abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114727362
Die FR heb ik ook een keer gehad, was wel leuk ja :9

Ik had een kutdag trouwens. Komt erop neer dat ik nu net bij de snelweglocatie op de bus aan het wachten ben maar heb geen zin om dat op mn telefoon allemaal te typen :P
pi_114727450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Nice, heb je foto's gemaakt? Ben wel benieuwd :P
Wel van de Twingo, niet van de Seat. De Seat was vrij standaard, behalve de grote motor.
Ik zal kijken of ik foto's van de Twingo kan uploaden, maar ik weet niet zo goed hoe dat moet.

En het was trouwens pas m'n 3e dag vandaag, heb ik wel geluk. :D
pi_114727926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef Viezze het volgende:
Zwolle valt wel mee, doorgaande reis kost je 30 minuten extra en ik verwacht niet echt problemen met drukte in de bussen vanwege de zomerperiode.
Bussen zijn meestal minder comfortabel dan treinen. Laatst toen ik vanaf Eindhoven naar huis moest reden er geen treinen tussen Den Bosch en Boxtel. Toen moest ik tussen Boxtel en Den Bosch met de bus rijden. Die bus was snikheet en bovendien ging er een Pool van ongeveer 300 kilo, waar een enorme frituurwalm om hing, naast mij zitten. Dat was geen pretje.
pi_114727969
Bedenk me net nu ik in de 401 zit ineens het volgende: rijdt ie wel door Kanaleneiland of moet je een omweg nemen? :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:18:00 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_114728341
Die reed toch al niet door Kanaleneiland? :@
pi_114728388
Oh, zou kunnen, ik heb de Autoweek zitten lezen en ben er nu dus qua tijd nergens last van :P
pi_114728452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Bussen zijn meestal minder comfortabel dan treinen. Laatst toen ik vanaf Eindhoven naar huis moest reden er geen treinen tussen Den Bosch en Boxtel. Toen moest ik tussen Boxtel en Den Bosch met de bus rijden. Die bus was snikheet en bovendien ging er een Pool van ongeveer 300 kilo, waar een enorme frituurwalm om hing, naast mij zitten. Dat was geen pretje.
Het is inderdaad wel minder comfortabel. Voordeel van deze werkzaamheden is dat we straks vanaf bepaalde plekken, zoals Almere waarschijnlijk sneller thuis zijn. Als ik tegen die tijd nog voor EW werk :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:45:21 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114731384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Bedenk me net nu ik in de 401 zit ineens het volgende: rijdt ie wel door Kanaleneiland of moet je een omweg nemen? :D
Er langs toch?
#26 || Luciano da Silva
pi_114734820
Goed, ik ben weer thuis en heb gegeten, gedouchet en draag weer schone, luchtige en onbezwete kleding, dus bij deze mijn verslag van deze kutdag :P

Ik had Vlaardingen - Oldenzaal en Deventer - Meerkerk (snelweg). Vlaardingen was OM 10.30 ophalen, dus ik daar op mijn fiets naar toe (het was vlakbij m'n huis) en ik was er om een schappelijke 10.20. Het was een rit naar Oldenzaal, dus met de beruchte bruine envelop. Alleen toen ik er was, was de bruine-envelop-maak-meneer nog niet geweest.... Gelukkig kwam die een paar minuten later aan, maar zo'n inname van M duurt LANG!!!
Er worden duizenden rondjes om de auto gelopen, het interieur wordt grondig bekeken en tenslotte worden er miljarden foto's van de auto gemaakt, dus ik moest nog zo'n 3 kwartier wachten tot die kerel klaar was. Uiteindelijk bleek er ook <insert enge ziekte>weinig benzine meer in te zitten, dus moest ik nog tanken ook. Daarna lekker doorgereden en uiteindelijk om 14.00 in Oldenzaal weten aan te komen.

Ik moest vanuit Deventer om 16.00 in Meerkerk zijn, maar volgens 9292 zou ik nu om 15.45 in Deventer zijn. Dus ik EW gebeld, maar die waren best wel boos omdat ze vonden dat ik te laat belde. Ze vonden het te laat om nog een chauffeur te bellen om dit als spoedje te doen, dus ik moest hem maar rijden als ik maar voor half 6 in Meerkerk was. Nadat ik aangaf dat dat makkelijk te doen was, was ze alweer blij trouwens :P
Maar goed, ik dus in die 30 graden als een idioot sprinten naar het station Oldenzaal, staat er bij de kaartjesautomaat een vrouw langzaam te doen. Dus terwijl de trein het perron oprijdt als een malle een kaartje gekocht, maar uiteraard net te laat.......
Eerstvolgende reisoptie bleek via Zutphen te zijn en daar de bus, maar ik had een kaartje Oldenzaal - Deventer gekocht natuurlijk.... Dus ik maar weer een nieuw kaartje Oldenzaal - Zuitphen gehaald (bedacht me net onder de douche dat ik eigenlijk best Oldenzaal - Deventer had kunnen gebruiken :') ).
Daar om 10 over 4 aangekomen, als een speer de inname gedaan en uiteindelijk om kwart over 5 in Meerkerk aangekomen.

Score aan het eind van de dag: 6.50 door de plee gespoeld, 1 boze telefoniste en 9.5 uur :D
pi_114735993
quote:
Maar goed, ik dus in die 30 graden als een idioot sprinten naar het station Oldenzaal, staat er bij de kaartjesautomaat een vrouw langzaam te doen. Dus terwijl de trein het perron oprijdt als een malle een kaartje gekocht, maar uiteraard net te laat.......
Waarom reis je dan niet gewoon met je chipkaart? Veel gemakkelijker.
pi_114736006
Ik moest vandaag ook naar oldenzaal. Volgens mij zuigen die schade experts van M de tank leeg want bij mij brandde het benzinelampje :') en volgens mij is de radio altijd uit die auto's? Ook irritant.

Over dat kaartje, gebruik gewoon je ov chipkaart :P dan was het gelukt.
pi_114736338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waarom reis je dan niet gewoon met je chipkaart? Veel gemakkelijker.
Dat is waar, maar ik vind het voor de trein echt klote werken omdat je minimaal 10 euro erop moet hebben staan terwijl je maar voor 5 een ritje maakt...
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Viezze het volgende:
Ik moest vandaag ook naar oldenzaal. Volgens mij zuigen die schade experts van M de tank leeg want bij mij brandde het benzinelampje :') en volgens mij is de radio altijd uit die auto's? Ook irritant.

Over dat kaartje, gebruik gewoon je ov chipkaart :P dan was het gelukt.
Nee, radio zat er bij mij gewoon in, maar het was ook zo'n geïntegreerde af-fabriek radio. Maar ook al een keer voor hun een auto met aftermarket-radio gereden en die zat er ook gewoon nog in.
Denk trouwens niet dat de mensen van M met de auto rijden :P Heb tijdens zijn inname een beetje met die man staan praten. Hij rijdt in een Polo'tje het hele land door en doet zo'n 8 tot 14 auto's per dag :D
En ik heb ook nog nuttige info van die man van M gekregen: in de bruine envelop zit geen innameformulier meer. Sinds kort doet M de inname digitaal met een tablet en sturen ze het innameformulier zelf per mail door naar DL en de klant waar je de auto haalt. Alleen op de transportformulieren is dat nog niet aangepast blijkbaar.
pi_114736654
Staat in de ritomschrijving hè van dat rapport. Ik vond het ook al raar dat hij nog op het formulier vermeld stond, vorige keer zat het er nog bij. En toen zat de radio er ook niet in bij mij.

Ze rijden er idd niet in, maar vind het zo markant dat de tank dan tot de laatste druppel bijna leeg is :P
pi_114736778
Dat ene zinnetje was me niet eens opgevallen :P En eerlijk gezegd zie ik daar ook niet aan dat er dan geen inname meer in de envelop hoeft te zitten...

Ik heb dat bij alle klanten wel eens gehad, zo weinig benzine :P
pi_114755645
Weer jullie dagelijkse taxi update; wat ik vandaag mee had was een van de VIP-busjes, incl koelkast, dvd speler, aparte surround installatie en airco voor passagiers. . _O_






Verder weer geheel full-options voor de chauffeur, heerlijk om een dag mee rond te kachelen.
Nee.
pi_114757850
Ik leverde toen een auto af in Oldenzaal en toen liep ik de controleur tegen het lijf die mijn 2e auto ging innemen. Kon ik mooi met hem meerijden. Het duurt inderdaad té lang voordat ze helemaal klaar zijn. Hij reed ook in een Polo het hele land door. Ik moet er niet aan denken. Inname vond ik namelijk het minste van heel het werk. Ik denk wel dat dit bedrijf de meest uitgebreide inname voor een leasemaatschappij kan doen op locatie.
pi_114758571
Nog even een keertje voor de zekerheid. Ik heb hier 2 treinkaartjes, 2 busreizen op de chipkaart en een tankbon. Ik kan gewoon de digitale ritbon gebruiken voor alle ritten. Daarna stuur ik de treinkaartjes en tankbon ook nog per post, maar de chipkaartreizen niet. Toch?
pi_114759454
Hmm, als ik bij de digitale ritbon aanklik dat ik een vervolgtransport heb gehad, dan vragen ze of je er nog eentje wil invullen omdat je een vervolgtransport hebt gehad. Alleen als ik dan op "ja" klik, dan staan mijn tankbon en transportformulier van rit 1 nog steeds geupload op ritbon 2 :{
pi_114759491
Heb je met je Esso pas getankt? Zo ja, dan hoeft de bon niet mee. Anders wel.

En verder klopt het. Ik zou in vervolg gewoon voor alles je chipkaart gebruiken ;)
pi_114760687
Mja, kan ik op zich doen, alleen ik vind het zo stom dat je bij de NS niet kan inchecken als je onder de 10 euro saldo hebt. Vind dat zonde van m'n 10 euro, want buiten deze maand reis ik eigenlijk nooit buiten mijn vrij-reizen periode :P
Als de NS hetzelfde zou doen als de busvervoerders (dat je met 0 ook nog kan inchecken en pas bij negatief niet meer) zou ik het een stuk beter vinden, maar dat zal wel niet kunnen omdat je met de NS van Groningen naar Maastricht kan enzo :D
pi_114765288
Kwam er laatst achter dat je zelfs niet uit kunt checken met een negatief saldo bij ns. Had laatst 10 euro op m'n kaart staan bij een reis van 13 euro, kon pas na opwaarderen weer uitchecken
pi_114774572
En de laatste, meest luxeuze in het bedrijf:





Deze mag ik helaas nog niet mee rijden, de rest heb ik allemaal gefotografeerd terwijl ik aan het werk was.
Nee.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:43:31 #73
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_114774891
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 04:54 schreef Dimitri_ het volgende:
Weer jullie dagelijkse taxi update; wat ik vandaag mee had was een van de VIP-busjes, incl koelkast, dvd speler, aparte surround installatie en airco voor passagiers. . _O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verder weer geheel full-options voor de chauffeur, heerlijk om een dag mee rond te kachelen.
Baas. Al blijven goederen toch de makkelijkste passagiers 8-).
pi_114774938
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef Dimitri_ het volgende:
En de laatste, meest luxeuze in het bedrijf:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze mag ik helaas nog niet mee rijden, de rest heb ik allemaal gefotografeerd terwijl ik aan het werk was.
Ik zou echt graag in die stoel willen gaan zitten.. Ziet er top uit!
pi_114777297
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef Dimitri_ het volgende:
En de laatste, meest luxeuze in het bedrijf:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze mag ik helaas nog niet mee rijden, de rest heb ik allemaal gefotografeerd terwijl ik aan het werk was.
Pfoe dat is nog eens business class
pi_114804053
Terug van vakantie waar een leuk mailtje op mij wachtte: Een mail van Easyway met inloggegevens. Gelijk maar even beschikbaarheid ingevuld en nu met smart wachten op het eerste belletje. Ik heb mezelf ook maar weer als 'FT'-hiker in de OP gezet.
pi_114804953
Hier zijn de beloofde foto's van de Twingo RS. Hij is verlaagd en verbreed en heeft ongeveer 130 PK op zo'n 1000 kg. :)







  zondag 29 juli 2012 @ 15:42:56 #78
346225 Reakon
Ondernemerig...
pi_114805383
Gaaf bakkie! lijkt me wel wat, dat car-hiken.
Maar eerst maar eens wat rij-ervaring opdoen en de 6 maanden uitzitten ;) (rijbewijs sinds 3 weken)
Smartphone kapot? www.smartphonerepair.nl! Goedkope en kwalitatieve reparaties.
pi_114805740
Ik vind die Twingo RS echt niet mooi. De voor- en achterkant bevallen me niet en een tijdloos design hoeft van mij ook niet, maar dit is wel helemaal het tegenovergestelde.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:54:10 #80
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_114805846
Doe mij de Clio RS maar. En dan die van de tweede generatie, met drieliter V6 :D.
pi_114806060
ja, ik vind het ook niet de mooiste auto. Maar het is wel een echte hot hatch! En dat vond ik wel leuk.
pi_114806284
Een vriend van mij heeft net een nieuwe Twingo diesel besteld. Hij heeft hem wel een beetje dik aangekleed en gecustomised. Ben benieuwd hoe hij er IRL uitziet.
pi_114806589
Ik werk op zaterdag ook bij een renault dealer. De dealer waar ik die RS op moest halen is een andere vestiging van hetzelfde bedrijf, dus eigenlijk heb ik die auto bij collega's opgehaald!

Anyway, ik moet nogal veel twingo's rijden, meestal niet meer dan een paar 100 meter, voor dat werk omdat dat zo ongeveer de enige auto's zijn die ze verkopen. Twingo diesel is goed te doen, is dan ook al een best snel wagentje.
pi_114807389
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef MG_13 het volgende:
Ik werk op zaterdag ook bij een renault dealer. De dealer waar ik die RS op moest halen is een andere vestiging van hetzelfde bedrijf, dus eigenlijk heb ik die auto bij collega's opgehaald!

Anyway, ik moet nogal veel twingo's rijden, meestal niet meer dan een paar 100 meter, voor dat werk omdat dat zo ongeveer de enige auto's zijn die ze verkopen. Twingo diesel is goed te doen, is dan ook al een best snel wagentje.
Ja dat zal best nog wel vooruit willen. Hij heeft hem dan geloof ik zwart met rode spiegels en een sierstrip of siersticker over de deuren (ook rood) en dan donkere ramen en een spoiler(tje). Maar hoe lang blijft hij nou nog wegenbelastingvrij?
pi_114807972
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja dat zal best nog wel vooruit willen. Hij heeft hem dan geloof ik zwart met rode spiegels en een sierstrip of siersticker over de deuren (ook rood) en dan donkere ramen en een spoiler(tje). Maar hoe lang blijft hij nou nog wegenbelastingvrij?
Dat weet ik niet, ik ben geen verkoper.
pi_114810441
Z'n Clio RS is qua uiterlijk wel te doen vind ik, maar dat interesseert me eigenlijk niet zoveel. Het is nog veel belangrijker hoe zoiets rijdt. Dus ben wel benieuwd?! Vertel eens wat meer :)
pi_114812066
Heb 'm niet heel erg uitgeprobeerd, kreeg ik ook weinig de kans voor. Het was redelijk druk op de weg omdat het ochtend was, daarnaast zat ik alleen maar op snelwegen waar je max 100 mag.

Er zit een 1.6-liter motor in zonder turbo. Dus het maximumkoppel en vermogen is pas later beschikbaar. De motor houdt er wel van hoog in de toeren te zitten heb ik gemerkt, en het gaat ook heel gemakkelijk. In het begin heeft ie even nodig om op gang te komen maar als je hoger in de toeren komt (vanaf 5000 ofzo) begint ie echt te acceleren. Ik heb van 0 tot 80 een keer uit kunnen proberen, en wegrijden durf ik niet zo snel omdat ik de koppeling heel wil houden, dus dat deed ik wel voorzichtig en nadat ik de koppeling had laten opkomen volgas! :P

Voor de rest kon je wel leuk bochtjes maken. Het is natuurlijk een kleine auto, dus wendbaar, en dan nog een sportonderstel waardoor je goed strak op de weg ligt!

Al met al was het wel een leuk scheurbakkie!
  zondag 29 juli 2012 @ 18:18:52 #88
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_114812538
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef JDude het volgende:
Doe mij de Clio RS maar. En dan die van de tweede generatie, met drieliter V6 :D.


:9~ Ik denk dat dit de enige Renault is die ik echt mooi vind.
pi_114814422
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef MG_13 het volgende:
Heb 'm niet heel erg uitgeprobeerd, kreeg ik ook weinig de kans voor. Het was redelijk druk op de weg omdat het ochtend was, daarnaast zat ik alleen maar op snelwegen waar je max 100 mag.

Er zit een 1.6-liter motor in zonder turbo. Dus het maximumkoppel en vermogen is pas later beschikbaar. De motor houdt er wel van hoog in de toeren te zitten heb ik gemerkt, en het gaat ook heel gemakkelijk. In het begin heeft ie even nodig om op gang te komen maar als je hoger in de toeren komt (vanaf 5000 ofzo) begint ie echt te acceleren. Ik heb van 0 tot 80 een keer uit kunnen proberen, en wegrijden durf ik niet zo snel omdat ik de koppeling heel wil houden, dus dat deed ik wel voorzichtig en nadat ik de koppeling had laten opkomen volgas! :P

Voor de rest kon je wel leuk bochtjes maken. Het is natuurlijk een kleine auto, dus wendbaar, en dan nog een sportonderstel waardoor je goed strak op de weg ligt!

Al met al was het wel een leuk scheurbakkie!
Oh, een koppeling kan veel, heel veel hebben. Die gaat alleen maar kapot van langdurig intensief je vermogen goed gebruiken. Of apen die niet kunnen schakelen dan gaat die na een tijdje ook wel kapot :p

Wil ook wel eens zo'n RS rijden ben wel benieuwd. De 1.5dci viel me niet tegen. De benzine blokkies van 60 en 75pk zijn echt traaaaaaaaaag.
pi_114815553
haha, oke, nou gelukkig ben ik geen aap die niet kan schakelen. _O-
  zondag 29 juli 2012 @ 20:06:05 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114816215
Afgelopen dagen weekendje weggeweest naar Hoek van Holland en Scheveningen, dik 700 kilometer gereden met de Alto. Morgen weer naar Breda en weer terug, godzijdank wél met cruise control.
#26 || Luciano da Silva
pi_114848180
Heb morgen beetje een MPV dag.

Lelystad - Aalsmeer in een Dacia Lodgy
Aalsmeer - Leiden in een Ford Galaxy
Delft - Almere in een Opel Astra
pi_114860666
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen beetje een MPV dag.

Lelystad - Aalsmeer in een Dacia Lodgy
Aalsmeer - Leiden in een Ford Galaxy
Delft - Almere in een Opel Astra
Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.
pi_114868789
Krijgen jullie het voor elkaar om chipkaartdeclaratie te uploaden? Tankbon en transportformulier lukt me wel, maar als ik de pdf met chipkaartkosten wil uploaden zegt hij telkens mislukt :o

Edit: gelukt als ik bestand overzet naar jpg.

Edit2: Lekker, hij zegt dus mislukt bij uploaden maar bestand zit er wel bij. Nu dus 15 bijlages in een ritbon. Ach ja, moeten ze het eerst maar testen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Panthera. op 30-07-2012 21:59:04 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 22:50:05 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114873390
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
#26 || Luciano da Silva
pi_114875919
Ik heb ook problemen met de digitale ritbonnen. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat ik een ritbon verstuurd heb en als ik een vervolgrit invoer staan de bijlages van de vorige ritbonnen er ook nog in.
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.
Ja, ik ben vorige week begonnen. Tot nu toe iedere dag dat ik beschikbaar heb gestaan werk gekregen. Ik heb sinds vorige week woensdag inclusief vandaag al 9 ritten gedaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:39:48 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114876364
Mocht een spoedje morgen uitblijven eindig op 71 uur deze maand. Niet slecht, vrijwel iedere dag dat ik kon ook gewerkt, behalve morgen dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_114876974
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?

Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt? :?
pi_114878584
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?

Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt? :?
Ik schrijf dan in m'n ritbon dat ik wel langs een treinstation/groot busstation ben geweest.
pi_114880203
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb ook problemen met de digitale ritbonnen. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat ik een ritbon verstuurd heb en als ik een vervolgrit invoer staan de bijlages van de vorige ritbonnen er ook nog in.
Bevestiging krijg ik wel, en de bijlages blijven er inderdaad instaan, maar die worden niet weer opnieuw verstuurd (alleen de nieuwe upload).

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
Ja, dat ga ik denk ik ook maar weer doen, ik was een half uur bezig voor twee ritten met die nieuwe pagina en ik moet de tankbonnen toch opsturen. Bovendien ben ik dan van alles af, ik vind de stapel wel groot genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')