weer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijf ik een mooi fragment vinden. Fictie en realiteit die naadloos in elkaar over lijken te gaan op dat moment.
quote:Het wrange is dat Antonie een week later zelfmoord pleegde
En waarom zit hij niet in het stukje waarbij de overleden castleden in beeld komen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar is Tom van Beek eigenlijk aan overleden? Ik kan het nergens vinden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En waarom zit hij niet in het stukje waarbij de overleden castleden in beeld komen?
quote:Tom van Beek is, ondanks de cruciale rol van Herman Hoogendoorn in de eerste seizoenen, te weinig gezichtsbepalend geweest voor GTST. Het grote publiek associeert hem te weinig met GTST en hierdoor wordt hij niet consequent genoemd.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarschijnlijk dachten deze stoethaspels gewoon dat het maar een klein rolletje was ofzo.quote:
Meneer Harmsen was een baasquote:
Schitterend personage van begin tot eind.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Meneer Harmsen was een baas
Moet je nagaan dat in seizoen 1 de woordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:28 schreef Koosnaam het volgende:
eindelijk het herdenkingstopic![]()
Vanavond verder met de 2e dvd van seizoen 1.
Helen Helmink is tot nog toe het personage waar het, het meest omdraait.
Maar ik vond de eerste scene van Daniel Daniel, met Rien nog het leukst!
Mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Schitterend personage van begin tot eind.
Die tekst het ik nooit gelezen, en bij God ze mogen blij zijn dat ik dat destijds niet heb zien staan anders was ik écht bij Endemol verhaal gaan halen. Belachelijk zeg. Echt écht belachelijk.quote:
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat in seizoen 1 de woorden
Goede tijden, slechte tijden
Soms geluk en soms... verdriet...
alleen Helen's shot is
Tegenwoordig is dat al de helft van de leader
De leader van nu is gewoon hartstikke kut.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat in seizoen 1 de woorden
Goede tijden, slechte tijden
Soms geluk en soms... verdriet...
alleen Helen's shot is
Tegenwoordig is dat al de helft van de leader
Klopt, vond ik sowieso al zwaar bizar omdat ze trouwden in seizoen 2... Maar ik vond het mede bizar omdat de uitzending zelf uiteindelijk niet op de DVD kwam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij de schoenendoos-versie van seizoen 1 was daar nog een foto van te zien op een hoesje
ik vind het wel een mooie leader eerlijk gezegd, maar de leader uit de jaren 90 was toch echt veel beter, ook qua concept .quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De leader van nu is gewoon hartstikke kut.
Gerucht gaat dat Joan Franka vanaf het komende seizoen de zang vertolkt van dit kampvuurnummer waar het in veranderd is.
Vond het wel netjes dat ze zonder problemen gewoon een nieuwe disc opstuurden, alleen al als je ze een mailtje had gestuurd.quote:
NIET DE LAATSTE PRACHTIGE COMPOSITIE VAN RONALD SCHILPEROORT DIE NOG IN DE SERIE TE HOREN IS BASHEN!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De leader van nu is gewoon hartstikke kut.
Gerucht gaat dat Joan Franka vanaf het komende seizoen de zang vertolkt van dit kampvuurnummer waar het in veranderd is.
Ik dacht altijd dat het gewoon in GTST te zien zou zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, vond ik sowieso al zwaar bizar omdat ze trouwden in seizoen 2... Maar ik vond het mede bizar omdat de uitzending zelf uiteindelijk niet op de DVD kwam.
Ach, specials... De laatste jaren worden die bij uitgaves van Nederlandse films en tv-series niet eens meer toegevoegd. Het kost teveel geld, schijnbaar.quote:Zonder dollen: Al het respect dat Just Bridge toch de moeite neemt om de seizoenen alsnog op DVD uit te brengen (Gezien ONM na één seizoen al geschrapt is en Goudkust ook geen vervolg gegeven lijkt te worden door hun respectievelijke uitgevers), maar zó zonde dat ze dan bomvol fouten (Missende afleveringen) en zonder de even zo nuttige en zeker toevoegende specials en dergelijke uitbrengen.
Tja, extra's zijn natuurlijk leuk (bij Goudkust seizoen 1 werden er een Making-Of en een uur aan bloopers toegevoegd, wellicht om het korte seizoen van 65 afleveringen te compenseren), maar het is in feite al een unicum dat een soapseizoen met een speelduur van gemiddeld 80 uur voor een schappelijke prijs op dvd te koop wordt aangeboden. Extra's zouden natuurlijk leuk zijn, maar ik vind dat beter bij een film van 90 minuten of een 13-delige tv-serie passen dan bij een soapseizoen van 80 uur.quote:Kom op, de zomerpartyspecial voor de seizoen 1-box, de 500ste-afleveringsspecial voor de seizoen 3-box, het 1000ste-aflevering gala voor seizoen 6, de Reüniefilm uit 1998 voor seizoen 9, de 10 jaar GTST-special uit 2000 voor seizoen 10 of 11... Het gaat weliswaar bij deze boxen enkel om de serie, maar hóe goed zal de PR wel niet zijn als de gewoon zulke ultieme extra's erbij pleuren? En het ligt gewoon in de archieven weg te rotten.
Da's inderdaad een grote faal, net zoals ze toen tegen mij zeiden dat die faalcover van seizoen 4 de werkelijke cover zou wordenquote:Als ik kijk naar hoe Just Bridge in het verleden over de specials gereageerd heeft weten ze zelf haast niet eens van deze beelden af: mij werd godverdomme duidelijkgemaakt dat de genoemde specials op de 20 jaar-DVD stonden.
Niet geheel waar, de afscheidsfilmpjes van Wilbert, Wik en Bas bevatten ook beelden van vóór 2000. Maar het is inderdaad frappant te noemen dat een dvd met de titel "20 jaar GTST" voor 90% beelden bevat van de laatste 10 jaar.quote:Guess what: OP DE FUCKING ABOMINATIE DIE DE 20 JAAR-DVD MOET VOORSTELLEN STAAN NIET EENS DINGEN DIE OUDER DAN VAN 2000 ZIJN.
Nah, het lijkt mij dat ze er geen zin in hebben om te reageren op zo'n mail. Ook wel logisch natuurlijk, in de eerste plaats zijn zij niet verantwoordelijk voor wat er op die dvd's komt te staan, dat zijn Endemol en RTL. Wat dit betreft lijkt het me dan ook beter dat je een mail naar Endemol zou sturenquote:En nog mooier, toen ik in een vervolgmail enkele links toonde met voorbeelden aan de specials kreeg ik natuurlijk geen reactie. Sodemieter toch op, zeg. Belachelijk.
Het is inderdaad al aardig dat ze de serie überhaupt al uitbrengen op dvd, en met zo'n snelheid (wie had dat in oktober 2010 gedacht?), en ik persoonlijk vind het al nette uitgaves. Maar da's mijn meningquote:Tot zover mijn rant over de stand van zaken m.b.t. de extra's (of eerder de MISSENDE extra's) op de DVD's, Just Bridge krijgt wel een pluim dát ze de reeks uit blijven brengen... Maar doe het tenminste dan ook meteen in één keer goed.
Je ziet ook de vrouw die Laura wilde vermoorden en Jef in Brazilië liet. Ben haar naam kwijt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je op youtube hierop zoekt: Vrienden voor het leven-Seizoen 3-aflevering 9 dan zitten ze in het begin een scene uit GTST seizoen 2 te kijken en op 13.21 minuten komt die 'mevrouw Simonis' ook nog eens bij Opa op bezoek
Jammer dat je je zo laat kennen met zo een treurige reactie, je kan ook even gaan hardlopen als je vol frustraties zitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je ziet ook de vrouw die Laura wilde vermoorden en Jef in Brazilië liet. Ben haar naam kwijt.
Ook die man die met Mvr Simonis aan tafel dinert speelde in GTST als rechercheur ooit volgens mij
Mary-Lou van Steenis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je ziet ook de vrouw die Laura wilde vermoorden en Jef in Brazilië liet. Ben haar naam kwijt.
Exactly, maar dat zat het dus niet (Nog niet eens in het goede seizoenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het gewoon in GTST te zien zou zijn
Nee is ook, ik zei ook al dat ik niks meer dan respect had voor Just Bridge dat ze zich er überhaupt aan wagen de soap op DVD uit te brengen. Maar mijn gedachte is... Doe het dan ook meteen goed. Nu ligt het alsnog weg te rotten in het archief, en van YouTube worden de specials ook getiefd door de copyrightkwesties.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, extra's zijn natuurlijk leuk (bij Goudkust seizoen 1 werden er een Making-Of en een uur aan bloopers toegevoegd, wellicht om het korte seizoen van 65 afleveringen te compenseren), maar het is in feite al een unicum dat een soapseizoen met een speelduur van gemiddeld 80 uur voor een schappelijke prijs op dvd te koop wordt aangeboden. Extra's zouden natuurlijk leuk zijn, maar ik vind dat beter bij een film van 90 minuten of een 13-delige tv-serie passen dan bij een soapseizoen van 80 uur.
Ja maar kom op, hoe triest is het wel niet dat we de ENIGE beelden van voor 2000 moeten halen uit een paar afscheidsfilmpjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet geheel waar, de afscheidsfilmpjes van Wilbert, Wik en Bas bevatten ook beelden van vóór 2000. Maar het is inderdaad frappant te noemen dat een dvd met de titel "20 jaar GTST" voor 90% beelden bevat van de laatste 10 jaar.
True, maar er is daar toch iemand aangenomen om op die mails te reageren? Als er een simpele mail komt met de vraag of eventueel geregeld kan worden bij Endemol om de banden van zulke specials voor de release op te vragen, dan is het niet meer dan netjes daar gewoon op te reageren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, het lijkt mij dat ze er geen zin in hebben om te reageren op zo'n mail. Ook wel logisch natuurlijk, in de eerste plaats zijn zij niet verantwoordelijk voor wat er op die dvd's komt te staan, dat zijn Endemol en RTL. Wat dit betreft lijkt het me dan ook beter dat je een mail naar Endemol zou sturen
Eensch. Ik ben al blij dat ze eindelijk een definitieve manier van uitgeven hebben bereikt die compact, goedkoop en ook functioneel isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is inderdaad al aardig dat ze de serie überhaupt al uitbrengen op dvd, en met zo'n snelheid (wie had dat in oktober 2010 gedacht?), en ik persoonlijk vind het al nette uitgaves. Maar da's mijn mening
LetsGame kennende? Nehquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het quasi-lollig-zogenaamd-sarcastisch.
Op de seizoen 1-box zijn er wel meer foto's die bij het 2e seizoen behoren; Simon en Annette in de keuken, Arnie en Peter in de keuken, Arnie en Peter met de bruidsmeisjes...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Exactly, maar dat zat het dus niet (Nog niet eens in het goede seizoen__!), dus als het zo nodig op het artwork wordt geplaatst lijkt het me niet meer dan logisch dat ze dát dan wel op de DVD's zetten.
Misschien dat ze ooit een Specials-box uitbrengen. Met nadruk op óóitquote:[..]
Nee is ook, ik zei ook al dat ik niks meer dan respect had voor Just Bridge dat ze zich er überhaupt aan wagen de soap op DVD uit te brengen. Maar mijn gedachte is... Doe het dan ook meteen goed. Nu ligt het alsnog weg te rotten in het archief, en van YouTube worden de specials ook getiefd door de copyrightkwesties.
Vind ik ook, maar de dvd is samengesteld door die stumperds van Endemol die het mastermateriaal niet eens netjes kunnen bewaren (zoals bij seizoen 4), dus daar moet je ook niet veel van verwachtenquote:[..]
Ja maar kom op, hoe triest is het wel niet dat we de ENIGE beelden van voor 2000 moeten halen uit een paar afscheidsfilmpjes.
Stuur een mail naar Endemol, die hebben daar al veel meer invloed op. En over het mailcontact met JustBridge... Ach, ik ben allang blij dát ze reageren op mijn mails, BrightVision heeft dat nog nooit gedaanquote:[..]
True, maar er is daar toch iemand aangenomen om op die mails te reageren? Als er een simpele mail komt met de vraag of eventueel geregeld kan worden bij Endemol om de banden van zulke specials voor de release op te vragen, dan is het niet meer dan netjes daar gewoon op te reageren.
Kloptquote:[..]
Eensch. Ik ben al blij dat ze eindelijk een definitieve manier van uitgeven hebben bereikt die compact, goedkoop en ook functioneel is
Op een gegeven moment (seizoen 3) pakt ie Frits ook beet en brult in zijn gezicht "Wie heeft Rien vermoord!". Dat zag er wel echt aardig overtuigend uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De ogen die die man op kon zetten.![]()
![]()
Da's wat een acteur ook moet doen; de kijker overtuigen. Tom van Beek kón dat, een groot deel van de huidige generatie acteurs kan met veel moeite hun tekst maar net onthoudenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op een gegeven moment (seizoen 3) pakt ie Frits ook beet en brult in zijn gezicht "Wie heeft Rien vermoord!". Dat zag er wel echt aardig overtuigend uit
Tom van Beek was dan ook door en doorgewinterd in het acteren, eigenlijk was zoiets als GTST voor hem echt een peuleschil, dat zie je ook aan de manier waarop hij het personage neerzet. Ik ben overigens wel benieuwd hoe hij als zichzelf was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's wat een acteur ook moet doen; de kijker overtuigen. Tom van Beek kón dat, een groot deel van de huidige generatie acteurs kan met veel moeite hun tekst maar net onthouden
En dát is het verschil met veel acteurs van nu, die vinden 1 zinnetje al teveel gedoequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tom van Beek was dan ook door en doorgewinterd in het acteren, eigenlijk was zoiets als GTST voor hem echt een peuleschil, dat zie je ook aan de manier waarop hij het personage neerzet.
Gewoon een man die deed wat-ie moest doen, lijkt me. Het zal geen "Ik-heb-hier-de-meeste-ervaring-dus-luister-je-naar-mij"-man zijn geweest, tenminste zo komt hij niet op mij over.quote:Ik ben overigens wel benieuwd hoe hij als zichzelf was.
Ik denk dat ie in het inderdaad best symphatiek was. Geniaal was ook dat moment met Babette van Veen dat ze haar tekst niet meer wist en keihard 'kut' riep en hij met een superverbaasd gezicht stond te kijken precies zoals Herman Hogendoorn waarschijnlijk zou hebben gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dát is het verschil met veel acteurs van nu, die vinden 1 zinnetje al teveel gedoe
[..]
Gewoon een man die deed wat-ie moest doen, lijkt me. Het zal geen "Ik-heb-hier-de-meeste-ervaring-dus-luister-je-naar-mij"-man zijn geweest, tenminste zo komt hij niet op mij over.
"Gaan we onbeschoft worden jongedame?!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in het inderdaad best symphatiek was. Geniaal was ook dat moment met Babette van Veen dat ze haar tekst niet meer wist en keihard 'kut' riep en hij met een superverbaasd gezicht stond te kijken precies zoals Herman Hogendoorn waarschijnlijk zou hebben gedaan.
Die blooper met Bas Muijs die zijn mobieltje aan hem wil geven, dat ding stukvalt op de grond en Erik die dan een batterij pakt en er tegen gaat pratenquote:Erik de Vogel kan dat ook heel goed, doorspelen tijdens een blooper alsof er niks gebeurd, zonder een glimlachje te laten zien.
Hij praat tegen de telefoon zonder batterij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Gaan we onbeschoft worden jongedame?!"
[..]
Die blooper met Bas Muijs die zijn mobieltje aan hem wil geven, dat ding stukvalt op de grond en Erik die dan een batterij pakt en er tegen gaat praten
"We hebben geen verbinding, de batterijen liggen op de grond". En Bas die bijna omvalt van het lachen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Gaan we onbeschoft worden jongedame?!"
[..]
Die blooper met Bas Muijs die zijn mobieltje aan hem wil geven, dat ding stukvalt op de grond en Erik die dan een batterij pakt en er tegen gaat praten
Ah, nou ja, het was in ieder geval geweldig om te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij praat tegen de telefoon zonder batterij.
Er is ook zo'n blooper dat hij de envelop van het testament van (ik meen) Maximilliaan wilt openen en dit voor geen mogelijkheid lukt. "Dit is een stevig testament... Dat zit héél goed in elkaar!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"We hebben geen verbinding, de batterijen liggen op de grond". En Bas die bijna omvalt van het lachen.
Nee hij had een eigen testament gemaakt, maar hij wilde dat veranderen vanwege Bowien (die iets met Stefano had). Daarvoor moest hij zijn eerdere testament vernietigen. (Is ook te zijn aan het decor, in de Maximiliaan tijd had Huize Sanders dat decor#2, tijdens de blooper nog decor#1).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, nou ja, het was in ieder geval geweldig om te zien
[..]
Er is ook zo'n blooper dat hij de envelop van het testament van (ik meen) Maximilliaan wilt openen en dit voor geen mogelijkheid lukt. "Dit is een stevig testament... Dat zit héél goed in elkaar!"![]()
![]()
Wat vond ik Laura in die periode walgelijk. Die ommekeer na seizoen 10. Ze werd pas weer aangenaam nadat ze met Cleo had gebroken en hulp verleende aan die familie van Bebe vond ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef Frey het volgende:
Hier ook met een stalen gezicht.
En Jette op het eind.
Ik vind het pas walgelijk dat Laura tegenwoordig geen enkele rol van betekenis meer lijkt te hebben in de seriequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat vond ik Laura in die periode walgelijk. Die ommekeer na seizoen 10. Ze werd pas weer aangenaam nadat ze met Cleo had gebroken en hulp verleende aan die familie van Bebe vond ik.
Ja maar nu heb ik het toch al min of meer op gegeven. Toen zat ik er nog helemaal in en was de periode van de eerste 10 seizoenen toen de familie Alberts nog allure hadden en wat voorstelden nog niet zo lang voorbij. Ik kon toen maar niet wennen aan die omschakeling: Laura die van een stijlvolle, nette en hoogopgeleide vrouw verviel tot een hysterische overjarige slet in die Cleoperiode.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het pas walgelijk dat Laura tegenwoordig geen enkele rol van betekenis meer lijkt te hebben in de serie![]()
![]()
Meestal is dat vanwege een producerswissel; een producer (uitvoerend producent) wil er toch altijd zijn/haar stempel op drukken. In die tijd was Idse Grotenhuis volgens mij producer, niet echt een favoriet van mij (hij heeft Goudkust ook gewoon de nek omgedraaid met onzinnige verhaallijnen etc.).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik het toch al min of meer op gegeven. Toen zat ik er nog helemaal in en was de periode van de eerste 10 seizoenen toen de familie Alberts nog allure hadden en wat voorstelden nog niet zo lang voorbij. Ik kon toen maar niet wennen aan die omschakeling: Laura die van een stijlvolle, nette en hoogopgeleide vrouw verviel tot een hysterische overjarige slet in die Cleoperiode.
Jef werd een beetje de sul in zijn eigen huis en ook Robert werd een doorgedraaide, schreeuwerige gek in staat van een permanente midlife crisis. Terwijl ze een jaar daarvoor nog gewoon de typische familie Alberts waren zoals in de tijd met Arnie. Die vreemde omschakeling heb ik altijd betreurd.
Wel mooi dat Laura die ontwikkeling heeft gemaakt; in seizoen 1 ging ze bij wijze van spreken kniezend in een hoekje zitten huilen. Na de dood van Lotje is Laura veel harder en krachtiger geworden, ook op Jette's inspraakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:10 schreef Frey het volgende:
Dit zal in de eerste week van seizoen 10 geweest zijn. Echt nog zo'n heerlijk moment uit die tijden.
Vooral na de problemen met Karma.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel mooi dat Laura die ontwikkeling heeft gemaakt; in seizoen 1 ging ze bij wijze van spreken kniezend in een hoekje zitten huilen. Na de dood van Lotje is Laura veel harder en krachtiger geworden, ook op Jette's inspraak
De eerste momenten van seizoen 10 waren ook nog wel vertrouwd. Daarna ging het heel snel een andere kant op. Vooral het moment dat die Philip van Alphen kwam zag ik echt als het definitieve einde van de familie Alberts, dit hing samen met de komst van Barbara die zich al snel als een kenau ging gedragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:10 schreef Frey het volgende:
Dit zal in de eerste week van seizoen 10 geweest zijn. Echt nog zo'n heerlijk moment uit die tijden.
Hmm okee, maar er zijn toch vaker dit soort wissels geweest daarvoor al of niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meestal is dat vanwege een producerswissel; een producer (uitvoerend producent) wil er toch altijd zijn/haar stempel op drukken. In die tijd was Idse Grotenhuis volgens mij producer, niet echt een favoriet van mij (hij heeft Goudkust ook gewoon de nek omgedraaid met onzinnige verhaallijnen etc.).
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De eerste momenten van seizoen 10 waren ook nog wel vertrouwd. Daarna ging het heel snel een andere kant op. Vooral het moment dat die Philip van Alphen kwam zag ik echt als het definitieve einde van de familie Alberts, dit hing samen met de komst van Barbara die zich al snel als een kenau ging gedragen.
Jawel, een overzicht daarvan staat op Wikipediaquote:[..]
Hmm okee, maar er zijn toch vaker dit soort wissels geweest daarvoor al of niet?
Jef ook die hem weer heerlijk de pan uit flipt en Robert die vermaakt toe staat te kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Frey het volgende:
Dat einde hier. Dat waren nou de momenten.![]()
![]()
Ik wist dit nog zo goed.
Hmm ja...toch eeuwig zonde. Ik heb weleens horen zeggen dat de kracht van The Bold bijvoorbeeld is dat de er zoveel vaste personages inzitten. En ook de decors zijn daar niet zo vaak veranderd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Jawel, een overzicht daarvan staat op WikipediaMaar volgens mij gingen in die tijd ook Karin van der Meer en Marjan Ippel weg, die destijds de hoofdschrijfsters waren, waardoor er ineens een stuk of 3 nieuwe hoofdschrijvers waren. Die hebben natuurlijk ook andere ideeën e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |