wie niet dan? iedereen toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze moet je erbij plakken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig lekker ''keuvelen''quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog even en we hebben jullie zo ver dat we voortaan u tegen elkaar zeggen en alleen super-lollige-toffe-dingen mogen zeggen, zoals 'Onwijs gaaf!'.
Daar had net zo goed elke andere willekeurige naam uit de slowchat kunnen staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen alsof je ervaring hebt met vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Davy is zeg maar die gast in de vriendengroep waar iedereen zich wat beter door voelt.
BAM!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!kenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
ja klopt want niet hier heeft het doorquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
GGMM zit klaar en je komt met dit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
Jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm. Ja, geen zin om te happen ofzo
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.quote:
Tsja, geef toe. Is toch een kwaliteit van mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.
De rest komt met dit soort bullshit.
Zijn al gekken genoeg hier johquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef j0rdiiii het volgende:
anders verplaats je dit elke nacht even naar onz dan komen er tenminste nog wat gekken op af.
Die ons helemaal niet kennen. Smullen is dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef j0rdiiii het volgende:
anders verplaats je dit elke nacht even naar onz dan komen er tenminste nog wat gekken op af.
ja zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ons helemaal niet kennen. Smullen is dat.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn al gekken genoeg hier joh
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Is dat dus hoe jij over ons denkt..
Louter kwaliteit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[Nachtbagger] flippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat een baggerHier vind je alleen maar kwaliteit posts.
Jij als Klaagbalk user mag niets zeggen over kwaliteit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
nachtbagger is al heel lang dood joh, met zo'n fucking sc in dat andere subforum die gewoon de hele dag open is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klaagbaak 1.0 user jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als Klaagbalk user mag niets zeggen over kwaliteit.
Ik heb je genoemd in mijn sollicitatie man. Ik heb je rug man, kom niet haten man gvdquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had je nog wel bij Favoriete Fok! vrienden gezet in mijn solli mailsteek in me rug goffedomme
Mij niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had je nog wel bij Favoriete Fok! vrienden gezet in mijn solli mailsteek in me rug goffedomme
Ja maar jij bent ook gewoon een toffe userquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je genoemd in mijn sollicitatie man. Ik heb je rug man, kom niet haten man gvd
Te veel, elke aflevering is er één teveelquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel afleveringen van Seinfeld zenden ze uit?
Huh? Wie, wat, waar, waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Elke is er één te veel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel afleveringen van Seinfeld zenden ze uit?
Eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een toffe user
gvd, jij zegt ook louter briljante dingen he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Te veel, elke aflevering is er één teveel
Ik was toen een tijdje niet op fok! maar dat 1.0 2.0 is toch gewoon nerdy gedoe ? het is nog steeds hetzelfde subforum. incrowd lulhannes allemaal.quote:
Quote:quote:
omdat hij een abbo heeftquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo kan hij om de 2 seconden posten en wij moeten 5 seconden wachten?
Ja hetzelfde, alleen met aids users.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen een tijdje niet op fok! maar dat 1.0 2.0 is toch gewoon nerdy gedoe ? het is nog steeds hetzelfde subforum. incrowd lulhannes allemaal.
Baasquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Quote:
Mijn favoriete Fok! vrienden zijn:
GGMM (beste mod! Hij vind mij geschikt voor het mooie ambacht dat modschap heet!)
En dan nog wat mensen, maar dat van Guitarist was gelogenmaar dit is real.
Als jij die solli kan inzien straks zul je zien dat ik niet lieg.
Wát?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Quote:
Mijn favoriete Fok! vrienden zijn:
GGMM (beste mod! Hij vind mij geschikt voor het mooie ambacht dat modschap heet!)
En dan nog wat mensen, maar dat van Guitarist was gelogenmaar dit is real.
Als jij die solli kan inzien straks zul je zien dat ik niet lieg.
Vooral die mods kunnen er niets van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hetzelfde, alleen met aids users.
Je wandelt over dun ijs jij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral die mods kunnen er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
gvd, jij zegt ook louter briljante dingen he?
Mwa 'haten'. Ik vind het gewoon grappig om je af en toe te plagen. Omdat je zo verontwaardigd reageert. De rest zou gewoon terugslaan, maar jij start een hele discussie over waarom de klap gegeven is en geeft hierin meerdere keren aan dat dit niet had mogen gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
post dan die hele mail joh, ik lees het liever compleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik nog wel doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
post dan die hele mail joh, ik lees het liever compleet
Die van EK kunnen er al helemaal niets van.quote:
Shitlist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van EK kunnen er al helemaal niets van.
Gelukkig heeft VBL Morpheus
Gr gr Riaquote:
Waarom? Werk je? Werken is voor losers manquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over anderhalf uur gaat m'n wekker alweer. Ik blijf maar wakker
Net alsof ik daar niet al lang opstondquote:
quote:AMSTERDAM - Een Engelse vrouw zegt verliefd te zijn op het Vrijheidsbeeld in New York.
Volgens de vrouw is ze zelfs tot orgasme gekomen toen ze 'Libby' onlangs aanraakte in New York.
"Het was alsof er bliksem insloeg. Het gaf seksuele en emotionele voldoening. Libby bevredigt mijn seksuele behoeftes", zo vertelt Amanda Whittaker, 27, aan The Sun.
Het huis van de vrouw uit Leeds is geheel gewijd het beeld. "Libby is de liefde van mijn leven en zo voelt ze zich ook over mij."
Nee. Als dat het geval was had je het wel geweten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net alsof ik daar niet al lang opstond
Heel mooi voor Libby maar wat heeft dat nou met Amsterdam te maken dat is en blijft de ham vraag.quote:
Daar is het bericht dat in The Sun stond overgetypt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel mooi voor Libby maar wat heeft dat nou met Amsterdam te maken dat is en blijft de ham vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |