SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
tjeemig de peemigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee nee het is back to basic wat weer inkomt. bruine auto's en c&a jassen.
UI? Ik zei pi, zo betweterig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat i er mis met mijn UI? lekker neutraal. net zwitserland.
Pi bedoelde ik ja. sorry mijn error.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
UI? Ik zei pi, zo betweterig.!@$!%
OEH OEH JURKJES MET BLOEMETJES EN ROKJES EN HEMDJES MET STREEPJES EN LEUKE BROEKJES EN BIKINI'S EN EN ENquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Oh nog 1 ding. Ik ga morgen nieuwe kleding zoeken, maar ik weet niet wat ik leuk vind. Of eigenlijk vind ik teveel leuk. Dus tips zijn van harte welkom, ik zal de honderden suggesties bekijken als ik terug ben.
hotpants.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
Oh nog 1 ding. Ik ga morgen nieuwe kleding zoeken, maar ik weet niet wat ik leuk vind. Of eigenlijk vind ik teveel leuk. Dus tips zijn van harte welkom, ik zal de honderden suggesties bekijken als ik terug ben.
Gewoon veel kleurtjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koop kleren die je bruiner maken, dus bruine kleuren ofzo.
Zet deze opquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Furdinand het volgende:
appeltje zal ik in frankrijk elke dag rondlopen met zo'n hoedje?
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en een streepjes shirt met een stokbrood onder mijn arm?
mon Dieuquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetEn laat zo'n vies snorretje staan
Jurkjes met bloempjes en hemdjes met streepjes en leuke broekjes klinkt leukquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
OEH OEH JURKJES MET BLOEMETJES EN ROKJES EN HEMDJES MET STREEPJES EN LEUKE BROEKJES EN BIKINI'S EN EN EN
Sowiesoquote:
Oke!quote:
Verwarrend, tegenstrijdige adviezen dit...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koop kleren die je bruiner maken, dus bruine kleuren ofzo.
Ohja, doe ik meteen. En dan kom ik ook nog 20 kilo aanquote:
Hihi moet die internet bekendheid opbouwen tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zet je deze foto van jezelf online furdinand?_
Supersexy hoor, ik word er spontaan lesbisch van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hihi moet die internet bekendheid opbouwen tochen vanuit deze hoek zie ik eruit als een victoria secret model teehee
Dat is mijn vagijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen volgende keer je luier wel uittrekken.
van wie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg binnenkort een geboortekaartje.
Wat leuk! Denk ik?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een ex-klasgenootje van dit jaar.
Doe je toch niet, veel te warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Furdinand het volgende:
appeltje zal ik in frankrijk elke dag rondlopen met zo'n hoedje?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Toch.
Bijna eten, nog een kwartier
Sarcasme?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo! Dat was reuzegezellig aan tafel zeg.
Beachselsquote:
samen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quotes edittenquote:
Weewannabeabboquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
kb schatje
[ afbeelding ]
eerste animé die ik ga kijken
dat welquote:
geldtquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat wel
maar dat is jaren geledendat geld niet
pleur op ventquote:
ok doei, Galactic civilizations spelenquote:
veel plezier dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ok doei, Galactic civilizations spelen
gr
casualquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ok doei, Galactic civilizations spelen
gr
was ook een beetje na jou tijd tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Flarden van.gezien maar nooit gekeken die shit
yorin toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
was ook een beetje na jou tijd toch
ik was denk 8 toen het op TV was.
jij wilt winkelenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
oké nu kappen want anders boze moeder kb
ze heeft je foto gezien snow, nu ben jj haar volgende slachtofferquote:
Nu vind ik dat wij die ook mogen zien, anders is het niet eerlijk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze heeft je foto gezien snow, nu ben jj haar volgende slachtoffer
leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nu vind ik dat wij die ook mogen zien, anders is het niet eerlijk!
ja in een parallel universum zouden we hét perfecte gezin zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Beach het volgende:
KBwat was er loos aan tafel? Is dat niet bedoeld om als familie dan samen soort van feestend te eten>?
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nu vind ik dat wij die ook mogen zien, anders is het niet eerlijk!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja in een parallel universum zouden we hét perfecte gezin zijnhelaas is de werkelijkheid anders
Ga jij eens bedelen. Als ik dat doe word Bloems boos.quote:
Maar in een parallel universum is dat de werkelijkheid. Dus wat is nu de echte werkelijkheid?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja in een parallel universum zouden we hét perfecte gezin zijnhelaas is de werkelijkheid anders
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, ik ben hommoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ga jij eens bedelen. Als ik dat doe word Bloems boos.
geen behoefte aanquote:
ik heb al genoeg vids en pics van jou om aan mijn eisen te voldoenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb al genoeg vids en pics van jou om aan mijn eisen te voldoen
dit wat ik nu ervaar dan toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar in een parallel universum is dat de werkelijkheid. Dus wat is nu de echte werkelijkheid?
Ja eh, nu maak jij het weer lastig hequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit wat ik nu ervaar dan toch?
huh hoezo dan klipjequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja eh, nu maak jij het weer lastig he
te veel gegeten bij Beach zekerquote:
Juist nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gatsie ben jij er zo eentje met een sixpack ? D:
ik zie het ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik probeer er een smiley in te zien..
Negeren, ze zit op haar periodequote:Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ging net douchen, maar dat mocht kennelijk niet. Andere gezinsleden maakten nog geen aanstalten, dus ik dacht dat het wel mocht. Nu maakt ze steeds walggeluiden als ze me ziet en zegt ze nare dingen.
Wat nu?
altijd zonde om het mooiste deel van het land te verlatenquote:
Noortuk was niet zo spectaculair in mijn stageperiode, helaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
[..]
altijd zonde om het mooiste deel van het land te verlaten
tja, noordwijk, beetje proletendorp ja, de uitgaansgelegenheden zijn in ieder geval bedroevend, wat een hoerententen die grand/champquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noortuk was niet zo spectaculair in mijn stageperiode, helaas.
Tulpjes waren wel tof enzo.
Morgenavond afscheidsfeestje voor andere stagiaire en mij, daar. Ik ga niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, noordwijk, beetje proletendorp ja, de uitgaansgelegenheden zijn in ieder geval bedroevend, wat een hoerententen die grand/champ
zeepaardje gaat nog wel, maar meh, niks voor mij
Waaaarommm ga je.niet.nohhhquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgenavond afscheidsfeestje voor andere stagiaire en mij, daar. Ik ga niet.
Waar woon jij dan, eigenlijk?
Ik hou niet van uitgaan.quote:
Eh. Noordwijk-Binnen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:43 schreef leeell het volgende:
aan de andere kant van de noordwijkerweg
Sorry. Ik heb het heus geprobeerd.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Jaloers op eigen huis.
Maar dat zou betekenen dat ik moet opruimen, begin ik niet aan
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hou niet van uitgaan.![]()
En zo ver weggg. Meteen weer 20 euro voor trein en bus ofzo. Kan je bijna een eettafelstoel voor kopen man.
Het is leukquote:
Hoe kan ik dit zeker weten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
En ik verzeker je dat ze geen Harry-pinguïns in de stoel hebben verwerkt, Klinks.
Wat betekent dat ook alweer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is leukik begin weeaboo te worden
Zo'n gekke Japanfan.quote:
Iemand die gek is op Japan etc. tot vervelends toequote:
Ding-ding-dingquote:
Yesssssquote:
Uitgaan is best leuk als je goed bewapend bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
UitgaanNiet als een autist binnen blijven zitten
Batties neermeppen ckrquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Uitgaan is best leuk als je goed bewapend bent
Ah een meeloperquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Trust jullie
[..]
Batties neermeppen ckr
Ik was gisteren naar de tandarts.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:05 schreef Haarklip het volgende:
Ik ga zo lekker naar de ortho, ook leuk.
Ik eergisterquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar de tandarts.
Dat liet ik aan hem over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vergeet de Rinusmove niet te doen.
Dit jaar zie ik Londen waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobje gaan we dit jaar naar Londen?
Shitshit, dat wordt afkickennnn D:quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit jaar zie ik Londen waarschijnlijk nietVolgend jaar doen?
Lijkt me leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shitshit, dat wordt afkickennnn D:
Oke, in de lente?
oefff, dat heb ik al een hele tijd niet gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt me leukFish&chips bij kaarslicht
lololo van rotterdam sowieso iets verwachtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik verwacht veel te veel van die steden
veel plezierquote:
als ik klaar met je ben goyquote:
dat kan ookquote:
Oh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
ongelovige, hebreeuws woord
goyim is meervoud
misschien is furdi wel een ventquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je weet er wel erg veel van af appel...
ik vind jouw versie leuker thougHquote:
Gokje?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je weet er wel erg veel van af appel...
Dit zie ik niet in als gokje als ik met mijn inzicht er niet uit kom.quote:
ik ben te vroeg wakkerquote:
ditquote:
Kom maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Oceanview het volgende:
Ja het is mooi weer misschien, binnen verveel ik mij maar niemand wilt naar buiten.
Niks te doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:10 schreef Furdinand het volgende:
Wie durft er tegen mij een potje rumble te spelen?
Nee anders zou er [afbeelding] staan dat klikbaar zou zijn in mijn quote.quote:
Dan faal je sorry.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee anders zou er [afbeelding] staan dat klikbaar zou zijn in mijn quote.
Ik houd wat ik typ liever geheim.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #213
Doen jullie aan whatpulse of ben ik de enige autist?
Het enige wat er geregistreerd wordt, is hoeveel je toetsen aanslaat. Niet in elke welke volgorde of op welk moment.quote:
En elk proces dat cpu/ram vreet en netwerkverkeer gebruikt beperk ik ook het liefst zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het enige wat er geregistreerd word is hoeveel je toetsen aanslaat. Niet in elke welke volgorde of op welk moment.
Want het neemt ook zo'n noemenswaardig groot deel in van je cpu/ram danwel netwerkverkeer dat het merkbaar is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
En elk proces dat cpu/ram vreet en netwerkverkeer gebruikt beperk ik ook het liefst zoveel mogelijk.
Wel als je 100 van zulk soort services in je background hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Want het neemt ook zo'n noemenswaardig groot deel in van je cpu/ram danwel netwerkverkeer dat het merkbaar is..
Wat moet je met 100 van zulke services?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel als je 100 van zulk soort services in je background hebt.
En als rechtgeaard tweaker houd ik het liefst zoveel mogelijk in de hand.
Daarbij geef ik simpelweg geen fuck om whatpulse
Niet allemaal hetzelfde hequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat moet je met 100 van zulke services?
Dan nog, 100 services die niet noodzakelijk zijn is wel erg veel.quote:
Jaaaaren geleden deed ik dit. In de tijd dat ik nog cs:1.6 en Rainbow6rvs speelde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #213
Doen jullie aan whatpulse of ben ik de enige autist?
Deden ze in de middeleeuwen ja. Maar tegenwoordig volstaat een simpel paracetamolletje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je hoofdpijn? Boor een gat in je hoofd,
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:02 schreef JanPiraat het volgende:
Paracetamolletje verpulveren en als poeder in het gat in je hoofd strooien
quote:
Ik wil wel je vriend zijn als je de reis en bios betaalt. (De nieuwe Batman + bier voor tijdens de film aub).quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan.. had ik maar vrienden..
Niet om gierig te zijn, maar vrienden koop je niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriend zijn als je de reis en bios betaalt. (De nieuwe Batman + bier voor tijdens de film aub).
Je kan het allicht proberen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet om gierig te zijn, maar vrienden koop je niet.
Kent iemand misschien het liedje nog van Het Goede Doel, van een aantal jaren geleden? Persoonlijk heb ik helemaal niets met Nederlandstalige muziek, integendeel zelfs zou ik zeggen, maar aan deze songtekst moet ik tegenwoordig toch vaak terugdenken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Liever echte vriendschap zonder geld, dat heeft betekenis.
Nu ik eraan denk; je termijn om bevriend te zijn met mij is bijna over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |