Ieuw nee dat is een arrogante trut in het echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef rubbereend het volgende:
Daan had nooit bij Jennifer weg moeten gaan
Bracha ken ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:26 schreef julia222 het volgende:
Ze lijken me allebei eigenlijk niet zo leuk
Want?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ieuw nee dat is een arrogante trut in het echt
Want?quote:
oh, groepsopdrachten alleen willen doen (wat niet mocht, maar dan 0,0 delen met je groepje omdat "privacy" dus moest de rest alsnog alles bijna alleen doen), vrijstelling van aanwezigheidsplicht willen, niet eens gedag zeggen als je elkaar tegen kwam...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik vroeg me af wat er gebeurd was dat je dat vindt.
Cute!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Malahide het volgende:
Anna Paquin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, de zoekterm "Barbie baby" werkt in dit geval natuurlijk nietquote:
quote:Red Bulls captain Thierry Henry to miss first-place showdown for birth of son
6:19 PM, August 24, 2012 ι By BRIAN LEWIS
Thierry Henry will miss the biggest game of the Red Bulls’ season for one of the biggest events of his life. Henry and significant other Andrea Rajacic welcomed a son into the world last night in New York, and the French striker will be on paternity leave when the Eastern Conference runnerup Red Bulls play at first-place Sporting Kansas City on Sunday.
“He’s got a baby boy yesterday so he will not be in for this Sunday’s (game), but will be in on Monday for the D.C. game,” said coach Hans Backe, referring to next Wednesday’s road game against archrival DC United at RFK Stadium.
Henry has a daughter Tea with ex-wife Nicole Merry, and has been with his significant other Rajacic since 2008. The Bosnian model used to work at Milk Studios here in New York. There is no word yet on the baby boy’s name, size, or if he will play for the U.S., France or Bosnia.
Henry has missed seven games this year due to injuries, but since sitting out the July 8 tilt on New England’s artificial turf, he’s started the last seven straight games, regularly going the full 90.
“He’s a guy that wants and needs games, competitive minutes to be in good shape,’’ said Backe. “Normally of course it’d have been better to have him on the pitch. (But) we have players now; we have great depth, much better than before. We must handle it.”
Die is nep. Het kind heeft zwart haar. Dat zou Barbie nooit toestaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geenstijl heeft hem al hoor!
[ afbeelding ]
Wat ze toch ook allemaal uitvindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Okee, de zoekterm "Barbie baby" werkt in dit geval natuurlijk niet![]()
[ afbeelding ]
Het zit nog diep he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, groepsopdrachten alleen willen doen (wat niet mocht, maar dan 0,0 delen met je groepje omdat "privacy" dus moest de rest alsnog alles bijna alleen doen), vrijstelling van aanwezigheidsplicht willen, niet eens gedag zeggen als je elkaar tegen kwam...
Niet mijn type zeg maar![]()
bronquote:It's a boy! Anna Faris and Chris Platt welcome 'beautiful' baby Jack as he is born prematurely
Anna Faris has become a first-time mother after giving birth to a baby boy with husband Chris Platt. Baby Jack was born prematurely and is being treated in a neonatal intensive care unit in Los Angeles, where he is expected to remain for 'some time'. The Scary Movie actress and her Parks And Recreation husband called their newborn 'beautiful' in a statement.
A representative for Faris and husband Chris Platt told People.com: 'Anna Faris and Chris Pratt are happy to announce the birth of their beautiful baby boy Jack. 'He arrived earlier than expected and will be spending some time in the NICU. 'The happy parents thank you for your warm wishes and ask that you honour their privacy during this time.' Yesterday Anna was photographed joining a friend for a lunch date. Dressed in a red top and trousers, she kept her bump hidden by holding a cap in her hands.
The actress announced in May she was expecting her first child with her Moneyball star husband Chris Pratt, who she wed in 2009 in Bali. The Brokeback Mountain star was overhead telling friends at a party, 'He's doing great! We're growing everyday.' After marrying back 2009, the couple have always been open about their plans for starting a family. Anna said: 'Chris wants a big family. I do want a lot of kids. We want to populate the world.'
En volgens E! ligt Snooki te bevallen, dus daar kunnen we vandaag ofzo waarschijnlijk ook wel nieuws van verwachten.quote:Alex O’Loughlin and Malia Jones Expecting a Baby
Alex O’Loughlin is set to become a dad for the second time.
The Hawaii Five-0 star and his girlfriend, surfer and model Malia Jones, are expecting their first child together, his rep confirms to PEOPLE.
The couple, both 35, first stepped out in November.
Each have children from previous relationships — O’Loughlin is father to 15-year-old son Saxon, while Jones is mother to 3-year-old son Spike.
In addition to his role as Steve on the CBS show, O’Loughlin is also known for starring opposite Jennifer Lopez in The Back-up Plan.
Als zelfs je bevalling al niet kan plaatsvinden zonder dat de wereld dit weet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En volgens E! ligt Snooki te bevallen, dus daar kunnen we vandaag ofzo waarschijnlijk ook wel nieuws van verwachten.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als zelfs je bevalling al niet kan plaatsvinden zonder dat de wereld dit weet.
quote:Nicole ‘Snooki’ Polizzi in labor in New Jersey hospital
Snooki went into labor Saturday evening, a spokeswoman and a source close to the “Jersey Shore” star tell the Daily News’ Confidenti@l gossip team.
Look out world— Snooki’s bundle of joy is on the way.
Nicole (Snooki) Polizzi went into labor early Saturday afternoon at a New Jersey hospital, her spokeswoman and a source close to the “Jersey Shore” star tell the Daily News’ Confidenti@l gossip team.
The potty-mouthed reality star was set to pop at St. Barnabas Medical Center in Livingston, where things were “going well,” a source said.
“Yes, Nicole has gone into labor, said spokeswoman Stacey Wechsler, who asked “that her privacy be respected. ... We’ll all get to meet her Italian Stallion newborn soon enough.”
The 24-year-old’s fiancé, Jionni LaValle, was seen being tailed by reality TV camera crews. A source told The News Snooki’s mom was by her daughter’s side and LaValle’s family was also at the hospital.
Snooki is taping the second season of her Jersey Shore spinoff “Snooki & JWoww.”
“They are trying to film (the birth),” said a source associated with the show. “The hospital was prepped for it.”
She remained in labor early Sunday.
The pint-sized party girl announced months ago that she was having a boy who would be named Lorenzo LaValle.
Snooki predicted on Friday that she was on the brink of delivering her little one. “I’m a balloon waiting to pop,” she tweeted.
If all goes well, Snooki’s baby boy will be a true New Jerseyan like his dad. Snooki, despite finding fame pounding beers and fist-pumping in New Jersey bars, hails from Marlboro, N.Y. She has been living with her realityco-star Jennifer (JWoww) Farley in a home in Manchester, N.J.
Several communities in the Garden State banned the show — including Newark, Point Pleasant and Toms River.
News of Snooki’s impending birth triggered a flurry of condescending Twitter posts. “Take a moment to appreciate how beautiful this world is right this moment, because Snooki is in labor,” wrote a poster with the handle Suri’s Burn Book. “It’s all downhill from here.”
watquote:
http://www.mtv.com/news/a(...)ominic-lavalle.jhtmlquote:Snooki Gives Birth To A Baby Boy!
'Jersey Shore' star and fiancé Jionni LaValle welcome first child into the world.
Looks like the Seaside Heights house just got its latest roomie: "Jersey Shore" star Snooki has given birth to her first child, Lorenzo Dominic LaValle.
Snooki and her fiancé, Jionni LaValle, welcomed their baby boy into the world a little before 3am Sunday morning at Saint Barnabas Medical Center in Livingston, NJ.
"The world just got another Guido!!!" a rep for Nicole "Snooki" Polizzi told MTV. Lorenzo Dominic LaValle has entered the world weighing 6lbs, 5oz. Nicole, Jionni & Enzo are doing great!"
MTV shared in Snooki's excitement: "We couldn't be happier for Nicole and Jionni on the healthy delivery of their baby boy! We look forward to Lorenzo's first trip to the Jersey Shore and can't wait to see his first animal print onesie."
quote:Barbie nog steeds in ziekenhuis
van onze redactie
AMSTERDAM - Samantha 'Barbie' de Jong heeft zo'n heftige bevalling achter de rug dat ze nog steeds in het ziekenhuis ligt.
De ster uit Oh Oh Cherso verloor tijdens de bevalling donderdag veel bloed en moest aan het bloedinfuus.
"Ik dacht van tevoren dat het een stuk makkelijker zou zijn", laat Barbie via de telefoon weten in Life4You. "Het heeft bij elkaar 17 uur geduurd".
De kersverse moeder trouwde op 1 april met haar grote liefde Michael. Hun kindje Angelina Melissa Cora is komende week te bewonderen in Barbie's Baby op RTL 5.
Zou ze vernoemd zijn naar het ziekenhuis waar ze geboren is? (AMC)quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet toch gniffelen als ik die naam in de laatste zin zo opgesomd zie staan
Ik zat met de zelfde initialen te puzzelen maar was daar niet opgekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ze vernoemd zijn naar het ziekenhuis waar ze geboren is? (AMC)
Ik wacht ook op de paasei-strikquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Dit wordt zo'n kind dat over 6 maanden naar de juwelier wordt gebracht om gaatjes in de oren te laten prikken.
quote:Avengers Star Stellan Skarsgard Welcomes Baby Number Eight!
Watch out Mel Gibson: There's a new octo-dad in town.
Avengers star Stellan Skarsgard and his wife Megan Everett welcomed the actor's eighth child in Stockholm Friday, a baby boy, according to The Hollywood Reporter.
That means True Blood star Alexander Skarsgard just became a big bro…again (the hottie on-screen vamp is one of Stellan's eight children).
The 61-year-old thesp and his wife also have another son together, three-year-old Ossian.
Congrats!
De hele familie Skarskard is tofquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat die baby er nu nog niks van beseft maar damn, dan heb je Alexander Skarsgard als grote broer.Stoer.
Nope. Het heet Rode Kruis Ziekenhuis of Haga.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ze vernoemd zijn naar het ziekenhuis waar ze geboren is? (AMC)
Ligt er maar aan wanneer je begint te tellen.... voor een inleiding is het volgens mij wel redelijk aan de tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nope. Het heet Rode Kruis Ziekenhuis of Haga.
Overigens, ik vind het niet zo dramatisch hoor, 17 uur.
Ik vond het voornamelijk sneu dat ze nog een paar dagen in het ziekenhuis ligt. Je wilt toch het liefste lekker naar huis. Ook uit reality-soap overwegingen uiteraard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nope. Het heet Rode Kruis Ziekenhuis of Haga.
Overigens, ik vind het niet zo dramatisch hoor, 17 uur.
Zoon van Nick van Simon dus.twitter:nickensimon twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:15:41Vanmiddag is onze zoon Julian geboren! Een knappe, gespierde kerel en kerngezond.
Moeder, vader en grote zus Nikki maken het heel goed! N reageer retweet
Haha, wat fijn dat vader het ook goed doetquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Vers van de twitter-pers!Zoon van Nick van Simon dus.twitter:nickensimon twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:15:41Vanmiddag is onze zoon Julian geboren! Een knappe, gespierde kerel en kerngezond.
Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg me dat de moeder niet Julia heetquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Vers van de twitter-pers!Zoon van Nick van Simon dus.twitter:nickensimon twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:15:41Vanmiddag is onze zoon Julian geboren! Een knappe, gespierde kerel en kerngezond.
Ik weet niet meer precies hoe ze wel heet, maar Julia is het niet. Adem in adem uit!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg me dat de moeder niet Julia heet
Ik zag al voor me dat het Nick, Julia, Nikki en Julian wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe ze wel heet, maar Julia is het niet. Adem in adem uit!
O dat lijkt me echt kut, geilen op je grote broerquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat die baby er nu nog niks van beseft maar damn, dan heb je Alexander Skarsgard als grote broer.Stoer.
Het is een jongetje hequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat lijkt me echt kut, geilen op je grote broer
Daar gaat het niet om. Je hebt Eric freakin' Northman als grote broer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat lijkt me echt kut, geilen op je grote broer
Ik ben nu aan het googlen of ik mee kan soppenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je hebt Eric freakin' Northman als grote broer.Je had ook, zeg, Adam Sandler of zo kunnen hebben.
Je googlet Eric Northman en er gaat niks rinkelen? Spel je het goed? Gebruik je de juiste google? Bokt je laptop weer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het googlen of ik mee kan soppen
-edit-
Nee dit is het niet voor mij
Ik vind het een balletjequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je googlet Eric Northman en er gaat niks rinkelen? Spel je het goed? Gebruik je de juiste google? Bokt je laptop weer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-OT-
Wat zou Snooki d'r zoontje dragen op zijn eerste foto's, een tijgerprintje?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Tuurlijk ziet ie er ziekig uit, het is een vampierke!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft ook een beetje een ziekig koppie, zeker een Zweed of Noor?
Ah ja
Ook buiten werktijden om?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet ie er ziekig uit, het is een vampierke!
Het juist met een inleiding wat lastiger tellen denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wanneer je begint te tellen.... voor een inleiding is het volgens mij wel redelijk aan de tijd.
Nee joh (maar dat weet je al) oudste kind was vernoemd naar vader en moeder tegelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase zeg me dat de moeder niet Julia heet
Barbie zei gisteren dat de filmploeg niet bij de bevalling is geweest. Wel heel even terwijl zij lag te puffen ofzo, maar de bevalling zelf waren ze niet bij. Dus dan zou de serie geen reden zijn voor een inleiding.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het juist met een inleiding wat lastiger tellen denk ik.
Bij mijn eerste werd ik ook ingeleid. Vanaf eerste keer gel inbrengen tot geboorte was ruim 24 uur. Van het breken van de vliezen tot geboorte was 12 uur. Van het moment dat ik doorhad dat het echt ging beginnen tot geboorte een kleine 10 uur. Ik heb geen idee vanaf waar er werd gerekend.
En ja, langer moeten blijven is niet leuk!
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat inleiden nou echt medisch was of omdat het voor het programma was. Van dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen dat artsen hier daarmee akkoord gaan. Heel benieuwd naar.
quote:Baby voor Dione de Graaff (43)?
Dione de Graaff (43) was de afgelopen maanden weken druk met de Radio 1 Sportzomer, maar nu die voorbij is het misschien wel tijd voor een baby.
“Ik heb nooit gedacht dat mijn leven pas compleet zou zijn met kinderen. Ik vind ze wel fantastisch, hoor. Ik heb geen broers of zussen maar pas met enige regelmaat op kinderen van vrienden. De oudste zoon van mijn collega Henry Schut en zijn vrouw Merel, is mijn aller, aller, allerbeste vriend. Luuk is anderhalf en ik vind hem geweldig. Ik geniet daar heel erg van. Toch heb ik nooit het gevoel gehad dat ik zelf een kind nodig heb om gelukkig te zijn. Dat moedergevoel heb ik gewoon niet, ook nooit gehad.”
Desondanks heeft de twijfel over wel of geen kind nu toegeslagen bij de 43-jarige Dione en beseft ze dat de tijd dringt als ze nog een baby wil: “Maar inmiddels heb ik wel het idee dat het een ontzettend prachtige aanvulling zou zijn op het leven dat ik heb met Nando. Dus ‘t zou zomaar alsnog kunnen. We hebben alleen niet alle tijd meer. Als het niet gebeurt, worden we gewoon enorm de suikertante en oom van Luuk.”
Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef kvd het volgende:
Oei...een vermeend zwanger of bezig zwanger te worden....
[..]
Het wordt trouwens uitgesproken op zijn Engels.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Daar komt nog wel een vijfde, vermoed ik...quote:As my 4th pregnancy is nearing the end I have bittersweet feelings. I can't wait to meet and hold my little man or lady, and definitely I won't miss having to pee 4 times a night or hearing my now pliable pelvic bones move and crunch when I try to pull myself out of bed in the morning. But, there's so much I will miss.
I'm guessing this will be my final pregnancy and that brings tears to my eyes. I love being pregnant. It's such a special time in a woman's life. I love looking at my enormous baby belly and knowing that I am doing the most important job of my life... Making life. I'm a human incubator and it is such an honor.....
...Like I said, I’m in love with pregnancy. Funny enough, if you had asked 21-year-old Tori if she would one day be the mama of 4, she probably would have laughed at you on her way out the door to go have whisky sours and dance at The Roxbury on Sunset with Shannen Doherty and Brian Austin Green. I mean... I always knew I wanted kids but I never could have predicted that I'd want such a large family and how much I would love being pregnant, and then taking care of and raising babes. ....
....And since this will most likely be my last pregnancy, I wanted to dedicate the entire week on ediTORIal to blogs about pregnancy and being a mama. And to make sure that I never forget how I felt during this 4th pregnancy, my family and I are going to be filming some very special home videos for all of you guys documenting the final weeks before babe arrives! I’ll be posting these videos to ediTORIal, so stay tuned!
Wauw wat een knappe kindjesquote:
Jaa lieefquote:
Dat hoeft niet automatisch hun eigen mededeling te zijn hè.... als ze dat één keer gezegd hebben kan het zomaar zijn dat het vrij makkelijk in ieder gerelateerd stuk terugkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef amaranta het volgende:
voor Julian
overigens stoort het me een heel klein beetje, dat er bij elk bericht dat ik lees of hoor bij moet staan dat ze eerst een miskraam (met 4 wk) hebben gehad. snap dat dat heel vervelend is geweest voor ze, maargoed, beetje to much vind ik![]()
Weet ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet automatisch hun eigen mededeling te zijn hè.... als ze dat één keer gezegd hebben kan het zomaar zijn dat het vrij makkelijk in ieder gerelateerd stuk terugkomt.
Waarschijnlijk omdat de kinderen sowieso vrij kort op elkaar geboren zijn, maar dat het kennelijk de bedoeling was dat het nog sneller zou zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar vanmorgen op de radio moest de verslaggeefster dat er even bij zeggen. En bij het filmpje op nu.nl moet het er even bij gezegd worden, en bij het nieuws bericht er even bij. Ik weet niet..
Volgens mij is Ayda begin september uitgeteld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
Is Robbie W nog geen vader? Meende dat hij alles (incl optreden olympische spelen) had afgezegd omdat ze vrouwke op springen zou staan rond deze tijd...
Vind ik best meevallen hoor, 19 maanden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de kinderen sowieso vrij kort op elkaar geboren zijn, maar dat het kennelijk de bedoeling was dat het nog sneller zou zijn.
Maar 19 maanden tussen deze twee kinderen
Ik vind het vrij rap... en zeker als je bedenkt dat er (daar komt ie weer...) nog een miskraam tussenzat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef -Lise- het volgende:
[..]
Vind ik best meevallen hoor, 19 maanden.
In september, dus ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vrij rap... en zeker als je bedenkt dat er (daar komt ie weer...) nog een miskraam tussenzat.
Maar ik ben nog van de generatie dat kinderen een jaar of 3 scheelden
Zelfs toen mijn oudste geboren werd was dat nog een redelijk standaard leeftijdsverschil, de kinderen van mijn zusje schelen 19 maanden en dat was destijds (begin jaren 90) echt heel snel na elkaar.quote:
Ik ben dan ook van eind jaren 70quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs toen mijn oudste geboren werd was dat nog een redelijk standaard leeftijdsverschil, de kinderen van mijn zusje schelen 19 maanden en dat was destijds (begin jaren 90) echt heel snel na elkaar.
Mijn zusje en ik zijn van 66 en 69, N en zijn broer zijn van 66 en 69.... met het verschil dat mijn zusje en ik 3 jaar en 3 maanden schelen, en N en zijn broer net geen 2½ jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van eind jaren 70
Maar al mijn neven en nichten schelen minimaal 3 jaar. Ik zit even te denken en volgens mij zit er niemand korter op elkaar dan dat.
De vrouw van een collega van me heeft twee kinderen. Ze schelen een jaar. Auw...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van eind jaren 70
Maar al mijn neven en nichten schelen minimaal 3 jaar. Ik zit even te denken en volgens mij zit er niemand korter op elkaar dan dat.
Mijn neefje en nichtje (ook dertigers inmiddelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van me heeft twee kinderen. Ze schelen een jaar. Auw...
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt inmiddels wel heel erg een OUD praatje
En die van Tori Spelling dan, die werpt ze ook achter elkaar tegenwoordigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!
Pfoe, scheelde weinig.
Net zo'n tennisballenmachine.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die van Tori Spelling dan, die werpt ze ook achter elkaar tegenwoordig
op het nippertjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De kinderen van Britney Spears schelen 363 dagen! BAM en topic gered!
Pfoe, scheelde weinig.
quote:'Amber Rose in verwachting van eerste kindje'
LOS ANGELES - Amber Rose en haar verloofde Wiz Khalifa zijn in verwachting van hun eerste kindje.
Foto: Wenn.com Dat meldt de hiphop-website MediaTakeout. Het model is volgens de site in januari uitgerekend en daarom zouden Rose en Khalifa hun huwelijk naar oktober willen verplaatsen.
"Amber is onverwachts zwanger geraakt, maar zowel zij als Wiz kijken er naar uit om een gezin te stichten”, aldus een insider. “Amber heeft al maatregelen genomen, zoals het stoppen met roken."
.De 24-jarige Khalifa en de 28-jarige Rose kondigden afgelopen april hun verloving aan.
quote:Ex-man Amy Winehouse voor tweede keer vader
LONDEN - Blake Fielder-Civil, de ex-man van Amy Winehouse, wordt voor de tweede keer vader.
Foto: Wenn Dat meldt de Britse krant The Sun. De vriendin van Blake Fielder-Civil kwam er achter dat ze zwanger was toen hij in coma in het ziekenhuis lag na een overdosis enkele weken geleden.Sarah Aspin vertelt de krant dat ze twijfelde of ze het kind wel moest houden.
"Maar toen besefte ik dat ik het leven van Blake in me had en dat ik daar nooit een einde aan zou kunnen maken." Blake en Sarah zijn al ouders van hun anderhalf jaar oude zoontje, Jack.
Blake Fielder-Civil werd een paar weken geleden opgenomen na een drank- en drugsoverdosis. Hij werd kunstmatig in coma gehouden omdat meerdere organen niet meer functioneerden. Volgens Sarah gaat het inmiddels beter met hem en zou hij binnenkort weer naar huis mogen.
Sarah: "Toen hij uit zijn coma ontwaakte, heb ik het nieuws in zijn oor gefluisterd en ondanks dat hij nog heel zwak was, glimlachte hij."
Blake was de grote liefde van wijlen Amy Winehouse. Zij trouwden in 2007, maar gingen na twee jaar weer uit elkaar.
Het is nog een roddel, gezien de aanhalingstekensquote:
en de eerste foto's van Enzo...tenminste, van zijn harenquote:Ex Hugh Hefner is zwanger
AMSTERDAM - Holly Madison, de ex van Hugh Hefner, is zwanger van haar eerste kind. De vader van het kind is Pasquale Rotella (38), met wie de 33-jarige Playboy-bunny nu negen maanden een relatie heeft.
Foto: ANP
Dat meldt Us Weekly woensdag.
"Ik wilde altijd al moeder worden", zegt Madison. "Maar ik dacht dat het langer zou duren."
Ze is nu twaalf weken zwanger en voelt zich goed. "Ik heb geluk. Geen ochtendmisselijkheid, al voel ik mijn maag soms even opspelen."
Madison werd bekend door de tv-serie The Girls Next Door. Ze had vijf jaar een relatie met Playboy-baas Hefner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |