Wij hebben ter plekke geen geplande excursies gedaan, maar dealtjes gesloten met taxichauffeurs, was stukken goedkoper. Als je naar wadi rum gaat moet je wel uitkijken dat ze je niet naar een stuk wostijn daarvoor brengen - voor Wadi Rum moet je door een meldpost waar je moet betalen. Je moet dus eisen dat je daar langs komt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wel lekker dus! Ik kijk er naar uit. Hopelijk gaat het door.
Payback heet dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens seksueel geintimideerd net.
Tuurlijk, jullie houden ook helemaal niet van oostbloksletjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef HeatWave het volgende:
We gaan niet naar Kiev voor de vrouwen, ik herhaal, niet voor de vrouwen.
[ afbeelding ]
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens seksueel geintimideerd net.
Truequote:
Het is redelijk georganiseerd. We hadden een minder prettig gevoel bij deze trip om zelf een auto te regelen, tickets en alle hotels. Dus het is allemaal al uitgestippeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben ter plekke geen geplande excursies gedaan, maar dealtjes gesloten met taxichauffeurs, was stukken goedkoper. Als je naar wadi rum gaat moet je wel uitkijken dat ze je niet naar een stuk wostijn daarvoor brengen - voor Wadi Rum moet je door een meldpost waar je moet betalen. Je moet dus eisen dat je daar langs komt.
Totaal nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie houden ook helemaal niet van oostbloksletjes
Meer oostbloksletjes dan kerkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal niet.
Al hoef ik er iig geen relatie mee.
Ach, mooi man! Die staan de hele dag voor de spiegel. Lekker rustig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal niet.
Al hoef ik er iig geen relatie mee.
quote:
Puur toevalquote:his will not come as news to people who live here, but Kyiv's women have just been rated as the world's most beautiful.
Traveler’s Digest, an online magazine, gave top marks to Kyiv women – knocking the Swedish beauties of Stockholm down a notch to No. 2 among the top 10 cities.
“Kyiv is, without a doubt, home to the world’s most beautiful women. A visit to Kyiv is truly awe-inducing. It’s almost hard to believe that women this beautiful even exist. They’re also less intimidating and more friendly than their Russian counterparts.Check out Kyiv in the summertime, when Hydropark Island on the Dnipro River becomes a hot spot for sunbathing Ukrainian beauties,” Traveler's Digest wrote.
This is Ukraine’s first appearance on the top list since the publication started ranking cities in 2006, said Hong Kong-based editor Dakota Smith. “We had not sent travel writers to Ukraine before last year, ” he said.
Als je dat al sexuele intimidatie noemt, watje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Ik hield de deur open en zei dat ik volgens de etiquette voor haar de trap op moest. Ja, anders ga je de hele tijd naar mijn reet kijken! En nu kan ik lekker naar die van jou gluren!
* HeatWave is in zijn eer aangetast.
hey, ze is mijn (niet directe) managerquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat al sexuele intimidatie noemt, watje.
Welkom in het leven van een secretaresse.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, ze is mijn (niet directe) manager.
Ik zie het probleem trouwens nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welkom in het leven van een secretaresse.
Wijf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Ik hield de deur open en zei dat ik volgens de etiquette voor haar de trap op moest. Ja, anders ga je de hele tijd naar mijn reet kijken! En nu kan ik lekker naar die van jou gluren!
* HeatWave is in zijn eer aangetast.
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.quote:
Ik ben bang dat ze me dán toch de supermarkt uitsturenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.
Gewoon eisen dat je dan wel eerst wil afrekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben bang dat ze me dán toch de supermarkt uitsturen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is warm genoeg om zonder broek rond te lopen.
Vrouwen bij voorkeur het bovenlijf ontbloot.quote:
Bij voorkeur gewoon alles uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen bij voorkeur het bovenlijf ontbloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |