Utrecht is toch veel toffer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm, druk en groot. Ik was er niet kapot van
Ik had sowieso al een redelijk idee dat je een vrouw wasquote:
Wat wel frappant is want vrouwen op FOK!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had sowieso al een redelijk idee dat je een vrouw was.
Sinds wanneer zijn jouw ideeën redelijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had sowieso al een redelijk idee dat je een vrouw was.
Uitzondering, regelquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wel frappant is want vrouwen op FOK!.
redelijk achterlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jouw ideeën redelijk?
De wat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik heb een korte broek aan! Bel de krant!
Niks dr van!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
dat mag ik niet..quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Anders ik welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzondering, regel.
Tenminste dat hoop ik.
Wat maakt het voor jou nou uit?quote:
Niemand. En terecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag ik niet..
wel 3 kwart, maarja wie loopt daar nou in....
Mensen die vast zitten in ..... nou ja een foute kledingsmaakquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag ik niet..
Dan klopt m'n anatomie voor geen kant. Lekker danquote:
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan klopt m'n anatomie voor geen kant. Lekker dan.
een broek die tussen je knieen en enkels stopt zo een beetjequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat is driekwart eigenlijk. Ik heb wel een stel capri's want rokjes staan me niet.
Driekwart dat is driekwartquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, wat is driekwart eigenlijk. Ik heb wel een stel capri's want rokjes staan me niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet het niet, blijf jij maar gewoon een chickquote:
Dat is wel het plan jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, blijf jij maar gewoon een chick.
Je weet het niet, dit is en blijft FOK!quote:
Ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag ik niet..
Nietsquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NietsNet als met Crocs, witte sokken, sjaaltjes bij mannen, de mocro-tas en de nickelson jas
.
De witte legging niet te vergeten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NietsNet als met Crocs, witte sokken, sjaaltjes bij mannen, de mocro-tas en de nickelson jas
.
Echt wel, vooral die dikke wijven die ze allemaal dragen en niet doorhebben dat je elke put erin kan zien.quote:
Stoppen nu, ik zit op mijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt wel, vooral die dikke wijven die ze allemaal dragen en niet doorhebben dat je elke put erin kan zien.
Maar nog erger zijn vrouwen die een jurkje op een spijkerbroek dragen.quote:
of een legging.. of wat dan ook....quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar nog erger zijn vrouwen die een jurkje op een spijkerbroek dragen.
Sowieso, vrouwen met kleren aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnaptquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Croma bak-en-braad-gruizigquote:
vrouwen en logica :quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen en logica :
Bikini? Geen probleem, kijk maar lekker.
BH en slip, NIET KIJKEN!!!!!.
Ik kan hem helemaal doen verdwijnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een hele broek die ik driekwart kan maken
Neuh, ben net wakker.quote:
Kan je lang wachten, die staat momenteel op zolderquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta bij die waslijn van Sammz te wachten
Ik vind dat helemaal niet erg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook een korte broek aan
Waarom mogen vrouwen wel een jurkje/rokje aan naar hun werk, maar mannen geen korte broek? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grote Tetten![]()
Nog grotere tetten![]()
Hang uiers![]()
Ik snap dat ook niet. Het is ook altijd drama als ik op het werk in de kantine me even omkleedquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen en logica :
Bikini? Geen probleem, kijk maar lekker.
BH en slip, NIET KIJKEN!!!!!.
Idemquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het is ook altijd drama als ik op het werk in de kantine me even omkleed.
Dat ja. Good old timesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meer) en te gaan sporten, hardlopen ofzo. Hoef er maar 5 kilo vanaf denk ik, maar zit dan wel net ff wat lekkerder in mijn vel.
Erg knap van je dat het jou gelukt is!
Ik wil ook!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar januari 19 kilo, laatste 10 in de afgelopen 4 maanden.
Heldquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan hem helemaal doen verdwijnen.
Omdat er geen nette korte broeken bestaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook een korte broek aan
Waarom mogen vrouwen wel een jurkje/rokje aan naar hun werk, maar mannen geen korte broek? [ afbeelding ]
De broeken ansich bestaan wel, maar het ziet er gewoon niet uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er geen nette korte broeken bestaan.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De broeken ansich bestaan wel, maar het ziet er gewoon niet uit
Iets met mannen en onderbenen/knieeen/beharing etc
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet netjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets kan prima, alleen dan wat netter knoopjes dicht en matchend enzo.
Ik hoef ook niet "netjes". T-shirts en petjes enzo zijn hier allemaal geen probleem. Maar dan nog is een korte broek not-done.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar snap ik wel aan waarom het er niet uit ziet, maar waarom een 3kwartsbroek zo verboden is, ik zie het niet zo in. En dan kan je wel een foto van een dikke josti posten, maar met een normale broek zou die er even dom uitzien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Maar heb je geen honger dan 's morgens? Ik kan echt niet zo lang zonder etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja. Good old times.
[..]
Ik wil ook!
Ik ontbijt al twintig jaar niet. Toen ik mini was ging ik het net zo lang rekken totdat ik het onderweg naar school moest eten van mama en dan gooide ik het weg in de prullenbak op het speelveldje waar ik langskwam. Ik moet echt kotsen als ik iets binnen heb zo vroeg. Als ik moet eten omdat ik anders flauwval 's ochtends dan krijg ik alleen yoghurt of koffie of cup a soup weg
.
Dat is wel raar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet "netjes". T-shirts en petjes enzo zijn hier allemaal geen probleem. Maar dan nog is een korte broek not-done.
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar heb je geen honger dan 's morgens? Ik kan echt niet zo lang zonder eten
Ik haal het nét tot de AH to-go zonder ontbijt. Daarna ga ik echt zwart zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik voel me een vreetbeer als ik het hier zo lees met al die ontbijtskippers.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Als mannen wat korts aan willen, dan trekken ze maar een kilt aan. Volgens de regels uiteraard
You're not alonequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik voel me een vreetbeer als ik het hier zo lees met al die ontbijtskippers.
Misschien ivm bedrijfsveiligheidquote:
Ik sta vijf uur op, dan moet ik wel eten hoor, anders red ik het niet naar de autoquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik haal het nét tot de AH to-go zonder ontbijt. Daarna ga ik echt zwart zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |