Nee, ik ga ook vaak genoeg met de bus naar het station en dan met trein of bus verder, maar het station telt.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?
Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt?
Een vraag over de bushalte?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef bkh het volgende:
Kan iemand even mij met een vraag helpen over de snelweglocatie in Meerkerk via privebericht?
In welke auto, de 207? Dat is gewoon een automaat waar je een whiplash van krijgt, waarschijnlijk niet met een pook maar met stengels aan het stuur die je moet draaien tot D en R enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef RobinhoAjax het volgende:
Wow wat een luxe ineens:
Naaldwijk-Utrecht met een Megane Estate
Utrecht-Almere met een 207
Almere-Naaldwijk met een Mondeo
Hele domme vraag, maar wat houdt een semi-automaat precies in? Geloof dat ik die nog nooit ben tegengekomen
Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
Waar ben je geweest in het buitenland?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Sobajo het volgende:
Ben na een half jaar in het buitenland te zijn geweest voor mijn studie weer terug en aan het werk. Wordt compleet gestoord van het continu moeten opladen van mijn OV kaart en ben met geluk een boete ontlopen omdat ik op doorreis was in een NS trein terwijl ik bij Conexxion had ingecheckt. De trein zag er uit als een NS trein maar reed voor Connexxion en volgens de conducteur hadden we (ik kwam toevallig een andere chauf tegen) dat moeten weten.
Enfin, vandaag een Ford Focus naar het bruine envelopjes adres gebracht. De terugreis duurde langer dan vier uur.Gratis geld
[..]
Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |