Ja dat zal best nog wel vooruit willen. Hij heeft hem dan geloof ik zwart met rode spiegels en een sierstrip of siersticker over de deuren (ook rood) en dan donkere ramen en een spoiler(tje). Maar hoe lang blijft hij nou nog wegenbelastingvrij?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef MG_13 het volgende:
Ik werk op zaterdag ook bij een renault dealer. De dealer waar ik die RS op moest halen is een andere vestiging van hetzelfde bedrijf, dus eigenlijk heb ik die auto bij collega's opgehaald!
Anyway, ik moet nogal veel twingo's rijden, meestal niet meer dan een paar 100 meter, voor dat werk omdat dat zo ongeveer de enige auto's zijn die ze verkopen. Twingo diesel is goed te doen, is dan ook al een best snel wagentje.
Dat weet ik niet, ik ben geen verkoper.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dat zal best nog wel vooruit willen. Hij heeft hem dan geloof ik zwart met rode spiegels en een sierstrip of siersticker over de deuren (ook rood) en dan donkere ramen en een spoiler(tje). Maar hoe lang blijft hij nou nog wegenbelastingvrij?
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef JDude het volgende:
Doe mij de Clio RS maar. En dan die van de tweede generatie, met drieliter V6.
Oh, een koppeling kan veel, heel veel hebben. Die gaat alleen maar kapot van langdurig intensief je vermogen goed gebruiken. Of apen die niet kunnen schakelen dan gaat die na een tijdje ook wel kapot :pquote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef MG_13 het volgende:
Heb 'm niet heel erg uitgeprobeerd, kreeg ik ook weinig de kans voor. Het was redelijk druk op de weg omdat het ochtend was, daarnaast zat ik alleen maar op snelwegen waar je max 100 mag.
Er zit een 1.6-liter motor in zonder turbo. Dus het maximumkoppel en vermogen is pas later beschikbaar. De motor houdt er wel van hoog in de toeren te zitten heb ik gemerkt, en het gaat ook heel gemakkelijk. In het begin heeft ie even nodig om op gang te komen maar als je hoger in de toeren komt (vanaf 5000 ofzo) begint ie echt te acceleren. Ik heb van 0 tot 80 een keer uit kunnen proberen, en wegrijden durf ik niet zo snel omdat ik de koppeling heel wil houden, dus dat deed ik wel voorzichtig en nadat ik de koppeling had laten opkomen volgas!![]()
Voor de rest kon je wel leuk bochtjes maken. Het is natuurlijk een kleine auto, dus wendbaar, en dan nog een sportonderstel waardoor je goed strak op de weg ligt!
Al met al was het wel een leuk scheurbakkie!
Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen beetje een MPV dag.
Lelystad - Aalsmeer in een Dacia Lodgy
Aalsmeer - Leiden in een Ford Galaxy
Delft - Almere in een Opel Astra
Ja, ik ben vorige week begonnen. Tot nu toe iedere dag dat ik beschikbaar heb gestaan werk gekregen. Ik heb sinds vorige week woensdag inclusief vandaag al 9 ritten gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.
Ik schrijf dan in m'n ritbon dat ik wel langs een treinstation/groot busstation ben geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?
Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt?
Bevestiging krijg ik wel, en de bijlages blijven er inderdaad instaan, maar die worden niet weer opnieuw verstuurd (alleen de nieuwe upload).quote:Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb ook problemen met de digitale ritbonnen. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat ik een ritbon verstuurd heb en als ik een vervolgrit invoer staan de bijlages van de vorige ritbonnen er ook nog in.
Ja, dat ga ik denk ik ook maar weer doen, ik was een half uur bezig voor twee ritten met die nieuwe pagina en ik moet de tankbonnen toch opsturen. Bovendien ben ik dan van alles af, ik vind de stapel wel groot genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |