Nou, dan zie ik je voortaan wel in het PSV topic (over een maand) want in ONZ kom ik niet (veel).quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:01 schreef mrstylo het volgende:
Mono doet dat maar in Onz. SC van VBL moet alleen kwaliteit posts zijn.
Net riep je nog dat het altijd leuk blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dat was mijn manier om te vertellen dat de grap oud is.
Misschien moet je er ook maar eens wat sluitenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik je voortaan wel in het PSV topic (over een maand) want in ONZ kom ik niet (veel).![]()
Je was sterk bezig, vaarwel.
Linkje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien moet je er ook maar eens wat sluiten
Dat was Caland. Die heeft itt jou wel humor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net riep je nog dat het altijd leuk blijft.
Wordt het niet tijd dat dit EK-Forum zijn snor drukt ?quote:
EK was niet mijn subforumquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat dit EK-Forum zijn snor drukt ?
Kan toch niet vergeet je helemaal je tijdelijke subforum!
Tijdelijke foraquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat dit EK-Forum zijn snor drukt ?
Kan toch niet vergeet je helemaal je tijdelijke subforum!
Hmmm, dat is ook niet ver nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
-_Guitarist_- woont in de buurt van Ommen?
Niet tegen jou idd, maar tegen CALANDquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt niet getypt: "Dit wordt nooit oud"?
Smoesjes, smoesjes everywherequote:Op woensdag 25 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet tegen jou idd, maar tegen CALAND
Mocht het nog steeds niet duidelijk zijn wil ik wel een painttekening maken?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
Renske zit weer achter een identiteit aan
Do paintquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
27quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal vandaag wel bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar GGMM, vertel: Wie is het geworden, jullie weten het al.
Ik denk dat het Steven is, maar zeg hte maar gewoon.
Wij mogen niks zeggen jonge!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar GGMM, vertel: Wie is het geworden, jullie weten het al.
Ik denk dat het Steven is, maar zeg hte maar gewoon.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
weer niet goed geluisterd.... het enige wat bekend is dat jij het sowieso niet wordt
Tuurlijk weet iedereen wat 'ie wil. Maar dit moet in overleg met elkaar enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie wisten toch al weken wat jullie willen of niet?
SPOILER!! Nu weet ik dat zij een keer gaat huilen.quote:
toen guitarist net begon was die nog fanatiek, toen had hij het nog over dat hij al aan het scouten was naar geschikte mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas voor beide heren heeft zich geen Thaise Ladyboy zich aangemeld voor mod.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft Steven een lulkoek?quote:
Gefeliciteerd, een nog dommere opmerking van alle NB-mensen die dit topic overstromen bij elkaar.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen guitarist net begon was die nog fanatiek, toen had hij het nog over dat hij al aan het scouten was naar geschikte mensen
Ik wou het eigenlijk niet maken, maar ging er toch voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, een nog dommere opmerking van alle NB-mensen die dit topic overstromen bij elkaar.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
Anyway, hier is je painttekening Guitarist.
[ afbeelding ]
Dus ik lijk op Immers?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
hele dag vieze tering bagger spammen in een live topic nou nou geweldigquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zat ik daarbij Guitar? Moet wel na onze toffe nachten (nee niet als boelers, voorspelbare honden) op Fok! tijdens SR
Die SR nachten waren wel episch ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zat ik daarbij Guitar? Moet wel na onze toffe nachten (nee niet als boelers, voorspelbare honden) op Fok! tijdens SR
Do edit!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
FUCK dat had ik meoten doen idd.
En met iets van MLP erbij.
Gemiste kans.
Mijn gifjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hele dag vieze tering bagger spammen in een live topic nou nou geweldig
Jammer idd, nu lacht er maar 1 iemand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
FUCK dat had ik meoten doen idd.
En met iets van MLP erbij.
Gemiste kans.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
2 inmiddels.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer idd, nu lacht er maar 1 iemand.
Dat is een goed iets, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is hier zeker al drie dagen geen rel meer geweest.
Er hing vandaag wel eentje in de lucht maar die is helaas kiem gesmoord !
Wat was er 3 dagen terug dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteraardquote:
Deze moet je erbij plakkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk sta ik een beetje tussen jullie in. Ik ben best grappig.
tja ze bannen nu al mensen terwijl ze niks doen, die ek burger hebt ook niks verkeerd gedaan en poef wegquote:
"Ik proberen"quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze moet je erbij plakken
[ afbeelding ]
Nog even en we hebben jullie zo ver dat we voortaan u tegen elkaar zeggen en alleen super-lollige-toffe-dingen mogen zeggen, zoals 'Onwijs gaaf!'.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
wie niet dan? iedereen toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig lekker ''keuvelen''quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog even en we hebben jullie zo ver dat we voortaan u tegen elkaar zeggen en alleen super-lollige-toffe-dingen mogen zeggen, zoals 'Onwijs gaaf!'.
Daar had net zo goed elke andere willekeurige naam uit de slowchat kunnen staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen alsof je ervaring hebt met vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Davy is zeg maar die gast in de vriendengroep waar iedereen zich wat beter door voelt.
BAM!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!kenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
ja klopt want niet hier heeft het doorquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
GGMM zit klaar en je komt met dit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
Jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm. Ja, geen zin om te happen ofzo
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.quote:
Tsja, geef toe. Is toch een kwaliteit van mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.
De rest komt met dit soort bullshit.
Zijn al gekken genoeg hier johquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef j0rdiiii het volgende:
anders verplaats je dit elke nacht even naar onz dan komen er tenminste nog wat gekken op af.
Die ons helemaal niet kennen. Smullen is dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef j0rdiiii het volgende:
anders verplaats je dit elke nacht even naar onz dan komen er tenminste nog wat gekken op af.
ja zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ons helemaal niet kennen. Smullen is dat.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn al gekken genoeg hier joh
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Is dat dus hoe jij over ons denkt..
Louter kwaliteit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[Nachtbagger] flippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat een baggerHier vind je alleen maar kwaliteit posts.
Jij als Klaagbalk user mag niets zeggen over kwaliteit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
nachtbagger is al heel lang dood joh, met zo'n fucking sc in dat andere subforum die gewoon de hele dag open is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klaagbaak 1.0 user jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als Klaagbalk user mag niets zeggen over kwaliteit.
Ik heb je genoemd in mijn sollicitatie man. Ik heb je rug man, kom niet haten man gvdquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had je nog wel bij Favoriete Fok! vrienden gezet in mijn solli mailsteek in me rug goffedomme
Mij niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had je nog wel bij Favoriete Fok! vrienden gezet in mijn solli mailsteek in me rug goffedomme
Ja maar jij bent ook gewoon een toffe userquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je genoemd in mijn sollicitatie man. Ik heb je rug man, kom niet haten man gvd
Te veel, elke aflevering is er één teveelquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel afleveringen van Seinfeld zenden ze uit?
Huh? Wie, wat, waar, waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Elke is er één te veel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel afleveringen van Seinfeld zenden ze uit?
Eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een toffe user
gvd, jij zegt ook louter briljante dingen he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Te veel, elke aflevering is er één teveel
Ik was toen een tijdje niet op fok! maar dat 1.0 2.0 is toch gewoon nerdy gedoe ? het is nog steeds hetzelfde subforum. incrowd lulhannes allemaal.quote:
Quote:quote:
omdat hij een abbo heeftquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo kan hij om de 2 seconden posten en wij moeten 5 seconden wachten?
Ja hetzelfde, alleen met aids users.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen een tijdje niet op fok! maar dat 1.0 2.0 is toch gewoon nerdy gedoe ? het is nog steeds hetzelfde subforum. incrowd lulhannes allemaal.
Baasquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Quote:
Mijn favoriete Fok! vrienden zijn:
GGMM (beste mod! Hij vind mij geschikt voor het mooie ambacht dat modschap heet!)
En dan nog wat mensen, maar dat van Guitarist was gelogenmaar dit is real.
Als jij die solli kan inzien straks zul je zien dat ik niet lieg.
Wát?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Quote:
Mijn favoriete Fok! vrienden zijn:
GGMM (beste mod! Hij vind mij geschikt voor het mooie ambacht dat modschap heet!)
En dan nog wat mensen, maar dat van Guitarist was gelogenmaar dit is real.
Als jij die solli kan inzien straks zul je zien dat ik niet lieg.
Vooral die mods kunnen er niets van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hetzelfde, alleen met aids users.
Je wandelt over dun ijs jij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral die mods kunnen er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
gvd, jij zegt ook louter briljante dingen he?
Mwa 'haten'. Ik vind het gewoon grappig om je af en toe te plagen. Omdat je zo verontwaardigd reageert. De rest zou gewoon terugslaan, maar jij start een hele discussie over waarom de klap gegeven is en geeft hierin meerdere keren aan dat dit niet had mogen gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
post dan die hele mail joh, ik lees het liever compleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik nog wel doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
post dan die hele mail joh, ik lees het liever compleet
Die van EK kunnen er al helemaal niets van.quote:
Shitlist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van EK kunnen er al helemaal niets van.
Gelukkig heeft VBL Morpheus
Gr gr Riaquote:
Waarom? Werk je? Werken is voor losers manquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur gaat m'n wekker alweer. Ik blijf maar wakker
Net alsof ik daar niet al lang opstondquote:
quote:AMSTERDAM - Een Engelse vrouw zegt verliefd te zijn op het Vrijheidsbeeld in New York.
Volgens de vrouw is ze zelfs tot orgasme gekomen toen ze 'Libby' onlangs aanraakte in New York.
"Het was alsof er bliksem insloeg. Het gaf seksuele en emotionele voldoening. Libby bevredigt mijn seksuele behoeftes", zo vertelt Amanda Whittaker, 27, aan The Sun.
Het huis van de vrouw uit Leeds is geheel gewijd het beeld. "Libby is de liefde van mijn leven en zo voelt ze zich ook over mij."
Nee. Als dat het geval was had je het wel geweten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net alsof ik daar niet al lang opstond
Heel mooi voor Libby maar wat heeft dat nou met Amsterdam te maken dat is en blijft de ham vraag.quote:
Daar is het bericht dat in The Sun stond overgetypt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel mooi voor Libby maar wat heeft dat nou met Amsterdam te maken dat is en blijft de ham vraag.
Hoe bedoel je dat is toch een kei mooi beeld?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel knap is ze ook niet.
Ziet er ook wel uit als een objectum sexualquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, als ik zo enorm dik was had ik m'n geluk ook bij beelden geprobeerd ja. de tering.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja jongen, vraag jouw mattie GGMM of hij die erbij kan doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik officieel 50k bijna maarja ander account he
Paon niet zo plagen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, als ik zo enorm dik was had ik m'n geluk ook bij beelden geprobeerd ja. de tering.
quote:Jongen laat zich voor 77.000 euro ombouwen tot Britney Spears
AMSTERDAM - Kody Hays uit de Amerikaanse staat Ohio heeft zich voor 77.000 euro om laten bouwen tot Britney Spears.
Dat melden verschillende Amerikaanse media.
Doktoren concludeerden op 15-jarige leeftijd dat Hays in het verkeerde lichaam geboren was, nadat hij depressief raakte. Na de diagnose begon Hays met het slikken van vrouwelijke hormonen.
De tiener werd gepest op school, omdat hij zich vrouwelijk gedroeg en verkleed als zijn idool Britney Spears naar een schoolfeest ging.
Operatie
In 2002 onderging Hays een veertien uur durende operatie, waarna hij zijn naam veranderde in Kara. "Daarna ging het ineens beter op school", vertelde de inmiddels 26-jarige aan het Amerikaanse persbureau SWNS.
"Mensen vonden dat ik op Britney Spears leek, dat was een enorm compliment. Ik zag haar als een sterke vrouw. Iedereen wilde met haar uit."
Daarop besloot Hays zich nog verder om te laten bouwen tot haar idool. De Amerikaanse schoor zelfs haar hoofd kaal, in navolging van Britney.
Ooh jij bent Djeez van de frontpage ! nu snap ik het.quote:
Deze man wordt mod. Ik voel het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HAYWIRE IN THE MOTHERFUCKING HOUSEEEEEEEEEEEEEEEE
Tsja, wat moet ik er van zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 20.000 posts meer dan ik
Had ik ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neem een FOK!-pimpabonnement, dan zijn ze niet meer van je af te slaan
Ga jij maar weer weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:36 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Kan hij mooi meedoen met het wijvenvoetbal van Ajax.
Ik ben toch benieuwd naar je screenshot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Beste sollicitatie, ik weet zeker.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een foto van de jongen graag, geen foto van Britney Spears.
Jij hebt er kijk op!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:36 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Hij zit alles mee te lezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar je screenshot.
Voor welke club ben je?quote:
quote:Naaktloper na 6 jaar cel meteen weer gearresteerd
AMSTERDAM - Een Britse nudist die een celstraf van zes jaar heeft uitgezeten, is enkele dagen na zijn vrijlating meteen weer gearresteerd.
Stephen Gough, die de bijnaam 'de naakte wandelaar' heeft, liep in 2003 al naakt van zuid-Wales naar noord-Schotland. Dat schrijft de BBC.
Een tweede naaktwandeling in 2005 kon hij niet afmaken omdat hij meermaals werd opgepakt.
Gough kreeg vier maanden cel, maar omdat hij weigerde kleren te dragen in de rechtbank of als hij werd vrijgelaten, belandde hij steeds weer in de bajes. Zo zat hij uiteindelijk zes jaar vast.
Principes
De voormalige marinier werd uiteindelijk vrijgelaten, maar een paar dagen later werd hij in Schotland toch weer opgepakt door de politie.
Desondanks zegt Gough niet te zullen veranderen. "Het is makkelijker om je aan anderen aan te passen, maar als je je aanpast, verkwansel je je principes."
"Ik geef niet op. Ik blijf naakt", aldus Gough.
Sure sure sure.. liar liar pants on fire, vieze stalker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat had je net in B&H Nachtbagger nog gepost man
Er zijn maar weinig users die niet voor Ajax zijn en toch regelmatig kwaliteit posten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom weg dan? Potentieel kwaliteits user
Ajaxhaatquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure sure sure.. liar liar pants on fire, vieze stalker.
Now bend over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Heb hem gescreenshot, misshien dat ik hem een keer laat zien aan je
doe normaal joh flikkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:36 schreef Juless44 het volgende:
[..]
nu alquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen
Welterusten mensen (en Monopoly)
Nehh, ik wilde het met jullie delen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mod worden van "Nieuws en achtergronden" ofzo?
Hoelaat krijg ik het bericht en het blauw kleurtje morgen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen
Wat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
WOW BUITENSTAANDERS IN VBL PAK UW WAPENS!
Trusten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen
Wat? Vrouwen zijn elegant, kunnen meerdere dingen tegelijk en zijn leuk om naar te kijken, toch?quote:
Je krijgt het per post toegestuurd, dus ik zou de hele dag voor je brievenbus gaan zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoelaat krijg ik het bericht en het blauw kleurtje morgen?
Jij mag blijven goeie gozert ben je nu alquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:39 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ajaxhaat
Meest voor de hand liggend: Feyenoord
Fc Utrecht supporters en Ado haten Ajax ook, evenals alle mensen met gezond verstand
Ben voor 010
Vind je dat grappig ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je krijgt het per post toegestuurd, dus ik zou de hele dag voor je brievenbus gaan zitten.
Clasieeee!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag blijven goeie gozert ben je nu al
[ afbeelding ]
Awh, waarom moet hij huilen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
he doe spoiler manquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je photoshop er een beker naast en een korfbal shirt erop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awh, waarom moet hij huilen?
Photoshop een bord spinazie boven z'n handjes en de tekst 'nee mama dit lust ik niet' erbij, het kan makkelijk.
Eerst de ontgroeningstest jwz facebook sturen enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Hooidraad is een held, hij hoort hier thuis, Troll voor het leven evenals bierbaas.
Clasie is echt een held! Alleen nog een goeie spits en ik zie je op de Coolsingelquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:43 schreef Monopoly het volgende:
Clasie is wel baas. Doorzettertje, schijt aan alles mentaliteit. Dat hebben ze in Jood-city al tijden niet meer gehad, al moet ik eerlijk zijn, Vertonghen kon er wel wat van, maar niet zoals Clasie dat kon.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of je photoshop er een beker naast en een korfbal shirt erop.
Dan zou hij toch voor Ajax zijn ?quote:
quote:AAN LANGSTE EIND WILLEN TREKKEN - De Amsterdamse politiek wil dat Ajax het goede voorbeeld gaat geven om de taboe op homo's in de voetbalwereld te doorbreken. Dit ondanks de weerstand die er al enige tijd is binnen de club, waaronder bij de spelers.
Ajax zou te veel afwachten wat andere clubs doen en dat werkt ergernis in het stadhuis. Ze willen de reputatie van Amsterdam 'Gay Capital' hoog houden.
'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester in De Telegraaf. Ze willen dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
Volgens de krant gaan burgermeester Van der Laan en wethouder Van Es (Integratie) de club er op aanspreken. Ajax moet het voortouw nemen.
Eerder strandde andere initiatieven al. Onder andere om homo's bij Ajax-AZ te krijgen en om Ajacieden een homo-boek te laten signeren.
Ik woon er 3 minuten lopen vandaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:44 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Clasie is echt een held! Alleen nog een goeie spits en ik zie je op de Coolsingel
Homo's kunnen tenminste goed overweg met ballen...In tegenstelling tot 020quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou hij toch voor Ajax zijn ?
[..]
Komt helemaal goed dit jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:44 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Clasie is echt een held! Alleen nog een goeie spits en ik zie je op de Coolsingel
Vraag me alleen af of Vlaartje blijft. Ron Beton moet alleen weg tegen 5 miljoen of meer, jammer van zijn clausule. Gun het hem die stap wel hoorquote:
Naar Aston Villa gaat hij in elk geval niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:48 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of Vlaartje blijft. Ron Beton moet alleen weg tegen 5 miljoen of meer, jammer van zijn clausule. Gun het hem die stap wel hoor
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Hooidraad is een held, hij hoort hier thuis, Troll voor het leven evenals bierbaas.
HEEEEEEEEEEE DIMITRIquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook een houseplaatje gemaakt.. je vinnem vast goed en je willum vast remix'en..
Vind het zo raar dat Ramsteijn mag blijven, maar Schenkeveld weg moet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar Aston Villa gaat hij in elk geval niet meer.
Met Vriendje de Vrij en BMI hebben we natuurlijk ook al twee bazen in de verdediging die hem zo kunnen opvolgen. Maar zijn ervaring zou gemist worden.
Was dat niet alleen maar een gerucht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:51 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat Ramsteijn mag blijven, maar Schenkeveld weg moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |