huur- of koop je die, en staat dat aangegeven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Geen oprit, 2 parkeerplaatsen voor de deur.
En die heeft iedereen. 2 meter verder staat een 'bezoekers' parkeerplaats. Maps link komt zo
links in die straat is koop, rechts is huur. Wij (ik en ouders) wonen in een huur huis. Ouders zijn op vakantie, buren zijn vanochtend gegaan en toen ik terug kwam van boodschappen stond er ineens een auto. Mijn vermoeden zegt dat het de overburen zijn, want die kwamen klagen bij de buren dat ze hun auto op onze parkeerplaats wouden neer zetten, terwijl de buren al overlegd hadden met mijn ouders dat ze de caravan voor het huis wilde zetten. Overburen heeft niks overlegd, nu dus vrij baan want die 2 plaatsen zijn leeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
huur- of koop je die, en staat dat aangegeven?
als je die plaatsen niet specifiek huurt of koopt, of het staat niet duidelijk aangegeven, is het gewoon openbare weg, en heb je geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
links in die straat is koop, rechts is huur. Wij (ik en ouders) wonen in een huur huis. Ouders zijn op vakantie, buren zijn vanochtend gegaan en toen ik terug kwam van boodschappen stond er ineens een auto. Mijn vermoeden zegt dat het de overburen zijn, want die kwamen klagen bij de buren dat ze hun auto op onze parkeerplaats wouden neer zetten, terwijl de buren al overlegd hadden met mijn ouders dat ze de caravan voor het huis wilde zetten. Overburen heeft niks overlegd, nu dus vrij baan want die 2 plaatsen zijn leeg.
Geen idee of je die plaatsen huurt of koopt.
TL-balk opgehangen, wat zijn dat kut dingen om aan te sluiten. Moet je met je klauwen door een opening van 3cm en 5cm diep 2 fucking stugge vd-draden aansluiten. En degene die elektra heeft aangelegd in de schuur is ook dom, heeft hem op de groep van de keuken geplaatst, waar 1 vriezer en een koel/vries combi staat
het is jouw parkeerplaats gewoon niet, ik zou er ook niet over prakkedenken om toestemming te vragen of ik ergens mag staanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
Het is ook niet het probleem dat hij daar staat, maar wel dat het niet in overleg gaat.
Iedereen parkeert op zijn eigen parkeerplaats, zo gaat dat gewoon en anders loop je 2m verder. Whats the problem?
Jij bent daar sowieso vrij makkelijk in krijg ik het idee. Ik snap wel dat het zo is gelopen dat iedereen zijn eigen plekje heeft. Kan me de irritatie ook goed voorstellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het is jouw parkeerplaats gewoon niet, ik zou er ook niet over prakkedenken om toestemming te vragen of ik ergens mag staan
Het was geen aanval hoor. Ik snap je punt compleet. Sommige mensen denken er alleen anders over, ik ben zelf ook te makkelijk wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
Parkeerplek is parkeerplek; als er geen kenteken bij vermeld staat, is het openbaar, en ga ik er parkeren. Een eigen plek heb je op het kerkhof, of voor een auto of motorfiets op je eigen oprit.
We betalen allemaal wegenbelasting, dus ik snap niet helemaal waarom sommige mensen de illusie hebben dat ze meer recht op een parkeerplek hebben als willekeurig elke andere weggebruiker.
de buurturk doet het uit gewoonte, en dan is het ook nog eens een auto die niet van hem is, en die daar dan dagen blijft staan, terwijl er 30 meter verderop plek zat is en hij niemand in de weg staat. Iets ander verhaal als visite die daar van niks weet, en eind van de dag weer ophoepelt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:12 schreef Anne het volgende:
Sounddragon heeft er ook een hekel aan als de overbuurman de auto voor de stoep van mijn ouders zet (mijn ouders ook trouwens), dus aan de ene kant snapt ie 't verhaal van Vinniiee egwel![]()
.
Klopt volledig. Ben benieuwd als ik morgen weer thuis ben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef Tankiej het volgende:
Maar bij Vinniiee gaat het ook niet om visite die zo weer weg is, maar de overburen die graag hun tweede auto 3 meter dichter bij huis willen hebben staan
Als ik het goed lees en herinner van wat hij eerder heeft gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
Filmpjes required natuurlijk
Ik vind de GP ook mooier als de Cone, maar dan wel de titanium versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside:![]()
Foto/filmpje is van mijquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat de jouwe of een vergelijkbaar apparaat?
Klinkt leuk, blijft een 4 pitter natuurlijk, maar niks om je voor te schamen
Ik wachtte op gekraak van kappen tegen een boomquote:
Hijzelf denk ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wachtte op gekraak van kappen tegen een boom
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kiloquote:
Naais, wbquote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef stinkie het volgende:
En weer terug van 2 weken Frankrijk met de Rapido klapcaracan
een xr 600 weegt 123 kiloquote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kilo
Eigen gewicht moet je dan niet meetellen uiteraard als je datvwil vergelijken met een xr600. Maar een AT zit toch zo rond de 200kg?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kilo
Dat scheelt dus minimaal 100kg, met de mijnequote:
dik erboven dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigen gewicht moet je dan niet meetellen uiteraard als je datvwil vergelijken met een xr600. Maar een AT zit toch zo rond de 200kg?
Dan is het verschil met een XR behoorlijk ja
Leeggewicht, zonder valbeugels, zonder kofferrekken, topkoffer en andere accessoires, dus dan zit ik nog aan de lage kant met mijn 225kgquote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Dik boven de 200kg? Een snelle google actie levert mij 205kg op.
True, vooral de stalen accessoires tikken snel aan jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leeggewicht, zonder valbeugels, zonder kofferrekken, topkoffer en andere accessoires, dus dan zit ik nog aan de lage kant met mijn 225kg
Ook verbazingwekkend hoe snel je dat ook merkt in je evenwicht, als je even 1 helft van je kofferrek eraf hebt. En dat terwijl ik 1 helft niet eens zoveel vind wegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, vooral de stalen accessoires tikken snel aan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |