Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijnquote:
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is, geen idee wat om eerlijk te zijn
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als je niet weet wat, hoe kan je er dan in geloven?
ik denk ook dat er wel iets is, maar wat weet ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedoelde je dat Hups?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Huppel niet zo goed kan benoemen wat dat iets precies is.
Ja!!quote:
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is net vandaag onder de douche geweest, dus nog even niet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieff.... hij ziet eruit alsof hij stinkt
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:56 schreef STING het volgende:
[..]
Da's gewoon een gevoel, een gevoel dat er meer is.
En/of....het niet tevreden zijn met wat er hedendaags bekend is vanuit de wetenschap.
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maar dat geloven, dat gaat meestal in de richting van een hogere macht, een grotere wijsheid, geesten, ufo's, dat soort dingen? Welke kant doelde je Hupsie?
Goed, ga ik ook even eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk nu even een gyrosschotel naar binnen!
Je krijgt zo antwoord!
Er is natuurlijk een verschil in denken dat we nog niet alle natuurwetten kennen so to speak en erin geloven dat er een spriturele wereld bestaat met reincarnatie, telepathie, etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me evident dat er meer is dan dat we weten.
Maak daar dan Purmerendse vrouwen van. Ik weet namelijk zeker dat Samzz en ik het wel een maand uit kunnen houden in de rimboe!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Wij overleven echt geen week in de rimboe.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen en bbqen.Na hulp van de buurman staat dat ding na een uur eindelijk aan.
Purmerendse en omgeving dan want niet alle vriendinnetjes komen uit Purmerend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak daar dan Purmerendse vrouwen van. Ik weet namelijk zeker dat Samzz en ik het wel een maand uit kunnen houden in de rimboe!!
leuk idee voor een meet, een survivalweekendquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Vuur ging wel aan maar die briketten etc. wilde niet fikkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]makkelijk! Vuur fixxen kan ik makkelijk
Bij jou is het meer de vraag of je hem enkel in de bbq weet te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]makkelijk! Vuur fixxen kan ik makkelijk
Ja maar jullie lijken sowieso op Brit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Purmerendse en omgeving dan want niet alle vriendinnetjes komen uit Purmerend.
Survivallen met een BBQ, welkom in 2012quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
leuk idee voor een meet, een survivalweekend
Zuurstof does the trick.. wapperen dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vuur ging wel aan maar die briketten etc. wilde niet fikken
Scheer niet alle vrouwen over een kamquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het meer de vraag of je hem enkel in de bbq weet te houden.
nee een echte survivalquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Survivallen met een BBQ, welkom in 2012
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jullie lijken sowieso op Brit!
Einde oefening dus!
Ah.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheer niet alle vrouwen over een kam.
yes i amquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
bushcraften met ongeschoren dames?![]()
![]()
![]()
You are 1 sick basterd whehehe![]()
So true!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je net zo goed met je hakmes door je achtertuin
en hoe denk je dat ik de vorige keer me een weg gebaand heb? ik ben een zwaardenliefhebber hequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Biertje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en hoe denk je dat ik de vorige keer me een weg gebaand heb? ik ben een zwaardenliefhebber he
Ik ben vrouw!!quote:
Ik zie flips al helemaal wild wapperen met d'r handjes enzo "maar er gebeurt nihiks" *stampvoet*quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef STING het volgende:
Tijd voor yoghurt met chocolade+banaan cruesli
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"quote:
And proud of it!quote:
Ik geloof ook wel dat er meer is iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"
De hele dag was vol met regen, hagel en sneeuw. Toen wij achter de kist aan liepen naar het graf was het (zeer plaatselijk) droog en zelfs een zonnetje (in november!)
Zo zijn er wel meer dingen die je aan het toeval zou kunnen hangen maar ik vind het gewoon mooier om te denken dat er meer is, geen idee wie of wat maar wel dat het niet ophoudt bij je dood.
Ben niet zo mobiel atmquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, of je komt er 1 (of 2) halen.
ik ook niet in een god, nou ja 1 danquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er meer is iddMaar niet in god of een geloof...
Mooi wel ergens
Ik vind het idee van bijvoorbeeld de Griekse mythologie wel mooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er meer is iddMaar niet in god of een geloof...
Mooi wel ergens
Hmm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mijn vader begraven werd stond er door heel NL ongeveer een kleine 900 km file. Ik moest toen 200 km rijden en heb geen file gezien. Mensen die dichterbij woonden (15km) stonden de hele dag vast in de file en hebben de begrafenis gemist, toevallig precies de mensen waarvan mijn vader zoiets had van "jou hoef ik er niet bij te hebben"
De hele dag was vol met regen, hagel en sneeuw. Toen wij achter de kist aan liepen naar het graf was het (zeer plaatselijk) droog en zelfs een zonnetje (in november!)
Zo zijn er wel meer dingen die je aan het toeval zou kunnen hangen maar ik vind het gewoon mooier om te denken dat er meer is, geen idee wie of wat maar wel dat het niet ophoudt bij je dood.
Do tell!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm.
Dan heb ik een indruk van welke kant je opgaat. Dankje.
Goeie avondquote:
Vandaag was ik ook eindelijk weer eens goed bezig, zelfs mijn middelvinger opgestoken tegen een eikel die me afsneed toen ik de rotonde op wilde (en ook kon!)quote:
It is!quote:
Dat doet een nette dame zoals jij toch helemaal nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag was ik ook eindelijk weer eens goed bezig, zelfs mijn middelvinger opgestoken tegen een eikel die me afsneed toen ik de rotonde op wilde (en ook kon!)Zelfs mijn instructeur moest lachen
[..]
It is!![]()
Wat speelt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
zo, eten op, en weer wat bier erin.
nu tijd voor voetbal
Zeker krijg je 10 punten extra voor..quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tellen mensen achter rollators mee of niet?
Nette dames doen dat niet, dus ik welquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet een nette dame zoals jij toch helemaal niet
Nee, dus helaas geen bonuspuntenquote:
Are you kidding me? Das dubbele puntwaarde!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tellen mensen achter rollators mee of niet?
Voor feyenoorders krijg je van mij 10x extra puntenwaarde!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nette dames doen dat niet, dus ik wel![]()
![]()
[..]
Nee, dus helaas geen bonuspunten
[..]
Are you kidding me? Das dubbele puntwaarde!!
quote:
ik zal je nog vaker ophalen op het stationquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor feyenoorders krijg je van mij 10x extra puntenwaarde!
[..]
Volgende keer gewoon een sleepwagen bellen joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zal je nog vaker ophalen op het station
Is slecht voor de vering van je wagen.... je weets.. 180 kilo... Moet je ook extra wegenbelasting betalen als je dat te vaak doetquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zal je nog vaker ophalen op het station
ja en dat had ik allemaal voor je over, en nu wil jij mij dood laten rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Is slecht voor de vering van je wagen.... je weets.. 180 kilo... Moet je ook extra wegenbelasting betalen als je dat te vaak doet
hihihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja en dat had ik allemaal voor je over, en nu wil jij mij dood laten rijden
nee dat kan nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihije kan zelf ook kiezen niet voor feyenoord te zijn
iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
echt welik kies ervoor om niet voor feyenoord te zijn
![]()
Je doet maarquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga de 11e non stop de dvd van het afgelopen seizoen draaien.
Heel goed Kaneel, maak me trotsquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet maar
Ik ga de 11de alle vrouwen hosselen jwt?
good luck with that!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet maar
Ik ga de 11de alle vrouwen hosselen jwt?
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.quote:
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.quote:
pics? En wie ga je allemaal hosselen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.
[..]
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.
Feyenoordquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga de 11e non stop de dvd van het afgelopen seizoen draaien.
Loka is al bezet Kaneel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Loka waarschijnlijk niet komt of pas heel laat komt.
[..]
Geboren hosselaar met de looks en training van Firefly en Drommel. Gewinged door Myra en Twi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |