Grooooooooooooooooooote borsten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
niks mee mis hoor
En ik heb niks te klagen met mijn 180 kilo
Mijn borstkas ben ik niet ontevreden over nee, buik mag wel wat van af.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]niks mee mis hoor
En ik heb niks te klagen met mijn 180 kilo
Of een buik die het statafeltje probleemloos vervangt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Daalder82 het volgende:
Of een buik die je met gemak op een (sta) tafeltje kan leggen,.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een buik die het statafeltje probleemloos vervangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
En, iedereen hier is dik, zullen we samen gaan afvallen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
En, iedereen hier is dik, zullen we samen gaan afvallen.
Ik doe het ervoor.quote:
quote:
ja maar daar doe ik niet aan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Daalder82 het volgende:
Zeggen ze niet dat secks goed is voor de lijn?
Dat zeggen ze niet nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Daalder82 het volgende:
Zeggen ze niet dat secks goed is voor de lijn?
Volgende week ben ik in Utrecht. FF testen?quote:
Whaha wat wil je testen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week ben ik in Utrecht. FF testen?
Stevigheid, flexibiliteit, visuele aantrekkelijkheid, jouw pijngrens, etc. etc.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stevigheid, flexibiliteit, visuele aantrekkelijkheid, jouw pijngrens, etc. etc.
Ik laat je tijdig weten welk hotel, welke kamer en welk tijdstip je je kan melden. Tip: plan niks voor de rest van de avond, want dan heb je al andere bezigheden.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je tijdig weten welk hotel, welke kamer en welk tijdstip je je kan melden. Tip: plan niks voor de rest van de avond, want dan heb je al andere bezigheden.
Dat weet ze hier goed te verbergen. In tegenstelling tot andere communicatiekanalen.quote:
Right.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet ze hier goed te verbergen. In tegenstelling tot andere communicatiekanalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |