abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:38:58 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114884357
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?

Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt? :?
Nee, ik ga ook vaak genoeg met de bus naar het station en dan met trein of bus verder, maar het station telt.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:03:51 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114885963
Morgen drie ritjes, korte stukjes maar goed, wel redelijk wat OV'en tussendoor. Ibiza ST, Partner en Golf.
#26 || Luciano da Silva
pi_114886260
Net de Lodgy afgeleverd. Nou moet ik een klein uurtje wachten want m'n volgende rit begint ook in Aalsmeer en die auto kan ik bij een particulier pas om 11:00 ophalen.

De ruitenwissers van die Lodgy maakte trouwens echt een takkeherrie. Terwijl de ruit toch echt nat was omdat het regende.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:19:36 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114886386
Nieuwe auto of alweer einde lease, die Lodgy?
#26 || Luciano da Silva
pi_114886752
Nieuwe, hij is volgens mij pas vanaf september te bestellen, ik moest hem van dealer naar dealer rijden.
pi_114888276

Ik zou bijna jaloers worden
pi_114896210
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:17 schreef Viezze het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou bijna jaloers worden
Ach hij ziet er in elk geval een stuk minder extreem lelijk uit dan de Logan..
pi_114900440
Wow wat een luxe ineens:

Naaldwijk-Utrecht met een Megane Estate
Utrecht-Almere met een 207
Almere-Naaldwijk met een Mondeo

Hele domme vraag, maar wat houdt een semi-automaat precies in? Geloof dat ik die nog nooit ben tegengekomen
pi_114901509
Dat wordt huilen met de pet op ;( Geen koppeling, maar je moet wel zelf schakelen met een pookje / hendels achter het stuur.

Tip: laat even het gas los als je schakelt
pi_114901937
Mag morgen weer een grijze Megane ophalen, bij de dealer op de hoek :D
pi_114902734
Kan iemand even mij met een vraag helpen over de snelweglocatie in Meerkerk via privebericht?
pi_114903003
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef bkh het volgende:
Kan iemand even mij met een vraag helpen over de snelweglocatie in Meerkerk via privebericht?
Een vraag over de bushalte? :')
pi_114903128
Morgen een auto ophalen in Raamsdonksveer bij de grote Japanse autoboer. Iemand daar al eens een auto opgehaald? Heb er wel eens wat afgeleverd. Maar wat betreft ophalen, moet ik meteen vooraan zijn of dat hele eind aflopen naar de receptie in het hoofdgebouw?
pi_114903354
Nee, niet eens haha. Als je daar een auto gaat ophalen, dan staat er in de ritinfo enkel dat je daar een contract krijgt en verder niets over transportformulieren. Betekent dit dat transportformulieren voor deze rit niet nodig zijn?
pi_114913650
Zag in de AR nieuwsbrief dat ze chauffeurs zochten voor een pendeldienst in Utrecht (CS - Papendorp).
Zal wel in zo'n 9 persoons Sprinter zijn.
Lijkt me best lachen om te doen, dus opgegeven :)
pi_114917111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef RobinhoAjax het volgende:
Wow wat een luxe ineens:

Naaldwijk-Utrecht met een Megane Estate
Utrecht-Almere met een 207
Almere-Naaldwijk met een Mondeo

Hele domme vraag, maar wat houdt een semi-automaat precies in? Geloof dat ik die nog nooit ben tegengekomen
In welke auto, de 207? Dat is gewoon een automaat waar je een whiplash van krijgt, waarschijnlijk niet met een pook maar met stengels aan het stuur die je moet draaien tot D en R enzo.

Morgen ook twee ritten, Nissan Qashqai, ophalen bij Porsche dealer :') en ook een Megane.
pi_114921087
Ik heb morgen 3 ritten:

Almere - Amsterdam in een Renault Grand Espace
Amsterdam - Haarlem in een Mercedes C-klasse
Den Helder - Lisse in een Citroen C3, maar uit 2007, dus zal wel een barrel zijn. :')

De procedures van innemen en afleveren van de auto's zijn alleen wel anders dan ik tot nu toe heb gedaan.

Bij m'n eerste rit staat in de opdracht dit:
"Indien je de auto ook moet afleveren bij een XXX vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen"
Dit is bij mij het geval, maar dit zou betekenen dat ik geen transportformulier meer heb als ik thuis kom, hoe zit dat?

Bij m'n 2e rit staat dit in de opdracht:
"Voor XXX dien je 1 transportformulier in te vullen. Dit formulier dien je 2 KEER UIT TE PRINTEN en mee te nemen. 1 Exemplaar is voor de klant, de andere dien je naar Easy Way op te sturen"
Maar wie is in dit geval de klant? Degene waar ik de auto kom ophalen, of waar ik de auto kom brengen? :?
pi_114925395
Ben na een half jaar in het buitenland te zijn geweest voor mijn studie weer terug en aan het werk. Wordt compleet gestoord van het continu moeten opladen van mijn OV kaart en ben met geluk een boete ontlopen omdat ik op doorreis was in een NS trein terwijl ik bij Conexxion had ingecheckt. De trein zag er uit als een NS trein maar reed voor Connexxion en volgens de conducteur hadden we (ik kwam toevallig een andere chauf tegen) dat moeten weten.

Enfin, vandaag een Ford Focus naar het bruine envelopjes adres gebracht. De terugreis duurde langer dan vier uur. :o Gratis geld

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.
pi_114934962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Sobajo het volgende:
Ben na een half jaar in het buitenland te zijn geweest voor mijn studie weer terug en aan het werk. Wordt compleet gestoord van het continu moeten opladen van mijn OV kaart en ben met geluk een boete ontlopen omdat ik op doorreis was in een NS trein terwijl ik bij Conexxion had ingecheckt. De trein zag er uit als een NS trein maar reed voor Connexxion en volgens de conducteur hadden we (ik kwam toevallig een andere chauf tegen) dat moeten weten.

Enfin, vandaag een Ford Focus naar het bruine envelopjes adres gebracht. De terugreis duurde langer dan vier uur. :o Gratis geld

[..]

Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.
Waar ben je geweest in het buitenland?

Verrot dat iedereen zoveel last heeft van die ritbon. Zó lastig lijkt het me toch niet om dat fatsoenlijk in elkaar te knutselen.. Zouden ze het zelf geprobeerd hebben i.p.v. een professional het te laten doen :P.
pi_114934985
@ MG_13..

Als je er niet helemaal uitkomt moet je gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Dan laat je gewoon op je ophaaladres 2 kopieën maken en laat je er één achter. Dan heb je er dus nog 2 voor jezelf. 1 Voor de klant waar je de auto aflevert en 1 voor Easy Way. Beter teveel dan te weinig.
pi_114938284
Lekker weer gedaan NS. Zit in een trein die moet wachten op een andere voor overstappers, maar die was iets te laat. Trein komt aan, mensen rennen naar de conducteurdeur die nog open is. Maar niet iedereen kan rennen en de bejaarde dame achteraan komt aanlopen, duidelijk op weg naar onze trein. Ze is iets van 10 seconden van de deur als onze conducteur geen zin meer heeft en de deur dicht doet.

Gemakkelijk en snel met de NS :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:57:24 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114940666
Godsamme ik verlang naar een douche.
#26 || Luciano da Silva
pi_114942209
Net 80km gereden met een thuisbrengertje. Geen pretje.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:11:18 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114943541
Mijn derde rit is geannuleerd. Kerel schrok zich dood toen ik zei dat ik zijn auto kwam halen. Ding moest pas 1 september gehaald worden in plaats van 1 augustus :')
#26 || Luciano da Silva
pi_114945156
Sjongejonge, ik heb echt pech vandaag! Ik heb echt voor iedere rit al moeten bellen dat ik het niet op tijd kan halen.

Onvindbare adressen, ik moest in een gigantisch kantoorgebouw zijn met meer dan 20 verdiepingen, in de opdracht stond niet de naam van het bedrijf waar ik het moest ophalen de vrouw aan de receptie kon mij alleen maar de lift wijzen en niet zeggen welke verdieping ik moest zijn, maar ik heb de CP toen gebeld.

Bussen die niet komen, bussen die te laat komen en je daardoor je overstap mist... En al die vertraging telt maar op en op! Maar ik kan m'n laatste rit gelukkig nog wel doen, alleen niet op de afgesproken tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')