ja, dat, niemand behalve Q. maar dat is logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Jij bent jonger toch? Je hebt nog veel tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij verder gaat.. en ik niet.. wat klopt er dan niet?
Welke user was dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Weet je zeker dat ik het niet was?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Ja, daarom juist. En het vele praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Engel is wel aardigquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het zachte was sarcasme.
Tegan, ging om Engel.
Wat is er kut aan? Ik vind hem coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:09 schreef Tegan het volgende:
KT, die what-if van deze week is echt kut.
http://what-if.xkcd.com/4/
Dat hele stuk over die planeet van mollenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er kut aan? Ik vind hem cool
Dat was juist coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hele stuk over die planeet van mollen.
Alles kan, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt
Ik vind haar ook 'wel' aardig
Andere niet.
Kan allemaal
Truequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles kan, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vinden
Het ging iets verder dan physics naar crazy.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was juist cool
Wat was daar mis mee?
Ze waren niet in voor een trio?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Op dat moment overigens, had ik haar er liever ook niet bij gehad. Had ik eindelijk een kans bij Cue_
Als je echt zo graag had gewild had je daar schijt aan gehad. Watje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Op dat moment overigens, had ik haar er liever ook niet bij gehad. Had ik eindelijk een kans bij Cue_
Volgens mij klopte het allemaal schei-/natuurkundigequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging iets verder dan physics naar crazy.
Dat was voor ik helemaal door draaidequote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je echt zo graag had gewild had je daar schijt aan gehad. Watje!
Je doet niet mee met de Skrillex discussie...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Ze kan dr nick beter in Queue veranderen.
Nee, geen zin in vandaagquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet niet mee met de Skrillex discussie...
Eeehmm, nee dat bedoel ik zeker nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, teveel goed onderbouwde tegenstand bedoel je
Leef je uit hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iig zwaar van genietenCoole muziek
Flink uit mijn plaat!
Skrillex is oorkanker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, teveel goed onderbouwde tegenstand bedoel je
Wacht, wat. Vind jij Skrillex leuk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iig zwaar van genietenCoole muziek
Flink uit mijn plaat!
Het valt mij ook een beetje van hem tegen.quote:
Ik zeik nog steeds op alles en iedereen, dus nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Is ook alweer lang geleden. Ben je inmiddels al zindelijk?
Echt niet zo. Dat is een feestjequote:
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel jaquote:
Waarom? Wat is er volgens jou mis met Skrillex?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt mij ook een beetje van hem tegen.
Dubstep heb ik het niet zo op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo. Dat is een feestjeSowieso de snelle harde dubstep
[..]
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel ja
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo. Dat is een feestjeSowieso de snelle harde dubstep
[..]
En nog wat andere lui in dat genre, zoals Doctor P. Zeer zeker wel ja
Het is gewoon hele slechte pleurisherrie en kutmuziek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er volgens jou mis met Skrillex?
Je hebt takkeherrie en takkeherrie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Dus eigenlijk zou ik het ook leuk moeten vinden?!
* HeatWave is confused.
Ik vind dat nou juist lekker, die verschrikkelijke bas en dat het ritme zo heen en weer stuitert. Een soort van breakcore-light. Zaligquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon hele slechte pleurisherrie en kutmuziek.
En ik hou dan nog van takkeherrie, dus als ik het al zeg.
Too oldquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
Echt, dit is toch ook te erg dit.
[ afbeelding ]
Wat is datquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
Echt, dit is toch ook te erg dit.
[ afbeelding ]
Melting commencing in 3...2...1.....quote:De gevoelstemperatuur zal op sommige plaatsen zelfs oplopen tot 40 graden.
Over takkeherrie gesproken. Ik zag Bastiaan van Aux Raus en Willie W. in de motorcross zweefmolen op de ZC voor opnames. Dus daar komt binnenkort ook iets van (of WW deed mee in een clip voor Coevorden...).quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt takkeherrie en takkeherrie.
Ik hou van allebei de soorten en jij van een van de twee ws.
Waar en wanneer? Niet vandaag. Toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Melting commencing in 3...2...1......
morgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Niet vandaag. Toch?
Dat is dan weer leuke takkeherrie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over takkeherrie gesproken. Ik zag Bastiaan van Aux Raus en Willie W. in de motorcross zweefmolen op de ZC voor opnames. Dus daar komt binnenkort ook iets van (of WW deed mee in een clip voor Coevorden...).
Klinkt mij eigenlijk wel het meest logisch. En Coevorduh past prima op de Crossquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dan weer leuke takkeherrie!
Denk dat het idd zo is dat WW dan idd een bijrolletje speelt ofzo?
Kan maar zo. Hij is er iig sinds de ZC als catchphrase voor dat jaar: Ook veur blanken had.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:59 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij presenteert Willie het zwarte cross programma voor de vpro? Dat was voorheen iig zo, dacht ik.
quote:
Ja, hebben ze daar ook nog opgetreden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt mij eigenlijk wel het meest logisch. En Coevorduh past prima op de Cross
Sowieso komt WW al jaren op de Cross, vindt hij geweldig!
Kunnen ze dan niet een pand neerzetten dat natuurlijk koel blijft?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Meer geld dan de overheid, maar we zijn milieuvriendelijk enzo.
11 panden van 5 miljoen alleen al in deze straat, paupers.
Britt is ook een schatjequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Britt gaf nog een compliment aan maten van mij die aan het pingelen waren op de gitaar op de camping toen ze langsliep (klein meissie trouwens)
Nou ja, niet voor die 5 dagen dat het niet te doen isquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet een pand neerzetten dat natuurlijk koel blijft?
Die hebben ze vast niet op de fiets gehaaldquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet voor die 5 dagen dat het niet te doen is.
Daarom delen ze ook ijsjes uit etc..
Nopez. Tenminste, niet volgens het boekje. Zijn daar bijhoorlijk wat suprise optredens. Vorig jaar nog Junkie XL ergens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar ook nog opgetreden?
Er zijn 10 bedrijfsfietsen, 2 electrische scooters, 4 electrische auto's, take your pickquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die hebben ze vast niet op de fiets gehaald
Omdat ik een paar mensen heb gezien die daar rondliepen? De optredens en de sfeer wordt er echt niet anders van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg ieder jaar meer het idee dat ik niks meer mis aan ZC.
Ook zo'n tesla roadster?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn 10 bedrijfsfietsen, 2 electrische scooters, 4 electrische auto's, take your pick.
Omdat jij een paar mensen hebt gezien? Nee. Gewoon omdat het me steeds meer geen lor meer aan lijkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik een paar mensen heb gezien die daar rondliepen? De optredens en de sfeer wordt er echt niet anders van.
Het klonk alsof je dat baseerde op die paar uitspraken hier van mij. Maar goed, jij bent dus veranderd. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij een paar mensen hebt gezien? Nee. Gewoon omdat het me steeds meer geen lor meer aan lijkt.
Nee, dat baseerde ik niet op jouw uitspraken. En hoezo ben ik veranderd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klonk alsof je dat baseerde op die paar uitspraken hier van mij. Maar goed, jij bent dus veranderd. Kan gebeuren.
Omdat de Cross de afgelopen 4 jaar nauwelijks is veranderd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat baseerde ik niet op jouw uitspraken. En hoezo ben ik veranderd?
Dat is bullshit en dat weet je. De cross zelf misschien niet, maar het beleid zeer zeker wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat de Cross de afgelopen 4 jaar nauwelijks is veranderd.
Beleid? Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is bullshit en dat weet je. De cross zelf misschien niet, maar het beleid zeer zeker wel.
Nou eh... de zwarte cross is van oorsprong niet zo'n commercieel feestje als dat het nu is hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klonk alsof je dat baseerde op die paar uitspraken hier van mij. Maar goed, jij bent dus veranderd. Kan gebeuren.
10-15 jaar geleden ja. Maar ik meen mij te herinneren dat Samzz er 4-5 jaar geleden nog met veel plezier heen ging. Ndus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou eh... de zwarte cross is van oorsprong niet zo'n commercieel feestje als dat het nu is hoor.
Sterker nog, pakweg 15-10 jaar geleden was het naar mijn idee alleen maar een cross met hooguit een act als Jovink ofzo.
Ja, maar het was eerst een boerenfeest, nu is het een feest met een totaal andere opzet die er wel voor zorgt dat het unieke van de zwarte cross wel wat minder wordt. Lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10-15 jaar geleden ja. Maar ik meen mij te herinneren dat Samzz er 4-5 jaar geleden nog met veel plezier heen ging. Ndus.
(klopt, is begonnen met cross+jovink, maar 2de jaar waren er al 10k+ mensen)
Het eerste en tweede jaar dat ik ging was alles nog veel soepeler, was het kampeerterrein een dolle bende aan tenten, caravans, veewagens en carnavalswagens en je mocht zelf ook nog wat zooi aan eten en drinken meenemen. De sfeer was uitstekend, een hele hoop boerenrockbands, echt übergezellig.quote:
Helemaal waar, klopt als een bus, maar dat is al 10+ jaar geleden gebeurt, die andere opzet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar het was eerst een boerenfeest, nu is het een feest met een totaal andere opzet die er wel voor zorgt dat het unieke van de zwarte cross wel wat minder wordt. Lijkt me.
Die staat hier wel vaak aan de laadpaal, maar die is niet van onsquote:
Het is nog steeds een uniek feest, maar de sfeer die er zo'n 3 á 4 jaar geleden nog hing, is imo helemaal verdwenen doordat er zoveel regels zijn die opgevolgd moeten worden ook dankzij brandweer en politie en zulks.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar het was eerst een boerenfeest, nu is het een feest met een totaal andere opzet die er wel voor zorgt dat het unieke van de zwarte cross wel wat minder wordt. Lijkt me.
Oh jammer, anders kwam ik 'm binnenkort even lenen inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die staat hier wel vaak aan de laadpaal, maar die is niet van ons. wel een keer in gereden, de tering wat trekt dat snel op
.
Soms moet je 2 werelden ook lekker gescheiden houdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog steeds een uniek feest, maar de sfeer die er zo'n 3 á 4 jaar geleden nog hing, is imo helemaal verdwenen doordat er zoveel regels zijn die opgevolgd moeten worden ook dankzij brandweer en politie en zulks.
En ik moet eerlijk zeggen dat er het laatste jaar dat ik er was zoveel irritante kutstadsen waren... Wat boeren denken dat ze in Amsterdam kunnen doen, zo denken stadsen dat ze dat op de Zwarte Cross kunnen doen.
Die sfeer en boerenrockbands zijn er nog steeds. Ja, de camping is wat strakker geregeld, logisch ook, met zoveel mensen. Maar het festival heeft alleen af en toe een nieuw veldje erbij gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het eerste en tweede jaar dat ik ging was alles nog veel soepeler, was het kampeerterrein een dolle bende aan tenten, caravans, veewagens en carnavalswagens en je mocht zelf ook nog wat zooi aan eten en drinken meenemen. De sfeer was uitstekend, een hele hoop boerenrockbands, echt übergezellig.
Het jaar daarop waren de veewagens en carnavalswagens al in de ban gedaan, eigen broodjes en flessen water werden schoorvoetend toegelaten en de taart voor de jarige (die de jaren daarvoor gewoon mee mocht) werd zonder pardon de container in gemieterd. Sja, eigenlijk is het imo alleen maar minder geworden in de jaren dat ik kom. De leuke bands wegen voor mij niet meer op tegen de minder leuke dingen
.
Ik heb er nog aan gedacht een dagje te gaan, maar helaas moest ik werken. Nou ja, helaas... Ik heb, zoals ik zei, niet het idee dat ik wat gemist heb.
Ik dacht dat je al een paar jaar niet meer kwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog steeds een uniek feest, maar de sfeer die er zo'n 3 á 4 jaar geleden nog hing, is imo helemaal verdwenen doordat er zoveel regels zijn die opgevolgd moeten worden ook dankzij brandweer en politie en zulks.
En ik moet eerlijk zeggen dat er het laatste jaar dat ik er was zoveel irritante kutstadsen waren... Wat boeren denken dat ze in Amsterdam kunnen doen, zo denken stadsen dat ze dat op de Zwarte Cross kunnen doen.
Ja, een paar... En het is ook logisch, maar dat betekent niet dat ik het meteen maar leuk moet vinden en dat het de sfeer ten goede komtquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die sfeer en boerenrockbands zijn er nog steeds. Ja, de camping is wat strakker geregeld, logisch ook, met zoveel mensen. Maar het festival heeft alleen af en toe een nieuw veldje erbij gekregen.
Dat is gewoon niet waar, pas sinds een jaar of 5 weten mensen buiten die omgeving voor mijn idee pas van het bestaan van de zwarte cross.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, klopt als een bus, maar dat is al 10+ jaar geleden gebeurt, die andere opzet.
En het is echt nog wel uniek hoor
Dit is het tweede jaar. Vorig jaar ben ik niet geweest, het jaar daarvoor nog welquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een paar jaar niet meer kwam
Hoe lullig dat ook klinkt, dat is idd wel zo denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms moet je 2 werelden ook lekker gescheiden houden.
Wat ik heb gezien, en wat ik heb besproken met mensen die er al jarenlang komen, valt het allemaal reuze mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een paar... En het is ook logisch, maar dat betekent niet dat ik het meteen maar leuk moet vinden en dat het de sfeer ten goede komt.
Nee, de sfeer die er in mijn eerste en tweede jaar hing is verdwenen (samen met de veewagens, carnavalswagens en een heleboel sfeermakers) en die is imo niet terug gekomen het derde jaar en dat was meteen mijn laatste jaar. Ik heb toen geen heel tof weekend gehad, of zo. Het was leuk, niet bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |