Echt wel, vooral die dikke wijven die ze allemaal dragen en niet doorhebben dat je elke put erin kan zien.quote:
Stoppen nu, ik zit op mijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt wel, vooral die dikke wijven die ze allemaal dragen en niet doorhebben dat je elke put erin kan zien.
Maar nog erger zijn vrouwen die een jurkje op een spijkerbroek dragen.quote:
of een legging.. of wat dan ook....quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar nog erger zijn vrouwen die een jurkje op een spijkerbroek dragen.
Sowieso, vrouwen met kleren aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnaptquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Croma bak-en-braad-gruizigquote:
vrouwen en logica :quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen en logica :
Bikini? Geen probleem, kijk maar lekker.
BH en slip, NIET KIJKEN!!!!!.
Ik kan hem helemaal doen verdwijnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een hele broek die ik driekwart kan maken
Neuh, ben net wakker.quote:
Kan je lang wachten, die staat momenteel op zolderquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta bij die waslijn van Sammz te wachten
Ik vind dat helemaal niet erg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook een korte broek aan
Waarom mogen vrouwen wel een jurkje/rokje aan naar hun werk, maar mannen geen korte broek? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grote Tetten![]()
Nog grotere tetten![]()
Hang uiers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |