Exxon Valdez?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Geniale namen hierMijne heb geen naam
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
Dat leek het meeste op SRX. Alleen de x moet ik nog wat mee verzinnen..
[ afbeelding ]
Sir X. Als een eckte supervillainquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
[ afbeelding ]
Coole naam, vind dat plaatje er ook echt bij passenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
[ afbeelding ]
Marktplaats staat barstensvolquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
En de MP motor is alweer verkocht. Balen dit. Bij blijven houden wat er te koop komt of het pekelseizoen afwachten. Als dat er überhaupt komt
Klopt, maar het vinden van de juiste motor met de juiste prijs blijkt soms lastiger dan het lijkt.quote:
Woon je er nog steeds 5 minuten lopen vandaan?quote:
Ik op 10 minuten rijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Woon je er nog steeds 5 minuten lopen vandaan?
Over prijzen valt te pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Klopt, maar het vinden van de juiste motor met de juiste prijs blijkt soms lastiger dan het lijkt.
We hebben de aanloop niet gezien he, ik krijg eerder de indruk dat deze squiddies al een tijdje de auto aan het narren waren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, en waarom smijt er niemand een gigantische brok steen door die wezenloze trut d'r voorruit?![]()
Oke, en nu in normaal nederlandsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
Dan staat je versnellingpompverklikker een graadje of wat uit de miltstreep; ligt ws aan te lange krimplussen in het elektrieke capillair gesyncte leidingstelsel
Dat zeg ik ook niet, maar dit doe je niet; die sideslam @ 1.58 is gewoon 100% poging doodslagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben de aanloop niet gezien he, ik krijg eerder de indruk dat deze squiddies al een tijdje de auto aan het narren waren.
Rechtvaardigt die moordaanslagen niet nee, maar om er nou vanuit te gaan dat de bikers in dezen vrijuit gaan
D'r zit een draadje verkeerd aangeslotenquote:
Naar mijn weten niet. Als je je geroepen voelt, kan je dan hier eens naar kijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r zit een draadje verkeerd aangesloten
Dat verschilt per stad of je daar mag parkeren. Als hij niet in de weg staat is dat in de meeste steden geen probleem, tenzij er speciale motorparkeerplaatsen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:59 schreef weerstandje het volgende:
Kan ik mn motor gewoon bij de fietsen zetten ?
Nee.quote:of moet ik een parkeer kaartje kopen ?
Daarom hoeft dat niet.quote:En waar leg ik dat parkeerkaartje dan zodat hij niet gejat wordt
Haha, mijn koppelingskabel blijft heel dit jaar, dus 2 min's rijden !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Woon je er nog steeds 5 minuten lopen vandaan?
Ik heb ernaar gekeken, maar ik ben nogal slecht met schema'squote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
WTF dat mens in die auto spoort niet![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Naar mijn weten niet. Als je je geroepen voelt, kan je dan hier eens naar kijken?
GS500 schema: http://i46.tinypic.com/30c4pw7.jpg
Koso schema: http://www.kosoeurope.com(...)-2515189-2511765.pdf
Mijn combi's:
Koso - GS500
zwart - zwart/wit
wit - blauw/zwart
grijs - geel/groen
rood - rood
groen - heb ik niet (benzinemeter)
geel - geel
oranje - zwart
blauw - groen
Met de motor naar de stad is ideaal; rijd naar de plek waar je wilt zijn, plemp je motor (op de stoep) neer zodat hij niet in de weg staat, en klaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:59 schreef weerstandje het volgende:
Ga vanmiddag ff naar de stad maar bedenk me net dat er tijdens het lessen niks over het parkeren werd geleerd![]()
Kan ik mn motor gewoon bij de fietsen zetten ? of moet ik een parkeer kaartje kopen ?
En waar leg ik dat parkeerkaartje dan zodat hij niet gejat wordt
Toch bedanktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekeken, maar ik ben nogal slecht met schema'sIk ben meer van het 'meten is weten'.
Hier ook!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Slot is binnen. Bezorger stond net voor de deur, ik werd wakker gebeld
Ja, maar het is dus verwarrend omdat het nogal wisselt waar het wel mag. In den haag mag het, In Scheveningen niet en in Voorburg moet het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de motor naar de stad is ideaal; rijd naar de plek waar je wilt zijn, plemp je motor (op de stoep) neer zodat hij niet in de weg staat, en klaar
Ik doe het gewoon altijd en overal, nog nooit gezeik mee gehad, niet met de popo iigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus verwarrend omdat het nogal wisselt waar het wel mag. In den haag mag het, In Scheveningen niet en in Voorburg moet het.
Ik ooit in Amsterdam omdat ik hem onder een bordje verboden voor fietsen had gezet.. parkeerwachter sprak geen woord nlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon altijd en overal, nog nooit gezeik mee gehad, niet met de popo iigIk denk dat het meer de kunst is om hem gewoon zo neer te zetten dat niemand er last van heeft, en in Sgchjeeefeniguh hebben ze natuurlijk de motorparkeerplaats aan het eind van de boelefaar
Deze donderdag gehaald.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:30 schreef lipjes het volgende:
Zit even te kijken voor verkoeling, maar heeft iemand hier ervaring mee?
http://advangilsmotors.nl/kleding/koelkleding/koelvest.html
Tis geen fiets... van mij had ie de hubercolubus kunnen krijgen.. sowieso; als hij er een bon opplakt, laat ik hem staan, da's dan toch mijn parkeergeld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ooit in Amsterdam omdat ik hem onder een bordje verboden voor fietsen had gezet.. parkeerwachter sprak geen woord nl
En groter. Hij past niet onder mijn zadel, balenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hier ook!
Hij is zwaarder dan ik had verwacht
Je had dus ook gewoon je shirt onder kunnen dompelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze donderdag gehaald.
Vrijdag getest.
Vest zit prima, beetje raar in het begin.
Je dompelt hem onder voor een paar minuten, waarna ja hem daarna even uithangt en lichtjes uitwringt.
Daarna doe je hem gewoon onder je jas aan, en gaat rijden.
Voor de vertrokken, zweed stond op mijn voorhoofd, dat verdween snel.
Dit koelt geweldig, zowel bij 130 als bij 50.
Wat wel een nadeel is, je shirt eronder wordt wel nat. Maar dat kan oon komen omdat ik hem gelijk gebruikte.
Na een paar uur op het strand weer terug. Hoefde hem niet eens nat te maken, werkte nog perfect.
Wat mij betreft, kan hem goed aanraden voor warme tourritten.
Nee juist niet, is niet dikker dan een sweater.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:49 schreef Anne het volgende:
Is dat vest niet tamelijk dik? Ik denk niet dat het onder mijn jas zou passen eigenlijk?
Waar mijn shirt dan ook mijn jas nat zou maken gebeurde dat nu niet, en na dik een uur rijden is dat vest nog goed nat, mijn shirt niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had dus ook gewoon je shirt onder kunnen dompelen
Eigen oprit of?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik betwijfel of je shirt al na een uur droog is, maar dit kan ook natuurlijk.
Of dat mens zet even niet de auto voor mijn deur, ik weet niet eens van wie die auto is, laat staan dat je zonder te vragen op mijn parkeerplaats gaat staan. Die krijgt zo een briefje onder de ruitenwisser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |