Ik vind MP3 te lastigquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
SR 3: Pas als je de stad wat verder 'open' hebt vond ik het echt tof worden. Ik ben normaal niet zo van shooters, maar daar kan ik deze ook niet onder scharen, gewoon hardop lachen om de puberale grappen
Max payne 3: alleen bij Rockstar gespeeld. Dat stuk vond ik wel tof, in en stadion, onder andere. Voor de rest moet ik nog eens.
Nu bezig met een preview van de nieuwste Sims 3-uitbreiding. Jammer dat het een beta is, dat werkt niet op mac blijkbaar. Dus dan maar de werklaptop met Windows
Voor de rest zie ik wel wat ik echt ga gamen. laatste in mijn vrije tijd was ACII-Revelations in mei, die moet ik nog eens uitspelen
Dat is altijd zo frustrerend. X-Men: Destiny gewoon ook vol bugs, tja, leuk. En nuquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu loopt hij ook nog eens vast. Bekijk het.
Na de E3 (bijna 30 previews in een maand) heb ik het wel even gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox hebt zou ik voor Trials Evolution gaan..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox/PS3 hebt zou ik voor Trials Evolution Awesomenauts gaan..
Ik was bij jou in de buurt vanmorgenquote:
Ja? Waar? Waarom? VERTEL!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was bij jou in de buurt vanmorgen
Je hebt een gapend gatquote:
Ze zwaait niet eens ff, de trut.quote:
Reageer dan daar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef MissMSX het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #114
Beetje de Ozzy van de 80's geworden
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Reageer dan daar!Ik kan toch niet alles bijhouden
Wie zegt dat hij dat al niet doet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenwijs loeder!![]()
Ik hjoop voor je dat Air op Axl gaat lijken
En die geloof jij?quote:
Als ik 1 persoon nooit geloof is hij hetquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Over de A12, tegenwoordig kom ik daar ongeveer 2x per weekquote:
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd kolven Kluts?
...stroomt de doos van overquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.
Ditoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik 1 persoon nooit geloof is hij het.
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.
He, jij leest kolven, misschien zelf aan de kledder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?
Kolven? Doe niet zo eng.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd kolven Kluts?
Hater!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?
Dat is inderdaad relatief niet extreem ver weg. Wat deed je daar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over de A12, tegenwoordig kom ik daar ongeveer 2x per week
Ik gok autorijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad relatief niet extreem ver weg. Wat deed je daar?
Da's twee minuten tijgeren voor jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht daar toch wel zeer duidelijk over te zijn geweest...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij leest kolven, misschien zelf aan de kledder?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
Dat inderdaad! Maar ik heb een nieuw vriendje, en hij woont in Tullquote:
Daarom schokte je uitspraakquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht daar toch wel zeer duidelijk over te zijn geweest...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad! Maar ik heb een nieuw vriendje, en hij woont in Tull
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ze komen allemaal samen in het grote dorpquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!
Tull is 10x kleiner dan Kudelstaartquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!
Mieters!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |