Ik probeer het wel even op gamescomquote:Op donderdag 26 juli 2012 07:46 schreef Godtje het volgende:
Zin in Rocksmith!![]()
Er was een stand bij north sea jazz maar had geen zin om mezelf daar belachelijk te maken
Dat doe ik wel als ik alleen thuis ben
Vorig jaar, maar dat was toen nog niet final.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je de US versie nog niet gespeeld?
Tof!quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar, maar dat was toen nog niet final.
Ik vind MP3 te lastigquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
SR 3: Pas als je de stad wat verder 'open' hebt vond ik het echt tof worden. Ik ben normaal niet zo van shooters, maar daar kan ik deze ook niet onder scharen, gewoon hardop lachen om de puberale grappen
Max payne 3: alleen bij Rockstar gespeeld. Dat stuk vond ik wel tof, in en stadion, onder andere. Voor de rest moet ik nog eens.
Nu bezig met een preview van de nieuwste Sims 3-uitbreiding. Jammer dat het een beta is, dat werkt niet op mac blijkbaar. Dus dan maar de werklaptop met Windows
Voor de rest zie ik wel wat ik echt ga gamen. laatste in mijn vrije tijd was ACII-Revelations in mei, die moet ik nog eens uitspelen
Dat is altijd zo frustrerend. X-Men: Destiny gewoon ook vol bugs, tja, leuk. En nuquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu loopt hij ook nog eens vast. Bekijk het.
Na de E3 (bijna 30 previews in een maand) heb ik het wel even gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox hebt zou ik voor Trials Evolution gaan..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
als je een Xbox/PS3 hebt zou ik voor Trials Evolution Awesomenauts gaan..
Ik was bij jou in de buurt vanmorgenquote:
Ja? Waar? Waarom? VERTEL!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was bij jou in de buurt vanmorgen
Je hebt een gapend gatquote:
Ze zwaait niet eens ff, de trut.quote:
Reageer dan daar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef MissMSX het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #114
Beetje de Ozzy van de 80's geworden
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Reageer dan daar!Ik kan toch niet alles bijhouden
Wie zegt dat hij dat al niet doet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenwijs loeder!![]()
Ik hjoop voor je dat Air op Axl gaat lijken
En die geloof jij?quote:
Als ik 1 persoon nooit geloof is hij hetquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Over de A12, tegenwoordig kom ik daar ongeveer 2x per weekquote:
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd kolven Kluts?
...stroomt de doos van overquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.
Ditoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik 1 persoon nooit geloof is hij het.
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met 'waar het hart vol van is'. *Rilt.
He, jij leest kolven, misschien zelf aan de kledder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?
Kolven? Doe niet zo eng.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom lees ik de hele tijd kolven Kluts?
Hater!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun Kluts en Beetman een bebe?
Dat is inderdaad relatief niet extreem ver weg. Wat deed je daar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over de A12, tegenwoordig kom ik daar ongeveer 2x per week
Ik gok autorijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad relatief niet extreem ver weg. Wat deed je daar?
Da's twee minuten tijgeren voor jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht daar toch wel zeer duidelijk over te zijn geweest...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij leest kolven, misschien zelf aan de kledder?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
Dat inderdaad! Maar ik heb een nieuw vriendje, en hij woont in Tullquote:
Daarom schokte je uitspraakquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht daar toch wel zeer duidelijk over te zijn geweest...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad! Maar ik heb een nieuw vriendje, en hij woont in Tull
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ze komen allemaal samen in het grote dorpquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!
Tull is 10x kleiner dan Kudelstaartquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
hoe kunnen twee mensen uit zulke kleine dorpjes elkaar vinden? knap!
Mieters!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ja. En er is mij ook al medegedeeld dat hij daar NOOIT weg gaat.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets ja. En er is mij ook al medegedeeld dat hij daar NOOIT weg gaat.
Dus je bent daar nu druk op zoek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoiets ja. En er is mij ook al medegedeeld dat hij daar NOOIT weg gaat.
Boer zoekt vrouw in oostenrijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tull is 10x kleiner dan Kudelstaart![]()
En dan ook nog leren kennen in Oostenrijk
Zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
heeft ie dat zelf verkondigd of door druk van z'n moeder?![]()
Dat is het laatste wat ik zal zeggen, maar verkondigen dat je NOOIT ergens weg gaat vind ik altijd wat apart. Laat staan in een dorp met 3 huizenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelf.
Maar ik was even vergeten dat ik op Fok! zat, waar je in een stad MOET wonen, want anders hoor je er niet bij
Zoiets jaquote:
Voorlopig woon ik nog tot mei 2013 in Rotterdamquote:
Hij houdt van zijn dorp, kan er niks aan veranderenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat is het laatste wat ik zal zeggen, maar verkondigen dat je NOOIT ergens weg gaat vind ik altijd wat apart. Laat staan in een dorp met 3 huizen
Ik snap wel dat je in de regio wil blijven in verband met vrienden en familie jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef Kluts het volgende:
Aan de andere kant, als je dat van jezelf weet dat je niet weg wil daar, kan je dat beter maar gewoon meteen zeggen toch?
Ik snap het wel, mensen die graag in de plaats blijven waar ze zijn opgegroeid enzo.
Hij wil nog een keer verhuizen en dat is naar een vrijstaand huis met veel grond, in Tull dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef Kluts het volgende:
Aan de andere kant, als je dat van jezelf weet dat je niet weg wil daar, kan je dat beter maar gewoon meteen zeggen toch?
Ik snap het wel, mensen die graag in de plaats blijven waar ze zijn opgegroeid enzo.
Ik heb 21 jaar van mijn leven op het platteland gewoond, lang genoeg om er een flinke hekel aan te krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelf.
Maar ik was even vergeten dat ik op Fok! zat, waar je in een stad MOET wonen, want anders hoor je er niet bij
Of om ervan te gaan houden, blijkbaar. Hij vindt Nieuwegein al teveel stadquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:58 schreef Q. het volgende:
Ik heb 21 jaar van mijn leven op het platteland gewoond, lang genoeg om er een flinke hekel aan te krijgen.
Maar is het dan ook een boerenjongen-achtig-persoon?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of om ervan te gaan houden, blijkbaar. Hij vindt Nieuwegein al teveel stad
Het maakt mij niet uit maar ik zou denk ik niet zo goed samen kunnen zijn met zo iemand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook niet zoveel moeite mee, ik belangrijk is dan echter wel dat je het echt naar je zin hebt in die andere woonplaats. Ik kan ook overal wel aarden, maar ik snap wel dat sommigen daar wat meer moeite mee hebben idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij wil nog een keer verhuizen en dat is naar een vrijstaand huis met veel grond, in Tull dus.
Ik ben zelf helemaal niet plaatsgebonden en kan overal wel aarden. Hij kan dat echt absoluut niet en ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dat dus niet kunnen.
Nieuwegein.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet het kalf niet verdrinken voor de boer zijn land af is!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef ArTiC het volgende:
Leuk Nouk![]()
verdomme...weer geen date met Nouk
Maar de boer vertrekt nooit van het landquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
Je moet het kalf niet verdrinken voor de boer zijn land af is!
Dus er isnog hoop
tenzij ze het voor een hoop geld kunnen verkopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de boer vertrekt nooit van het land
Ik wel, omdat ik dus van mezelf weet dat ik overal wel kan aarden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
Het maakt mij niet uit maar ik zou denk ik niet zo goed samen kunnen zijn met zo iemand.
Dat is toch dat spel waarbij je "echt gitaar" leert spelen ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:46 schreef Godtje het volgende:
Zin in Rocksmith!![]()
Er was een stand bij north sea jazz maar had geen zin om mezelf daar belachelijk te maken
Dat doe ik wel als ik alleen thuis ben
He-le-maal niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar is het dan ook een boerenjongen-achtig-persoon?
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch dat spel waarbij je "echt gitaar" leert spelen ofzo?
whut whut? ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
Je plugt je echte gitaar in je PS3.
Oh, dat is wel heel vet, kan je daar gewoon elke willekeurig gitaar daarvoor gebruiken ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
Je plugt je echte gitaar in je PS3.
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-nl/home/index.aspxquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whut whut? ik heb iets gemist?
klinkt als een must have
Is een kwestie van wennen idd, oefenen oefenen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/en-us/home/index.aspx/
Het ziet er niet super duidelijk uit op eerste gezicht ivm de snelheid. Maar dat zal wel wennen zijn
Het is dynamischquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/en-us/home/index.aspx/
Het ziet er niet super duidelijk uit op eerste gezicht ivm de snelheid. Maar dat zal wel wennen zijn
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
Het is dynamisch
Als jij dingen gaat missen of te langzaam bent dan gaat hij trager en makkelijker.
En was hij op de Cross?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ontkenningsfase. Welke kleur zijn zn klompen?
Ja, elektrische gitaar en rammenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel vet, kan je daar gewoon elke willekeurig gitaar daarvoor gebruiken ja?
Nadat ik Guitar Hero en Rockband heb gespeeld lijkt het me wel heel leuk om het eens voor het eggie te doen.![]()
Is ook wel een acceptabele prijs op zich. Erg tof iig, en daarnaast kan je die gitaar dan ook gewoon los gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, elektrische gitaar en rammen
Je kan er ook eentje bijkopen in het pakket. Volgens mij iets van 200 euro voor spel en gitaar
Release 14 sept in EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |