quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
Filmpjes required natuurlijk
Ik vind de GP ook mooier als de Cone, maar dan wel de titanium versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside:![]()
Foto/filmpje is van mijquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat de jouwe of een vergelijkbaar apparaat?
Klinkt leuk, blijft een 4 pitter natuurlijk, maar niks om je voor te schamen
Ik wachtte op gekraak van kappen tegen een boomquote:
Hijzelf denk ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wachtte op gekraak van kappen tegen een boom
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kiloquote:
Naais, wbquote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef stinkie het volgende:
En weer terug van 2 weken Frankrijk met de Rapido klapcaracan
een xr 600 weegt 123 kiloquote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kilo
Eigen gewicht moet je dan niet meetellen uiteraard als je datvwil vergelijken met een xr600. Maar een AT zit toch zo rond de 200kg?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50? kweenie wat zo'n XL weegt, maar met mij erop zitten we al dik en vet over de 300 kilo
Dat scheelt dus minimaal 100kg, met de mijnequote:
dik erboven dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigen gewicht moet je dan niet meetellen uiteraard als je datvwil vergelijken met een xr600. Maar een AT zit toch zo rond de 200kg?
Dan is het verschil met een XR behoorlijk ja
Leeggewicht, zonder valbeugels, zonder kofferrekken, topkoffer en andere accessoires, dus dan zit ik nog aan de lage kant met mijn 225kgquote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Dik boven de 200kg? Een snelle google actie levert mij 205kg op.
True, vooral de stalen accessoires tikken snel aan jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leeggewicht, zonder valbeugels, zonder kofferrekken, topkoffer en andere accessoires, dus dan zit ik nog aan de lage kant met mijn 225kg
Ook verbazingwekkend hoe snel je dat ook merkt in je evenwicht, als je even 1 helft van je kofferrek eraf hebt. En dat terwijl ik 1 helft niet eens zoveel vind wegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, vooral de stalen accessoires tikken snel aan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |