wie niet dan? iedereen toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze moet je erbij plakken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig lekker ''keuvelen''quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog even en we hebben jullie zo ver dat we voortaan u tegen elkaar zeggen en alleen super-lollige-toffe-dingen mogen zeggen, zoals 'Onwijs gaaf!'.
Daar had net zo goed elke andere willekeurige naam uit de slowchat kunnen staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen alsof je ervaring hebt met vriendenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Davy is zeg maar die gast in de vriendengroep waar iedereen zich wat beter door voelt.
BAM!quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!kenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je ervaring hebt met vrienden
ja klopt want niet hier heeft het doorquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
GGMM zit klaar en je komt met dit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 03:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, stiekem zit ik de hele dag op zolder te FOK!ken
Jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm. Ja, geen zin om te happen ofzo
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.quote:
Tsja, geef toe. Is toch een kwaliteit van mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik jouw beledig? Jij bent de enige die af en toe nog wat terugzegt.
De rest komt met dit soort bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |