ja, dat, niemand behalve Q. maar dat is logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Jij bent jonger toch? Je hebt nog veel tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij verder gaat.. en ik niet.. wat klopt er dan niet?
Welke user was dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Weet je zeker dat ik het niet was?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Ja, daarom juist. En het vele praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Engel is wel aardigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Wat is er kut aan? Ik vind hem coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef Tegan het volgende:
KT, die what-if van deze week is echt kut.
http://what-if.xkcd.com/4/
Dat hele stuk over die planeet van mollenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er kut aan? Ik vind hem cool
Dat was juist coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele stuk over die planeet van mollen.
Alles kan, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt
Ik vind haar ook 'wel' aardig
Andere niet.
Kan allemaal
Truequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles kan, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vinden
Het ging iets verder dan physics naar crazy.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was juist cool
Wat was daar mis mee?
Ze waren niet in voor een trio?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Op dat moment overigens, had ik haar er liever ook niet bij gehad. Had ik eindelijk een kans bij Cue_
Als je echt zo graag had gewild had je daar schijt aan gehad. Watje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Op dat moment overigens, had ik haar er liever ook niet bij gehad. Had ik eindelijk een kans bij Cue_
Volgens mij klopte het allemaal schei-/natuurkundigequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging iets verder dan physics naar crazy.
Dat was voor ik helemaal door draaidequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je echt zo graag had gewild had je daar schijt aan gehad. Watje!
Je doet niet mee met de Skrillex discussie...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Ze kan dr nick beter in Queue veranderen.
Nee, geen zin in vandaagquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet niet mee met de Skrillex discussie...
Eeehmm, nee dat bedoel ik zeker nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, teveel goed onderbouwde tegenstand bedoel je
Leef je uit hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iig zwaar van genietenCoole muziek
Flink uit mijn plaat!
Skrillex is oorkanker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, teveel goed onderbouwde tegenstand bedoel je
Wacht, wat. Vind jij Skrillex leuk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iig zwaar van genietenCoole muziek
Flink uit mijn plaat!
Het valt mij ook een beetje van hem tegen.quote:
Ik zeik nog steeds op alles en iedereen, dus nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Is ook alweer lang geleden. Ben je inmiddels al zindelijk?
Echt niet zo. Dat is een feestjequote:
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel jaquote:
Waarom? Wat is er volgens jou mis met Skrillex?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt mij ook een beetje van hem tegen.
Dubstep heb ik het niet zo op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo. Dat is een feestjeSowieso de snelle harde dubstep
[..]
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel ja
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo. Dat is een feestjeSowieso de snelle harde dubstep
[..]
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel ja
Het is gewoon hele slechte pleurisherrie en kutmuziek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er volgens jou mis met Skrillex?
Je hebt takkeherrie en takkeherrie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Dus eigenlijk zou ik het ook leuk moeten vinden?!
* HeatWave is confused.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |