Wij hebben ter plekke geen geplande excursies gedaan, maar dealtjes gesloten met taxichauffeurs, was stukken goedkoper. Als je naar wadi rum gaat moet je wel uitkijken dat ze je niet naar een stuk wostijn daarvoor brengen - voor Wadi Rum moet je door een meldpost waar je moet betalen. Je moet dus eisen dat je daar langs komt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wel lekker dus! Ik kijk er naar uit. Hopelijk gaat het door.
Payback heet dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens seksueel geintimideerd net.
Tuurlijk, jullie houden ook helemaal niet van oostbloksletjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef HeatWave het volgende:
We gaan niet naar Kiev voor de vrouwen, ik herhaal, niet voor de vrouwen.
[ afbeelding ]
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens seksueel geintimideerd net.
Truequote:
Het is redelijk georganiseerd. We hadden een minder prettig gevoel bij deze trip om zelf een auto te regelen, tickets en alle hotels. Dus het is allemaal al uitgestippeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben ter plekke geen geplande excursies gedaan, maar dealtjes gesloten met taxichauffeurs, was stukken goedkoper. Als je naar wadi rum gaat moet je wel uitkijken dat ze je niet naar een stuk wostijn daarvoor brengen - voor Wadi Rum moet je door een meldpost waar je moet betalen. Je moet dus eisen dat je daar langs komt.
Totaal nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie houden ook helemaal niet van oostbloksletjes
Meer oostbloksletjes dan kerkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal niet.
Al hoef ik er iig geen relatie mee.
Ach, mooi man! Die staan de hele dag voor de spiegel. Lekker rustig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal niet.
Al hoef ik er iig geen relatie mee.
quote:
Puur toevalquote:his will not come as news to people who live here, but Kyiv's women have just been rated as the world's most beautiful.
Traveler’s Digest, an online magazine, gave top marks to Kyiv women – knocking the Swedish beauties of Stockholm down a notch to No. 2 among the top 10 cities.
“Kyiv is, without a doubt, home to the world’s most beautiful women. A visit to Kyiv is truly awe-inducing. It’s almost hard to believe that women this beautiful even exist. They’re also less intimidating and more friendly than their Russian counterparts.Check out Kyiv in the summertime, when Hydropark Island on the Dnipro River becomes a hot spot for sunbathing Ukrainian beauties,” Traveler's Digest wrote.
This is Ukraine’s first appearance on the top list since the publication started ranking cities in 2006, said Hong Kong-based editor Dakota Smith. “We had not sent travel writers to Ukraine before last year, ” he said.
Als je dat al sexuele intimidatie noemt, watje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Ik hield de deur open en zei dat ik volgens de etiquette voor haar de trap op moest. Ja, anders ga je de hele tijd naar mijn reet kijken! En nu kan ik lekker naar die van jou gluren!
* HeatWave is in zijn eer aangetast.
hey, ze is mijn (niet directe) managerquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat al sexuele intimidatie noemt, watje.
Welkom in het leven van een secretaresse.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, ze is mijn (niet directe) manager.
Ik zie het probleem trouwens nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welkom in het leven van een secretaresse.
Wijf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Ik hield de deur open en zei dat ik volgens de etiquette voor haar de trap op moest. Ja, anders ga je de hele tijd naar mijn reet kijken! En nu kan ik lekker naar die van jou gluren!
* HeatWave is in zijn eer aangetast.
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.quote:
Ik ben bang dat ze me dán toch de supermarkt uitsturenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.
Gewoon eisen dat je dan wel eerst wil afrekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben bang dat ze me dán toch de supermarkt uitsturen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.
Vrouwen bij voorkeur het bovenlijf ontbloot.quote:
Bij voorkeur gewoon alles uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen bij voorkeur het bovenlijf ontbloot.
Ik zeg geen nee.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen bij voorkeur het bovenlijf ontbloot.
bij mannen sjah..quote:
Sorry, matkleur is echt niet mooiquote:
No way in Hell draag ik iets over mijn bovenlijf met dit weerquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No way in Hell draag ik iets over mijn bovenlijf met dit weer
Nee helaasquote:
Laat je fantasie maar werkenquote:
Met ontblote gespierde borstkas danquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Topless klinkt op de een of andere manier maar raar bij mannen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Met ontblote gespierde borstkas, verborgen onder een significante laag vet dan
Evie fantaseert dat vast weg.quote:
Blinddoeken dan maar.quote:
Een paar batsen voor je harses dan tot het wel werkt.quote:
Grooooooooooooooooooote borsten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
niks mee mis hoor
En ik heb niks te klagen met mijn 180 kilo
Mijn borstkas ben ik niet ontevreden over nee, buik mag wel wat van af.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]niks mee mis hoor
En ik heb niks te klagen met mijn 180 kilo
Of een buik die het statafeltje probleemloos vervangt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Daalder82 het volgende:
Of een buik die je met gemak op een (sta) tafeltje kan leggen,.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een buik die het statafeltje probleemloos vervangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
En, iedereen hier is dik, zullen we samen gaan afvallen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
En, iedereen hier is dik, zullen we samen gaan afvallen.
Ik doe het ervoor.quote:
quote:
ja maar daar doe ik niet aan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Daalder82 het volgende:
Zeggen ze niet dat secks goed is voor de lijn?
Dat zeggen ze niet nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Daalder82 het volgende:
Zeggen ze niet dat secks goed is voor de lijn?
Volgende week ben ik in Utrecht. FF testen?quote:
Whaha wat wil je testen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week ben ik in Utrecht. FF testen?
Stevigheid, flexibiliteit, visuele aantrekkelijkheid, jouw pijngrens, etc. etc.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stevigheid, flexibiliteit, visuele aantrekkelijkheid, jouw pijngrens, etc. etc.
Ik laat je tijdig weten welk hotel, welke kamer en welk tijdstip je je kan melden. Tip: plan niks voor de rest van de avond, want dan heb je al andere bezigheden.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je tijdig weten welk hotel, welke kamer en welk tijdstip je je kan melden. Tip: plan niks voor de rest van de avond, want dan heb je al andere bezigheden.
Dat weet ze hier goed te verbergen. In tegenstelling tot andere communicatiekanalen.quote:
Right.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ze hier goed te verbergen. In tegenstelling tot andere communicatiekanalen.
Die jaloezie staat je niet.quote:
Stond me iets van bij... Ja, jij bent jonger, dat weet ik.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanwege de TT. Nu ja, geeft mij weer een excuus voor een oldie, nietwaar?
Nog wat fraais uit tijden van weleer voor jou dan.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog wat fraais uit tijden van weleer voor jou dan.
Nooit geweten dat het origineel van The Beatles was...
Da's toch de titelsong ook van zo'n CSI-serie?quote:
Zo te zien wel, nooit geweten dat dat die AWW YEAAAAH wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's toch de titelsong ook van zo'n CSI-serie?
Whahaha grapjasquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog wat fraais uit tijden van weleer voor jou dan.
Nooit geweten dat het origineel van The Beatles was...
Heb je zijn lolbroek nog niet gezienquote:
Om nog maar te zwijgen over mijn potsenmaker.quote:
En die andere series dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:06 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, nooit geweten dat dat die AWW YEAAAAH was.
(zo snel te zien dan, kan het mis hebben).
Tijn! Ik dacht dat je ten onder gegaan was toen ze die andere SC met een sloopkogel plat hebben geraasd.quote:
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn! Ik dacht dat je ten onder gegaan was toen ze die andere SC met een sloopkogel plat hebben geraasd.
oh, ouwe classicsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over mijn potsenmaker.
Willy and the Poor Boysquote:
okquote:Op donderdag 26 juli 2012 03:50 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wou even komen kletsen maar ik had geen rekening gehouden met het tijdsverschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |