Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijnquote:
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijn
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?
ik denk ook dat er wel iets is, maar wat weet ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedoelde je dat Hups?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.
Ja!!quote:
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is net vandaag onder de douche geweest, dus nog even niet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieff.... hij ziet eruit alsof hij stinkt
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.
En/of....het niet tevreden zijn met wat er hedendaags bekend is vanuit de wetenschap.
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maar dat geloven, dat gaat meestal in de richting van een hogere macht, een grotere wijsheid, geesten, ufo's, dat soort dingen? Welke kant doelde je Hupsie?
Goed, ga ik ook even eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!
Je krijgt zo antwoord!
Er is natuurlijk een verschil in denken dat we nog niet alle natuurwetten kennen so to speak en erin geloven dat er een spriturele wereld bestaat met reincarnatie, telepathie, etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maak daar dan Purmerendse vrouwen van. Ik weet namelijk zeker dat Samzz en ik het wel een maand uit kunnen houden in de rimboe!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Wij overleven echt geen week in de rimboe.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Purmerendse en omgeving dan want niet alle vriendinnetjes komen uit Purmerend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak daar dan Purmerendse vrouwen van. Ik weet namelijk zeker dat Samzz en ik het wel een maand uit kunnen houden in de rimboe!!
leuk idee voor een meet, een survivalweekendquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vuur ging wel aan maar die briketten etc. wilde niet fikkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]makkelijk! Vuur fixxen kan ik makkelijk
Bij jou is het meer de vraag of je hem enkel in de bbq weet te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]makkelijk! Vuur fixxen kan ik makkelijk
Ja maar jullie lijken sowieso op Brit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Purmerendse en omgeving dan want niet alle vriendinnetjes komen uit Purmerend.
Survivallen met een BBQ, welkom in 2012quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
leuk idee voor een meet, een survivalweekend
Zuurstof does the trick.. wapperen dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vuur ging wel aan maar die briketten etc. wilde niet fikken
Scheer niet alle vrouwen over een kamquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het meer de vraag of je hem enkel in de bbq weet te houden.
nee een echte survivalquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Survivallen met een BBQ, welkom in 2012
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jullie lijken sowieso op Brit!
Einde oefening dus!
Ah.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheer niet alle vrouwen over een kam.
yes i amquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
bushcraften met ongeschoren dames?![]()
![]()
![]()
You are 1 sick basterd whehehe![]()
So true!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je net zo goed met je hakmes door je achtertuin
en hoe denk je dat ik de vorige keer me een weg gebaand heb? ik ben een zwaardenliefhebber hequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Biertje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en hoe denk je dat ik de vorige keer me een weg gebaand heb? ik ben een zwaardenliefhebber he
Ik ben vrouw!!quote:
Ik zie flips al helemaal wild wapperen met d'r handjes enzo "maar er gebeurt nihiks" *stampvoet*quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef STING het volgende:
Tijd voor yoghurt met chocolade+banaan cruesli
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"quote:
And proud of it!quote:
Ik geloof ook wel dat er meer is iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"
De hele dag was vol met regen, hagel en sneeuw. Toen wij achter de kist aan liepen naar het graf was het (zeer plaatselijk) droog en zelfs een zonnetje (in november!)
Zo zijn er wel meer dingen die je aan het toeval zou kunnen hangen maar ik vind het gewoon mooier om te denken dat er meer is, geen idee wie of wat maar wel dat het niet ophoudt bij je dood.
Ben niet zo mobiel atmquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, of je komt er 1 (of 2) halen.
ik ook niet in een god, nou ja 1 danquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er meer is iddMaar niet in god of een geloof...
Mooi wel ergens
Ik vind het idee van bijvoorbeeld de Griekse mythologie wel mooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er meer is iddMaar niet in god of een geloof...
Mooi wel ergens
Hmm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"
De hele dag was vol met regen, hagel en sneeuw. Toen wij achter de kist aan liepen naar het graf was het (zeer plaatselijk) droog en zelfs een zonnetje (in november!)
Zo zijn er wel meer dingen die je aan het toeval zou kunnen hangen maar ik vind het gewoon mooier om te denken dat er meer is, geen idee wie of wat maar wel dat het niet ophoudt bij je dood.
Do tell!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm.
Dan heb ik een indruk van welke kant je opgaat. Dankje.
Goeie avondquote:
Vandaag was ik ook eindelijk weer eens goed bezig, zelfs mijn middelvinger opgestoken tegen een eikel die me afsneed toen ik de rotonde op wilde (en ook kon!)quote:
It is!quote:
Dat doet een nette dame zoals jij toch helemaal nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag was ik ook eindelijk weer eens goed bezig, zelfs mijn middelvinger opgestoken tegen een eikel die me afsneed toen ik de rotonde op wilde (en ook kon!)Zelfs mijn instructeur moest lachen
[..]
It is!![]()
Wat speelt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
zo, eten op, en weer wat bier erin.
nu tijd voor voetbal
Zeker krijg je 10 punten extra voor..quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tellen mensen achter rollators mee of niet?
Nette dames doen dat niet, dus ik welquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet een nette dame zoals jij toch helemaal niet
Nee, dus helaas geen bonuspuntenquote:
Are you kidding me? Das dubbele puntwaarde!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tellen mensen achter rollators mee of niet?
Voor feyenoorders krijg je van mij 10x extra puntenwaarde!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nette dames doen dat niet, dus ik wel![]()
![]()
[..]
Nee, dus helaas geen bonuspunten
[..]
Are you kidding me? Das dubbele puntwaarde!!
quote:
ik zal je nog vaker ophalen op het stationquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor feyenoorders krijg je van mij 10x extra puntenwaarde!
[..]
Volgende keer gewoon een sleepwagen bellen joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zal je nog vaker ophalen op het station
Is slecht voor de vering van je wagen.... je weets.. 180 kilo... Moet je ook extra wegenbelasting betalen als je dat te vaak doetquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zal je nog vaker ophalen op het station
ja en dat had ik allemaal voor je over, en nu wil jij mij dood laten rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Is slecht voor de vering van je wagen.... je weets.. 180 kilo... Moet je ook extra wegenbelasting betalen als je dat te vaak doet
hihihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja en dat had ik allemaal voor je over, en nu wil jij mij dood laten rijden
nee dat kan nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihije kan zelf ook kiezen niet voor feyenoord te zijn
iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
echt welik kies ervoor om niet voor feyenoord te zijn
![]()
Je doet maarquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga de 11e non stop de dvd van het afgelopen seizoen draaien.
Heel goed Kaneel, maak me trotsquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet maar
Ik ga de 11de alle vrouwen hosselen jwt?
good luck with that!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet maar
Ik ga de 11de alle vrouwen hosselen jwt?
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.quote:
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.quote:
pics? En wie ga je allemaal hosselen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.
[..]
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.
Feyenoordquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga de 11e non stop de dvd van het afgelopen seizoen draaien.
Loka is al bezet Kaneel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.
[..]
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.
Wat, het gaat over mij. Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loka is al bezet Kaneel.
En gewinged worden door Myra en Twi? Die zijn dan toch samen al veel te druk bezig
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charmed
Eindelijk een lief iemand hier in het topic
Bij afwezigheid van Newb en Loka moet een ander stelletje toch hun taken overnemen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loka is al bezet Kaneel.
En gewinged worden door Myra en Twi? Die zijn dan toch samen al veel te druk bezig
Nee, geen pics.quote:
Loka is wel into stuff.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loka is al bezet Kaneel.
Je gaat me wingen toch?quote:
Newb komt wss wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Newb en Loka moet een ander stelletje toch hun taken overnemen?
Ik kon nog aan gratis kaartjes komen voor vanavond, maar had helaas al afgesproken te gaan bbqen.quote:
En je had die kaartjes niet aan mij kunnen gevenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon nog aan gratis kaartjes komen voor vanavond, maar had helaas al afgesproken te gaan bbqen.
Anders had ik je meegevraagd
Had je ze op moeten komen halen, had je ze net zo goed kunnen kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je had die kaartjes niet aan mij kunnen geven
ja dat is waarquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je ze op moeten komen halen, had je ze net zo goed kunnen kopen
iedereen al bezet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen pics.
En ik ga waarschijnlijk niemand hosselen omdat iedereen bezet is.
[..]
Loka is wel into stuff.
[..]
Je gaat me wingen toch?
[..]
Newb komt wss wel.
Iedereen bezet, jeweet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je me wel DM'en voor welke single vrouw die komt ik je moet wingen.
Zijn er dames uit de OP nog niet voorzien dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen waarschijnlijk, maar zullen vast wel singles tussen zitten.
Nou dan niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]ik hoor helemaal niet bij de vader van sheldon!
[..]Voel me nu zo'n outsider
Met wie ben ik bezet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen bezet, jeweet.
[..]
Zijn er dames uit de OP nog niet voorzien dan?
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, je hebt ze voor het uitkiezen dan.
Je hebt gewoon iets tegen rondere vrouwen zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat je al in de OP stond.
Grappig omdat het klopt. Kaneel en zijn bizarre fixaties.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets tegen rondere vrouwen zeker
Ik ken de geschiedenis van die grap niet.... hoe zit dat nou?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
evie is 180 kilo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis van die grap niet.... hoe zit dat nou?
Ja dat is wel lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Over zwemmen gesproken, ik heb echt zin om vannacht te gaan skinny dippen
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig omdat het klopt. Kaneel en zijn bizarre fixaties.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig omdat het klopt. Kaneel en zijn bizarre fixaties.
180 kilo om van te houdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis van die grap niet.... hoe zit dat nou?
Omdat ze van reuzel houdt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al begrepen... maar waarom dan?
Hey niet mijn grap hier kenbaar maken, straks werkt mijn kookboek niet meer..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ze van reuzel houdt.
Reuzelekker
Ik zou het gewoon gaan uitbrengenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey niet mijn grap hier kenbaar maken, straks werkt mijn kookboek niet meer..
Pure PR dame.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey niet mijn grap hier kenbaar maken, straks werkt mijn kookboek niet meer..
ga ik mijn kookboek maken!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er volgende week nu weer.
Vetzakquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nog proefpersonen zoekt hou ik me aanbevolen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nog proefpersonen zoekt hou ik me aanbevolen
quote:
Ja ja, druk mee bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, je moet meer single dames uitnodigen op je meet.
Gestoofde duitser hoop ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm en wat voor recepten kunnen we daar zoal in gaan aantreffen dan?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm en wat voor recepten kunnen we daar zoal in gaan aantreffen dan?
Ik regel het varkenshoofd wel!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]reuzelrecepten whehehe is een grapje.. lijkt me wel leuk als huwelijkscadeau voor een vriendin van me
Mwah, moet toch wel 18+ zijn Roy. En van school af.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed plan.
Dat is wel oud genoeg he Kaneel?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij voor kaneel zoekt kan hij beter in SEX in lesbi topics kijken.
Waar liggen je prioriteiten denk ik danquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze moest zo nodig op vakantie gaan. Kan je je toch niet voorstellen ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan het Evie niet aan doen om als enige single te zijn he.
Ik fotoshop zo die vetrandjes erafquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]thnx! Heb nog foto's nodig en iemand die kan fotoshoppen enzo
Wat een trut.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze moest zo nodig op vakantie gaan. Kan je je toch niet voorstellen ?
Liever niet, dadelijk vergis ik me als ik gedronken hebquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook single, en als je wilt dat ik als vrouw kom, dan kost je dat wel wat natuurlijk.
Hoeveel moet dat kosten want ik ben ook singlequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook single, en als je wilt dat ik als vrouw kom, dan kost je dat wel wat natuurlijk.
Hoeveel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen idee wie Yuki is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja Yuki is lief, dus je gedraagt je wel dan he Kaneel.
Ik fix je liever direct, dan hoef ik geen doekoe bij Patje achter te latenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Vraag maar aan Patje, hij is mijn pooier.
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik fix je liever direct, dan hoef ik geen doekoe bij Patje achter te laten
450 euro voor 2 uurtjes incl een handjobquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik fix je liever direct, dan hoef ik geen doekoe bij Patje achter te laten
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
450 euro voor 2 uurtjes incl een handjob
Blijkbaar welquote:
Veel te duur manquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
450 euro voor 2 uurtjes incl een handjob
Hij geeft mij 200 euro daarvan.quote:
In ruil voor bescherming natuurlijk. Je gaat de foute mannen toch wel te lijf met een ploertendoder en valse trompet neem ik aan ?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In ruil voor bescherming natuurlijk. Je gaat de foute mannen toch wel te lijf met een ploertendoder en valse trompet neem ik aan ?
Begin maar eens met die Royco, krijg alleen maar badpakfoto's met dode katten over hem heenquote:
Ik stuur hem wel een foto van de rug van stevenmac, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Begin maar eens met die Royco, krijg alleen maar badpakfoto's met dode katten over hem heenVoel me geïntimideerd
En straks stuurde je nog terug dat je me zo sexy vindquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Begin maar eens met die Royco, krijg alleen maar badpakfoto's met dode katten over hem heenVoel me geïntimideerd
Ik dacht van 'laat ik 'm maar niet zelf inkoppen, te obvious'quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, dat moet je dan zelf maar proberen he.
Vet is het nieuwe sexyquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En straks stuurde je nog terug dat je me zo sexy vind
Hm ik ga een bakkie thee zetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En straks stuurde je nog terug dat je me zo sexy vind
Als je je maar gedraagt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht van 'laat ik 'm maar niet zelf inkoppen, te obvious'
Ik ben haar buurman geweestquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Yuki 3 jaar geleden al gemeet. Nog voor het cool was.
Patjes ploertendoderquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vreet dan nog eens heel gauw 3 koeien op!
Toen had ik nog een levenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Yuki 3 jaar geleden al gemeet. Nog voor het cool was.
hihihihihihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
...
En nóg kon Evie van de honger nog niet slapen.
Wat is "je gedragen" in deze?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef twi het volgende:
Ik word uitgelachen, omdat ik zeg dat ik slim ben
Yuki is toch diegene die de Hoe Voel Je Je Nu-topics volspamt met berichtjes dat ze niet zo blij is?quote:
Kan ik hieruit destilleren dat jij die topics leest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Yuki is toch diegene die de Hoe Voel Je Je Nu-topics volspamt met berichtjes dat ze niet zo blij is?
Denk aan de zin: Breek haar hart, ik breek je nek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is "je gedragen" in deze?
[..]
Geef haar maar een pak op haar broek.
Ik voel jequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij ook niet fijn.
Niemand accepteert mij omdat ik niet dik genoeg ben voor ze
Mensen die dunnen haten
Heb ik gedaan, en ik heb nu een hele zere handquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooral rolstoelers zijn zo trouwens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij ook niet fijn.
Niemand accepteert mij omdat ik niet dik genoeg ben voor ze
Mensen die dunnen haten
Uiteraard, gebroken meisjes hosselen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ik hieruit destilleren dat jij die topics leest?
Dat wapperende handje van de pijn nadat die me slaat is ook wel een beetje lachwekkend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik ooit hartjes breek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk aan de zin: Breek haar hart, ik breek je nek.
Verder geen druk he
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en ik heb nu een hele zere hand
Twi, I'm dissapoint.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wapperende handje van de pijn nadat die me slaat is ook wel een beetje lachwekkend.
Kan je toch wel afkopen met cadeautjes? Die kun je weer terugverdienen door ze achter de ramen te zetten.quote:
Ik zou je best uitdagen tot een zwaardgevecht. Bare chested, dat dan weer wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snijden is doorgaans wel makkelijker.
Die heeft elke vrouwquote:
Wat, hij was echt hard. Als Myra al een harde schreeuw van genot geeft, dan weet je dat je goed hard slaat.quote:
Wat wil iedereen mij opeens uitdagen hier. Mono wil me onder de aardbeienjam smeren, en nu dit weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je best uitdagen tot een zwaardgevecht. Bare chested, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
[..]
Klopt.
Hmz.. you evil!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je toch wel afkopen met cadeautjes? Die kun je weer terugverdienen door ze achter de ramen te zetten.
Het klinkt gewoon wel als een gezond verdienmodel weet je.
wist niet dat jij zo kinky wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ducttape en gags voor he
Kom je nog wel achterquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. you evil!
[..]
wist niet dat jij zo kinky was
Wat is dan ongeveer de tijdconstante van het de rode billenkleur, zodat we ongeveer weten waarover we het hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die heeft elke vrouw
[..]
Wat, hij was echt hard. Als Myra al een harde schreeuw van genot geeft, dan weet je dat je goed hard slaat.
Haha, jij gaat gewoon op hem zitten en alle problemen zijn opgelost.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
durft niet meer naar de meet te gaan zonder naalden
Was maar een grapje schat, weet je tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
durft niet meer naar de meet te gaan zonder naalden
Dat is wel waar. Misschien eens oefenen met een paddle.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die heeft elke vrouw
[..]
Wat, hij was echt hard. Als Myra al een harde schreeuw van genot geeft, dan weet je dat je goed hard slaat.
Zo zijn wij beta mannen. Wij dagen de Alfaman uit om zodoende zelf de Alfaman te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat wil iedereen mij opeens uitdagen hier. Mono wil me onder de aardbeienjam smeren, en nu dit weer
Interessant, ik had net ook de term "boeler" onder mijn vingers liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Wat een boeler die Immers. Zoveel kopkansen man_!
I knowquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was maar een grapje schat, weet je toch
Blijft een mooi woord, en ook iets correcter voor bij grotere gezelschappen dan dat je oetlul zegt .quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, ik had net ook de term "boeler" onder mijn vingers liggen.
Het was met broek aan. Ik probeer het straks wel weer een keertje zonder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dan ongeveer de tijdconstante van het de rode billenkleur, zodat we ongeveer weten waarover we het hebben.
Ik heb niks met Alfa's, ik rij Hondaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Misschien eens oefenen met een paddle.
[..]
Zo zijn wij beta mannen. Wij dagen de Alfaman uit om zodoende zelf de Alfaman te worden.
Heb je die ovaalzuigers met 8 kleppen per zuiger wel eens gezien van Honda?quote:
Motorisch weet ik er niet zo veel van WT.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die ovaalzuigers met 8 kleppen per zuiger wel eens gezien van Honda?
Heeft het afaik nooit gemaakt naar een commercieel iets.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Motorisch weet ik er niet zo veel van WT.
Of je moet de motorcode weten dan weet ik wel uit welk model dat hij komt
Hoeveel weeg je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stond voor de spiegel en schrok me dood. Ik ben weer een dikkertje geworden.
Tijd om je spiegel weer wat verder in te deuken dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stond voor de spiegel en schrok me dood. Ik ben weer een dikkertje geworden.
Dan maar deze.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen weegschaal.
Doe eens een schatting. iig meer dan mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen weegschaal.
Ik denk 80.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een schatting. iig meer dan mij
Squatten dat is te zwaarquote:
heb echt hele avond zitten wachten op iemand die wat zou komen ophalen... niet opkomen dagen.. had beter gezellig een terrasje kunnen pakkenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb echt hele avond zitten wachten op iemand die wat zou komen ophalen... niet opkomen dagen.. had beter gezellig een terrasje kunnen pakken
Dat soort mensen verdienen een nekschot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb echt hele avond zitten wachten op iemand die wat zou komen ophalen... niet opkomen dagen.. had beter gezellig een terrasje kunnen pakken
ja graag. dan komt t goed schatjequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef Evie het volgende:
[..]Wachten op lame mensen zuigt!
Glaasje roosvice?
Dan zou ik aan het bier of aan de wijn gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja graag. dan komt t goed schatje
daar word ik altijd wel blij van idd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
Heb zin om een slechte highschoolfilm te kijken!!
Zoals?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
Heb zin om een slechte highschoolfilm te kijken!!
me2quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daar word ik altijd wel blij van idd!
Meen je dat nou?? Ik geef óók altijd glaasjes Roosvicee aan lieve SC-ers die het even nodig hebben!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef Evie het volgende:
[..]Wachten op lame mensen zuigt!
Glaasje roosvice?
Als jullie echt goed zouden zijn dan zou het bier zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Ik geef óók altijd glaasjes Roosvicee aan lieve SC-ers die het even nodig hebben!!![]()
Wij zijn echt eng goed
![]()
![]()
![]()
Bring it onquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. net mean girls gekeken .. weet het nog niet ..
ik word niet blij van bier (tenzij rosebier of corona)quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie echt goed zouden zijn dan zou het bier zijn
Die houden we voor onszelf, dát is pas goed zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie echt goed zouden zijn dan zou het bier zijn
Is ook nog leuk voor de mannen toch? Kirsten Dunst en Eliza Duskhu .quote:
Nee dat is slechtquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die houden we voor onszelf, dát is pas goed zijn
Faithquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook nog leuk voor de mannen toch? Kirsten Dunst en Eliza Duskhu .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |