abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2012 @ 20:06:05 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114816215
Afgelopen dagen weekendje weggeweest naar Hoek van Holland en Scheveningen, dik 700 kilometer gereden met de Alto. Morgen weer naar Breda en weer terug, godzijdank wél met cruise control.
#26 || Luciano da Silva
pi_114848180
Heb morgen beetje een MPV dag.

Lelystad - Aalsmeer in een Dacia Lodgy
Aalsmeer - Leiden in een Ford Galaxy
Delft - Almere in een Opel Astra
pi_114860666
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen beetje een MPV dag.

Lelystad - Aalsmeer in een Dacia Lodgy
Aalsmeer - Leiden in een Ford Galaxy
Delft - Almere in een Opel Astra
Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.
pi_114868789
Krijgen jullie het voor elkaar om chipkaartdeclaratie te uploaden? Tankbon en transportformulier lukt me wel, maar als ik de pdf met chipkaartkosten wil uploaden zegt hij telkens mislukt :o

Edit: gelukt als ik bestand overzet naar jpg.

Edit2: Lekker, hij zegt dus mislukt bij uploaden maar bestand zit er wel bij. Nu dus 15 bijlages in een ritbon. Ach ja, moeten ze het eerst maar testen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Panthera. op 30-07-2012 21:59:04 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 22:50:05 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114873390
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
#26 || Luciano da Silva
pi_114875919
Ik heb ook problemen met de digitale ritbonnen. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat ik een ritbon verstuurd heb en als ik een vervolgrit invoer staan de bijlages van de vorige ritbonnen er ook nog in.
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Goh EW zeker? Ik heb in zes beschikbare dagen in mijn vakantie 1 ritje gekregen (omdat ik daar eventjes voor gebeld had bouwden ze een ritje om zodat ik hem kon rijden) bij AR.
Ja, ik ben vorige week begonnen. Tot nu toe iedere dag dat ik beschikbaar heb gestaan werk gekregen. Ik heb sinds vorige week woensdag inclusief vandaag al 9 ritten gedaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:39:48 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114876364
Mocht een spoedje morgen uitblijven eindig op 71 uur deze maand. Niet slecht, vrijwel iedere dag dat ik kon ook gewerkt, behalve morgen dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_114876974
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?

Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt? :?
pi_114878584
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:
Je krijgt toch betaald vanaf het moment dat je trein of bus vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station in je woonplaats?

Maar als het nou sneller is om eerst bijvoorbeeld met de bus te gaan vanaf een bushalte, en later met de trein, hoe zit het dan? Mag je je starttijd dan niet gelijk stellen aan het moment dat ik in de bus ben gestapt? :?
Ik schrijf dan in m'n ritbon dat ik wel langs een treinstation/groot busstation ben geweest.
pi_114880203
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb ook problemen met de digitale ritbonnen. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat ik een ritbon verstuurd heb en als ik een vervolgrit invoer staan de bijlages van de vorige ritbonnen er ook nog in.
Bevestiging krijg ik wel, en de bijlages blijven er inderdaad instaan, maar die worden niet weer opnieuw verstuurd (alleen de nieuwe upload).

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur morgen de hele teringbende per post op. Ritbonnen, transportformulieren en bijlages. Geen zin in al die moeite.
Ja, dat ga ik denk ik ook maar weer doen, ik was een half uur bezig voor twee ritten met die nieuwe pagina en ik moet de tankbonnen toch opsturen. Bovendien ben ik dan van alles af, ik vind de stapel wel groot genoeg.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:38:58 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114884357
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef MG_13 het volgende:

Nee, ik ga ook vaak genoeg met de bus naar het station en dan met trein of bus verder, maar het station telt.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:03:51 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114885963
Morgen drie ritjes, korte stukjes maar goed, wel redelijk wat OV'en tussendoor. Ibiza ST, Partner en Golf.
#26 || Luciano da Silva
pi_114886260
Net de Lodgy afgeleverd. Nou moet ik een klein uurtje wachten want m'n volgende rit begint ook in Aalsmeer en die auto kan ik bij een particulier pas om 11:00 ophalen.

De ruitenwissers van die Lodgy maakte trouwens echt een takkeherrie. Terwijl de ruit toch echt nat was omdat het regende.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:19:36 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114886386
Nieuwe auto of alweer einde lease, die Lodgy?
#26 || Luciano da Silva
pi_114886752
Nieuwe, hij is volgens mij pas vanaf september te bestellen, ik moest hem van dealer naar dealer rijden.
pi_114888276

Ik zou bijna jaloers worden
pi_114896210
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:17 schreef Viezze het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou bijna jaloers worden
Ach hij ziet er in elk geval een stuk minder extreem lelijk uit dan de Logan..
pi_114900440
Wow wat een luxe ineens:

Naaldwijk-Utrecht met een Megane Estate
Utrecht-Almere met een 207
Almere-Naaldwijk met een Mondeo

Hele domme vraag, maar wat houdt een semi-automaat precies in? Geloof dat ik die nog nooit ben tegengekomen
pi_114901509
Dat wordt huilen met de pet op ;( Geen koppeling, maar je moet wel zelf schakelen met een pookje / hendels achter het stuur.

Tip: laat even het gas los als je schakelt
pi_114901937
Mag morgen weer een grijze Megane ophalen, bij de dealer op de hoek :D
pi_114902734
Kan iemand even mij met een vraag helpen over de snelweglocatie in Meerkerk via privebericht?
pi_114903003
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef bkh het volgende:
Kan iemand even mij met een vraag helpen over de snelweglocatie in Meerkerk via privebericht?
Een vraag over de bushalte? :')
pi_114903128
Morgen een auto ophalen in Raamsdonksveer bij de grote Japanse autoboer. Iemand daar al eens een auto opgehaald? Heb er wel eens wat afgeleverd. Maar wat betreft ophalen, moet ik meteen vooraan zijn of dat hele eind aflopen naar de receptie in het hoofdgebouw?
pi_114903354
Nee, niet eens haha. Als je daar een auto gaat ophalen, dan staat er in de ritinfo enkel dat je daar een contract krijgt en verder niets over transportformulieren. Betekent dit dat transportformulieren voor deze rit niet nodig zijn?
pi_114913650
Zag in de AR nieuwsbrief dat ze chauffeurs zochten voor een pendeldienst in Utrecht (CS - Papendorp).
Zal wel in zo'n 9 persoons Sprinter zijn.
Lijkt me best lachen om te doen, dus opgegeven :)
pi_114917111
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef RobinhoAjax het volgende:
Wow wat een luxe ineens:

Naaldwijk-Utrecht met een Megane Estate
Utrecht-Almere met een 207
Almere-Naaldwijk met een Mondeo

Hele domme vraag, maar wat houdt een semi-automaat precies in? Geloof dat ik die nog nooit ben tegengekomen
In welke auto, de 207? Dat is gewoon een automaat waar je een whiplash van krijgt, waarschijnlijk niet met een pook maar met stengels aan het stuur die je moet draaien tot D en R enzo.

Morgen ook twee ritten, Nissan Qashqai, ophalen bij Porsche dealer :') en ook een Megane.
pi_114921087
Ik heb morgen 3 ritten:

Almere - Amsterdam in een Renault Grand Espace
Amsterdam - Haarlem in een Mercedes C-klasse
Den Helder - Lisse in een Citroen C3, maar uit 2007, dus zal wel een barrel zijn. :')

De procedures van innemen en afleveren van de auto's zijn alleen wel anders dan ik tot nu toe heb gedaan.

Bij m'n eerste rit staat in de opdracht dit:
"Indien je de auto ook moet afleveren bij een XXX vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen"
Dit is bij mij het geval, maar dit zou betekenen dat ik geen transportformulier meer heb als ik thuis kom, hoe zit dat?

Bij m'n 2e rit staat dit in de opdracht:
"Voor XXX dien je 1 transportformulier in te vullen. Dit formulier dien je 2 KEER UIT TE PRINTEN en mee te nemen. 1 Exemplaar is voor de klant, de andere dien je naar Easy Way op te sturen"
Maar wie is in dit geval de klant? Degene waar ik de auto kom ophalen, of waar ik de auto kom brengen? :?
pi_114925395
Ben na een half jaar in het buitenland te zijn geweest voor mijn studie weer terug en aan het werk. Wordt compleet gestoord van het continu moeten opladen van mijn OV kaart en ben met geluk een boete ontlopen omdat ik op doorreis was in een NS trein terwijl ik bij Conexxion had ingecheckt. De trein zag er uit als een NS trein maar reed voor Connexxion en volgens de conducteur hadden we (ik kwam toevallig een andere chauf tegen) dat moeten weten.

Enfin, vandaag een Ford Focus naar het bruine envelopjes adres gebracht. De terugreis duurde langer dan vier uur. :o Gratis geld

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.
pi_114934962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef Sobajo het volgende:
Ben na een half jaar in het buitenland te zijn geweest voor mijn studie weer terug en aan het werk. Wordt compleet gestoord van het continu moeten opladen van mijn OV kaart en ben met geluk een boete ontlopen omdat ik op doorreis was in een NS trein terwijl ik bij Conexxion had ingecheckt. De trein zag er uit als een NS trein maar reed voor Connexxion en volgens de conducteur hadden we (ik kwam toevallig een andere chauf tegen) dat moeten weten.

Enfin, vandaag een Ford Focus naar het bruine envelopjes adres gebracht. De terugreis duurde langer dan vier uur. :o Gratis geld

[..]

Ben ik vanaf deze maand ook weer mee begonnen, wat een slecht systeem is dat online invullen zeg. Van alles nog per post meesturen en telkens weer al je gegevens invullen.
Waar ben je geweest in het buitenland?

Verrot dat iedereen zoveel last heeft van die ritbon. Zó lastig lijkt het me toch niet om dat fatsoenlijk in elkaar te knutselen.. Zouden ze het zelf geprobeerd hebben i.p.v. een professional het te laten doen :P.
pi_114934985
@ MG_13..

Als je er niet helemaal uitkomt moet je gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Dan laat je gewoon op je ophaaladres 2 kopieën maken en laat je er één achter. Dan heb je er dus nog 2 voor jezelf. 1 Voor de klant waar je de auto aflevert en 1 voor Easy Way. Beter teveel dan te weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')