SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
kan jouw 13.gif toch niet ontnemen bebequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha toch 13.gif gehouden peter.
Zaai op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
wat nou, waar haat ik?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan ik ook van jullie zeggen ja
Naruto heb ik 200, Dragonball Z heb ik alles, Avatar ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef Furdinand het volgende:
ik heb alle afleveringen van naruto, dragonball z en avatar gekeken. ben ik nu ook een weeaboo?
hihi soulmatequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naruto heb ik 200, Dragonball Z heb ik alles, Avatar ook..
En Bleach heb ik helemaal gezien. En Claymore. En Pokémon tot op zekere hoogte.quote:
meer animes heb ik niet gekeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En Bleach heb ik helemaal gezien. En Claymore. En Pokémon tot op zekere hoogte.
wie is met?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vanaf nu wil ik graag dat jullie me Beyoncé noemen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Furdinand het volgende:
ik vind beyonce maar een enge mevrouw.
Die heb ik ook met jou, wel op een leuke manier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb altijd nachtmerrie's waarin ze mij verkracht...en niet op de leuke manier
Het eerste wel, het tweede niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben ik een grootgeschapen negroide man in die dromen?
Crazy in love of Run the world.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Snowbells het volgende:
Why don't you love me van Beyoncé is leuk.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
doet dat niet pijn tussen je billetjes dan?
Hallo ik ben Dakgoot op jouw laatste vraag kan ik helaas geen antwoord geven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom heb ik geen pics van jou?
Wou zou ik graag door zijn onzichtbare borsthaar willen kroelen.quote:
Zeg jij met je pottenfotoquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg jij met je pottenfoto![]()
Sorry, maar ik kan er niet goed tegen als mensen lopen te haten op m'n schatje
Sorry, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Hahahaha ik zeg toch niet dat het hatelijk bedoeld is joh? Alleen een beetje gay, maar daar is heul niets mis mee.
Nee, dat dacht ik ook. Jeetje zeg.quote:
Hoe is het met jou en al je sportschema's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook. Jeetje zeg.
Ghehquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en al je sportschema's?En al verbrand de afgelopen dagen?
Yoga, wat grappigquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GhehMatig. Ik doe wel yoga tegenwoordig, maar nou is het zomerstop
Vanavond maar weer even aan de buikspieren
.
En ja, gisteren nog verbrand. Maar dat was eigenlijk de enige keer, ik ben zelfs bruin nu
. Mijn benen zijn nog eng wit, maar ik blijf dapper in korte broeken lopen. Al verblind ik dan de rest van Nederland, dat kan me niet schelen
.
Hoe gaat het met het surfen en verbranden?
Hahahaha, het groepje waar ik bij zit heb je dan niet zoveel aan. Tenzij je op huisvrouwen van 45+ valt. Ik ben de jongste daarquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Yoga, wat grappigDat wil ik ook nog eens doen, maar dan gewoon om als een vies mannetje die vrouwen te begluren
Hoe lang doe je dat al?
Gewoon vol blijven houden, dan worden ze vanzelf wel bruin! Ik ben nog helemaal niet verbrand en denk dat ik dat ook niet meer ga doen. Ik ben namelijk al best wel bruinRedelijk veel in het water gelegen de afgelopen weken, dus dan gaat het erg snel met het kleurtje. Surfen gaat ook steeds beter en beter en wordt ook steeds leuker daardoor.
maar wel sexy toch?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg jij met je pottenfoto![]()
Sorry, maar ik kan er niet goed tegen als mensen lopen te haten op m'n schatje
Reuzesexy.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar wel sexy toch?
[..]*zucht*
als jij mijn rug niet had, bob.
![]()
gauw maar eens dat glaasje prik doen bij appel's place.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bruin worden... ooit zal het me lukken.
Wit niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rood is ook een mooie kleur hoor.
Zuiver wit bestaat niet, dus het wit wat wij bedoelen heeft wel kleur.quote:
Klinkt erg mannelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Furdinand het volgende:
ik was gisteren verbrand doordat ik 2 uur lang shirtloos op een dak pluvia's heb staan leegscheppen.
Kijk m patsen met z'n shirtloos.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Furdinand het volgende:
ik was gisteren verbrand doordat ik 2 uur lang shirtloos op een dak pluvia's heb staan leegscheppen.
You done got me there you rascal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zuiver wit bestaat niet, dus het wit wat wij bedoelen heeft wel kleur.
Heel verhaal getypt, flipt mijn computer opeensquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, het groepje waar ik bij zit heb je dan niet zoveel aan. Tenzij je op huisvrouwen van 45+ valt. Ik ben de jongste daar. Ik doe het nog niet zo lang, een maand ofzo, maar nu is het dus tot september niet
. Maar ik heb een dvd, dus ik sta braaf thuis in allemaal ongemakkelijke houdingen
. Ik ben namelijk helaas ook de minst lenige van mijn huisvrouwengroepje
. Ik schaamde me diep.
Tof! Ooit wil ik ook nog eens proberen te surfen, het lijkt me echt heel tof. Alleen ben ik daar vast niet zo goed in.. In het water gaat het wel snel ja, ik was een dag met een paar kinderen van m'n werk naar een of andere spettermeertje, poepiebruin gelijk. Helaas mag ik niet met een echt korte broek werken, dus dat hielp niet met het verblindende benen probleem
.
Niemand zag mij shinen want ik was alleen en het dak was te hoog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk m patsen met z'n shirtloos.
Ik ben vandaag wit gebleven doordat ik 8 uur lang in een spijkerbroek gelopen heb
Jij en ik is liefdequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]*zucht*
als jij mijn rug niet had, bob.
![]()
gauw maar eens dat glaasje prik doen bij appel's place.
Uhuh, fijn toch. Beter dan een kleutktke dat toch weg gaat na een maand oid :#quote:
jij bent speciaalquote:
Hm, nee, valt tegen. Filmpjes maken gaat niet lukken vrees ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heel verhaal getypt, flipt mijn computer opeensEn nu ben ik ook al m'n tabbladen die ik nog nodig had kwijt
![]()
Nog maar even een keer proberen.
Vrouwen van 45+ heb ik in principe geen problemen mee, mits ze nog een beetje aantrekkelijk zijnMaak filmpje en zet het op youtube
Gewoon goed blijven oefenen en dan ben jij op je 45e ook net zo lenig
Voor de zekerheid zoek ik wel even door naar een wat jongere groep dan.
Eerste keer lig je toch op een groot board met veel drijfvermogen, dus zo moeilijk is het echt niet hoorGewoon keer proberen!
Waarom mag je geen korte broek aan?
Och arm schaap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niemand zag mij shinen want ik was alleen en het dak was te hoog.![]()
First world problems.
Inderdaad, beter geld dat weg is na een maandquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhuh, fijn toch. Beter dan een kleutktke dat toch weg gaat na een maand oid :#
[..]
jij bent speciaal
Oh tofquote:
Ohja, foutje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
appel is een schaap. Ik ben een stier.
Ja jezus, wat heb ik daar nou aanquote:
Misschien moet ik dan toch maar eens even langskomen daarquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm, nee, valt tegen. Filmpjes maken gaat niet lukken vrees ik, maar het is het type 'oh ik ben nog lekker fit en fruitig en hip en woohooo'. Ik gok dat je wel zult scoren, wel de types die dolgraag een jongere vriend zouden hebben
. Ik ben al leniger! Over nog een maand leg ik mijn benen zo in m'n nek joh
Korte broek mag opzicht wel, maar dan tot op je knie. En om de een of andere reden heb ik alleen korte broeken die niet in de categorie 'tot op je knie' vallen.
Oke, ik ga het proberen. Ooit
Met vriendinnetjes rondhangen en leuke zomerkleding zoeken. Maar ik weet niet watquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat kom je doen dan in mijn dorpje?.
Pff enge vriendinnen ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met vriendinnetjes rondhangen en leuke zomerkleding zoeken. Maar ik weet niet wat
Oke, ik ga oefenen en zal een foto posten als ik het kan. Vriendinnetje van BroertjeBloem kan het, echt kei engquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar eens even langskomen daarBenen in je nek moet je wel een keer laten zien dan hoor
Creepy shit!
Ik heb ook geen korte broeken die over m'n knieën komen. Misschien alleen m'n boardshorts trouwens, maar die draag ik natuurlijk niet op straatKan je niet gewoon je knieën wat hoger zetten?
Laat maar weten als het zover is
Ja, maar die zie ik niet morgen. En die is niet eng, die is tofquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou nou. Ik ken alleen dan Anouk, eng genoeg.
Ja ok, maar als jij zo met al je vriendinnen omgaat..quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar die zie ik niet morgen. En die is niet eng, die is tof
Jaaaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi!Lekker in de zon gezeten vandaag?
Nee, Anouk is speciaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als jij zo met al je vriendinnen omgaat...
Niet verkeerd! Ben je al bruin?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaaaEerst even werken, maar toen nog even 2 uurtjes heerlijk buiten gezeten
Geeft niet snoes, ik weet dat je Anouk zou doen.quote:
Prachtig, schat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:41 schreef Furdinand het volgende:
Dit is mijn instagram foto woensdag foto van vandaag.
"Bloem uit Kabel"
- Furdinand
[ afbeelding ]
JA! Alleen mijn benen nietquote:
Niet haten op Anouk, dan krijg je klappen.quote:
PIZZA.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ondertussen heb ik even tips nodig. Hoe moet ik het doen met eten vannacht? (Ik werk tot 6.00)
..quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
PIZZA.
Nee.
Ehh, pannenkoeken. Het liefst blauw.
Gewoon iemand je benen een beetje extra aandrukken, dan liggen ze zo in je nekquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik ga oefenen en zal een foto posten als ik het kan. Vriendinnetje van BroertjeBloem kan het, echt kei engMaar die heeft dan ook benen van 2 meter. Bijna.
En helaas zitten mijn knieën nogal vast, kunnen die van jou los dan?
Ohja, foutje. Er bestaan ook voedselglitters. Die moeten er ook op.quote:
Jelly.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA! Alleen mijn benen nietMaar de rest best wel
Volgende keer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, foutje. Er bestaan ook voedselglitters. Die moeten er ook op.
Ja, dan moet ik straks mijn benen breken om ze uit mijn nek te halenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon iemand je benen een beetje extra aandrukken, dan liggen ze zo in je nekAlleen moet je wel zorgen dat er iemand bij blijft om ze ook weer terug te zetten.
Ik ging het even proberen en nu zijn m'n knieschijven uit de kom
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jelly.Nog even je benen uit het raam dan.
Ik heb alleen een bruine bil... Eentje, ja. Nog van pinksterweekend.
Natuurlijk. Doe ik nu al.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Furdinand het volgende:
Er zal een dag komen waarop jullie al op donderdag uitkijken naar mijn instagram foto woensdag foto van de woensdag daarna.
Oke!quote:
Dan moet je even de afweging maken hoe belangrijk je benen voor je zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik straks mijn benen breken om ze uit mijn nek te halenIk heb die dingen nog nodig ja.
Oh, dan ga ik maar niet proberen ze te verschuiven, mijn knieën zijn al zo vreemd
Kijk maar op facebook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
Pics van Anouk!
[..]
Dan moet je even de afweging maken hoe belangrijk je benen voor je zijn
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
Pics van Anouk!
[..]
Dan moet je even de afweging maken hoe belangrijk je benen voor je zijn
Op je buik in slaap vallen, op het strand, in bikini.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?En mijn benen zitten al best vaak in de zon hoor
maar ze worden gewoon niet bruin
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Helaas passen mijn benen niet bij jurkjes, vandaar dat ik ook geen jurkjes draag.
Zal zo Facebook even opstartenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk maar op facebook.
Hm, vrij belangrijk. Zonder benen kan ik niet lopen en dan staan al die leuke jurkjes en broekjes die ik nog moet kopen ook een stuk minder leuk.
Handigquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op je buik in slaap vallen, op het strand, in bikini.
Oei! Nouja, misschien komt het nog?
Ohja! Dat is waar ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Haarklip het volgende:
Anouk heeft gewoon een vriendje hoor, Bobje.
Hm, goed punt. Maar ik ga nu sparen voor een eventueel huisquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal zo Facebook even opstarten
Dan hoef je ook minder jurkjes/broeken te kopen en kan je weer meer sparen voor je vakantie
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Helaas passen mijn benen niet bij jurkjes, vandaar dat ik ook geen jurkjes draag.
schaamhaar.net?quote:
Gewoon voor het oog toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Haarklip het volgende:
Anouk heeft gewoon een vriendje hoor, Bobje.
Handiger, hoef je ook je benen niet te scheren.quote:
ik dacht precies hetzelfde jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
schaamhaar.net?Wat?
[..]
Gewoon voor het oog toch?Net alsof ik buiten kom en met vrouwen praat
Je gaat verhuizen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Maar ik ga nu sparen voor een eventueel huis
Eensquote:
Huh, eng jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
schaamhaar.net?Wat?
[..]
Gewoon voor het oog toch?Net alsof ik buiten kom en met vrouwen praat
Dat zou ik nogwel even bezig zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Handiger, hoef je ook je benen niet te scheren.
zullen wij elkanders benen scheren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat zou ik nogwel even bezig zijn..
Ja! Den Haag, volgend jaar, ik ben aangenomen als leerling, dus centjes, dus dan kan ik een huisje betalenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen?Waar ga je heen? En met Klips samen?
appel in rokjes > allesquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom ik aan met al mijn rokjes. FML.
Romantisch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen wij elkanders benen scheren?
Waxen of harsen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen wij elkanders benen scheren?
Maar jij meisje, hebt dan ook de benen voor rokjes. Ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom ik aan met al mijn rokjes. FML.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja! Den Haag, volgend jaar, ik ben aangenomen als leerling, dus centjes, dus dan kan ik een huisje betalenEn met Klipsje ja
Omg, wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja! Den Haag, volgend jaar, ik ben aangenomen als leerling, dus centjes, dus dan kan ik een huisje betalenEn met Klipsje ja
oldschool romantisch met de scheermes en met lekker veel schuim en dat dan in bad met kaarsjes er omheen en rozenblaadjes op het water.quote:
Dan ga ik jullie vaak tegenkomen denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet de romantische slijmmuziek niet. En aardbeien met chocoladesaus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oldschool romantisch met de scheermes en met lekker veel schuim en dat dan in bad met kaarsjes er omheen en rozenblaadjes op het water.
Huh wat is er met jouw benen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar jij meisje, hebt dan ook de benen voor rokjes. Ik niet
It's a date.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oldschool romantisch met de scheermes en met lekker veel schuim en dat dan in bad met kaarsjes er omheen en rozenblaadjes op het water.
dat spreekt voor zich toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet de romantische slijmmuziek niet. En aardbeien met chocoladesaus.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef HappyBob het volgende:
En Anouk is inmiddels gepromoveerd tot mijn wallpaper.
Wat coolquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik jullie vaak tegenkomen denk ik
Dat valt reuze mee. En met jouw benen is heus niets mis!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar jij meisje, hebt dan ook de benen voor rokjes. Ik niet
En tot wat ben ik nu gedegradeerd dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef HappyBob het volgende:
En Anouk is inmiddels gepromoveerd tot mijn wallpaper.
Het is dat ik haar foto hier niet ga posten ivm privacy en alles, maar anders had ik een screenshot gemaakt van mijn bureaubladquote:
Ren ik wel snel naar de zee, maar durf wel voor een paar uurtjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat coolDurf je dan wel naar buiten dan?
Achtergrond van m'n telefoon. Die heb ik altijd wel bij me, dus eigenlijk ook gewoon een promotiequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En tot wat ben ik nu gedegradeerd dan?.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achtergrond van m'n telefoon. Die heb ik altijd wel bij me, dus eigenlijk ook gewoon een promotie
Zeker niet als ik in bad zit, reuzeschoon.quote:
Okequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik haar foto hier niet ga posten ivm privacy en alles, maar anders had ik een screenshot gemaakt van mijn bureaublad
[..]
Ren ik wel snel naar de zee, maar durf wel voor een paar uurtjes
Doe gezicht painten dan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dat ik haar foto hier niet ga posten ivm privacy en alles, maar anders had ik een screenshot gemaakt van mijn bureaublad
[..]
Ren ik wel snel naar de zee, maar durf wel voor een paar uurtjes
ALLEEN BENEN SCHEREN EN AARDBEIEN ETEN POTDORIE.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
natuurlijk! dp'tje op z'n tijd kan geen kwaad.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
Met mijn benen is niet zo heel veel mis hoor, alleen zitten mijn knieën onder de littekensMaar ik heb meer hotpantsbenen dan rokjesbenen gewoon
Ik ben ook een beetje te lomp voor rokjes
En slagroom, en chocolade, en ijs.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ALLEEN BENEN SCHEREN EN AARDBEIEN ETEN POTDORIE.
ohquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ALLEEN BENEN SCHEREN EN AARDBEIEN ETEN POTDORIE.
geeft niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Hoe komt dat dan?
Ik vergeet soms ook wel eens dat ik een rokje aan heb in plaats van een broek, als ik moet bukken en dat dat dan niet zo charmant is.
Ach, hebben die kerels ook weer de dag van hun leven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Hoe komt dat dan?
Ik vergeet soms ook wel eens dat ik een rokje aan heb in plaats van een broek, als ik moet bukken en dat dat dan niet zo charmant is.
Hm, iets met onhandig en vaak vallenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Hoe komt dat dan?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dan voelt ze zich alleen nog maar vies.
Dat ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En slagroom, en chocolade, en ijs..
Geeft niet jochie.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat je er op moet slaan.
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ach, hebben die kerels ook weer de dag van hun leven.
Doe je ding. Als je m maar weer weghaaltquote:
Aww.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm, iets met onhandig en vaak vallentoen ik nog een klein Bloempje was lagen mijn knieën altijd open. Toen ik al een groot Bloempje was ook nog wel eens
Okéquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe je ding. Als je m maar weer weghaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door HappyBob op 25-07-2012 21:01:23 (sexy) ]Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
[..]
OkéLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
[..]
OkéAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef HappyBob het volgende:
Als iedereen mij quote heeft het weghalen niet veel zin natuurlijk
wel dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat je er op moet slaan.
Echt wel!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neemaar boeit niet, toch niet te herkennen
Slaan doet zeer ja, beetje zachtjes doen.quote:
Omdat jij dr live gezien hebt johquote:
liefelijke tikjes zijn het. Slechts een keuring op het gezonde drilgehalte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slaan doet zeer ja, beetje zachtjes doen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
liefelijke tikjes zijn het. Slechts een keuring op het gezonde drilgehalte.
Nou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
liefelijke tikjes zijn het. Slechts een keuring op het gezonde drilgehalte.
Hoe precies moeten we daar voor zorgen?quote:
Tweemaal daags masseren en goed veel vlees eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe precies moeten we daar voor zorgen?
...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad je moet er zaadjes in stoppen.
ik geloof dat ik ergens nog een zakje heb hangen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dude.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
stuur het zakje ff naar me op. dank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klips koning foute grappen wasquote:
teeheequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Elke dag begin ik meer en meer van Furdi te houden.
Ik begin hem met de post te verafschuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Elke dag begin ik meer en meer van Furdi te houden.
Wij hebben die onderkoffer love tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begin hem met de post te verafschuwen.
Zou je inderdaad wel denken ja, niet zo gek ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
Appel zo denk ik elke dag iets minder.
kusje voor de nachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nou ik ga mijn boodschapjes doen en dan naar werk. Op naar een lange lange nacht..
SUCCES!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nou ik ga mijn boodschapjes doen en dan naar werk. Op naar een lange lange nacht..
Kan je beter even mee wachten tot deze warmte over isquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Furdinand het volgende:
Ik denk dat ik ga beginnen met mijn hoedjes fase.
Hm ja, wat voor poep er soms ook uit Klips komt, maar toch vind ik m leuk...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je inderdaad wel denken ja, niet zo gek ook.
Maar toch vind ik hem reuzelief.
Goedzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SUCCES!
BOB! Ik heb zojuist buikspieroefeningen gedaan, omdat ik me schuldig voelde dat ik zo weinig doe na jouw vraag
Best gek is dat eigenlijk. Dat er dan weer zo'n onzinkots uitkomt en je denkt 'wtf?', maar tóch is ie nog leuk, potjandikkie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm ja, wat voor poep er soms ook uit Klips komt, maar toch vind ik m leuk...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
En na al dat gepraat over billen ga ik die ook nog even doen
hmmm daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je beter even mee wachten tot deze warmte over isZweten doen we wel in bed.
de 'my-gay-butt-is-for-rent'-look is so overrated.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hmmm daar heb je wel een punt.
maar het is wel een beetje te combineren met de zomer toch?
ik zat te denken aan deze look.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best gek is dat eigenlijk. Dat er dan weer zo'n onzinkots uitkomt en je denkt 'wtf?', maar tóch is ie nog leuk, potjandikkie.
Ja dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GoedzoIk heb alleen die opdrukoefeningen 3 weken ofzo volgehouden
Maar ik sport verder ook best wel veel hoor, dat surfen is ook echt slopend
huh..? die was toch juist weer in?!? pfff Ik moet maar weer is wat trendwatchers gaan followen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de 'my-gay-butt-is-for-rent'-look is so overrated.
Je kan het zeker hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee nee het is back to basic wat weer inkomt. bruine auto's en c&a jassen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
huh..? die was toch juist weer in?!? pfff Ik moet maar weer is wat trendwatchers gaan followen...
jij bent de enige die weer dwars moet liggen met je "ik verafschuw je"quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat veel liefde hier zeg, Jeetje.
Gay.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het heel irritant toen ik m hadquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Snowbells het volgende:
Vrijdag naar de kapper, ik twijfel of ik een rechte pony moet nemen D:
Is ook weer zo, en ik heb een hekel om naar de kapper te gaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond het heel irritant toen ik m hadMoet je zo vaak bij laten knippen.
Maar ik ben dan ook lui.
Maar dat kost niet veel energie. Het peddelen om achter de golven te komen is vooral zwaar. Al die brekende golven op je kop en alles en dan als het moment daar is keihard peddelen, dat breekt jequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ookAlleen al het proberen niet te vallen lijkt me moeilijk
Je laat het wel aantrekkelijk klinken zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat kost niet veel energie. Het peddelen om achter de golven te komen is vooral zwaar. Al die brekende golven op je kop en alles en dan als het moment daar is keihard peddelen, dat breekt je
Haha.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaWant dat kijkt ie er zo trots bij over wat voor leuk grapje hij nou toch weer bedacht heeft. Meestal zie ik m ook al van te voren aankomen, dan lacht ie zo gniepig in zichzelf
.
die pi van jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent de enige die weer dwars moet liggen met je "ik verafschuw je"
Maar dat is alleen als je het al een beetje kan hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je laat het wel aantrekkelijk klinken zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |