Exxon Valdez?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Geniale namen hierMijne heb geen naam
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
Dat leek het meeste op SRX. Alleen de x moet ik nog wat mee verzinnen..
[ afbeelding ]
Sir X. Als een eckte supervillainquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
[ afbeelding ]
Coole naam, vind dat plaatje er ook echt bij passenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Skv het volgende:
Hij heet 'Sir'.
[ afbeelding ]
Marktplaats staat barstensvolquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
En de MP motor is alweer verkocht. Balen dit. Bij blijven houden wat er te koop komt of het pekelseizoen afwachten. Als dat er überhaupt komt
Klopt, maar het vinden van de juiste motor met de juiste prijs blijkt soms lastiger dan het lijkt.quote:
Woon je er nog steeds 5 minuten lopen vandaan?quote:
Ik op 10 minuten rijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Woon je er nog steeds 5 minuten lopen vandaan?
Over prijzen valt te pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Klopt, maar het vinden van de juiste motor met de juiste prijs blijkt soms lastiger dan het lijkt.
We hebben de aanloop niet gezien he, ik krijg eerder de indruk dat deze squiddies al een tijdje de auto aan het narren waren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, en waarom smijt er niemand een gigantische brok steen door die wezenloze trut d'r voorruit?![]()
Oke, en nu in normaal nederlandsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
Dan staat je versnellingpompverklikker een graadje of wat uit de miltstreep; ligt ws aan te lange krimplussen in het elektrieke capillair gesyncte leidingstelsel
Dat zeg ik ook niet, maar dit doe je niet; die sideslam @ 1.58 is gewoon 100% poging doodslagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben de aanloop niet gezien he, ik krijg eerder de indruk dat deze squiddies al een tijdje de auto aan het narren waren.
Rechtvaardigt die moordaanslagen niet nee, maar om er nou vanuit te gaan dat de bikers in dezen vrijuit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |