Die vind ik ook veel leuker, eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
mijn tt was tenminste Vol verwachting klopt ons VBL-hart. maarnee hoor, meneertje moet weer stoer doen.
Kan niet je bent een metalhead dan ben je sowieso altijd depressief.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta uiterst positief in het leven
Is dat alles?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geo, zet erin waarom jij mod moet worden. Wat je zoal graag eet, wat jouw lievelingsdag is. Dat soort dingen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pino pak, een mop, en de woorden "Ik ben tot deze conclusie gekomen omdat"
Als ik alles hier ga vertellen, weten we toch nooit zeker of jij een goede mod bentquote:
Maar mod bij MUZ is ook anders dan mod bij VBL.quote:
Minstens 2 keer per dag man.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ietwat overdreven vrind.
Hoeveel mails had jij dan wel niet gestuurd?quote:
Geen enkele.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel mails had jij dan wel niet gestuurd?
Klopt.quote:
Ja, absoluut. Wil het eigenlijk wel van de daken schreeuwen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kriebelend gevoel in je buik?
Waar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe er altijd discussies losbarsten door mijn posts.
Je bent in ieder geval genoemd. Of het nou positief is, laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe er altijd discussies losbarsten door mijn posts. Ze kunnen niet meer om mij heen.
Geheel eerlijk en zonder valsspelen toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet het worden ik heb immers de pol gewonnen!
Daar stond toch bij:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet het worden ik heb immers de pol gewonnen!
De mods en FA'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
Meer wie beslist over het nieuwe modje eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog een uurtje om je aan te melden jongens!
Geen proxy of wat dan ook gebruikt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geheel eerlijk en zonder valsspelen toch?
Heb je het nou over jouw eigen post van 22:54?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk
We waren er trouwens om 22:54 uit.
Done. Succes ermee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
GGMM schiet eens op met je speler dan kan ik Fifa gaan doen.
Die was wel goed ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je het nou over jouw eigen post van 22:54?
Ik ben prima in staat om m'n eigen post objectief te beoordelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vindt al jouw posts goed. Dat is het nadeel ook
Als jij het zegt jongenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben prima in staat om m'n eigen post objectief te beoordelen.
Wat doet Tamashi toch in je sigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vindt al jouw posts goed. Dat is het nadeel ook
Zij is vrouw. Zij mag datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doet Tamashi toch in je sigBeetje mij na-apen.
50 maar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Happel het volgende:
50 push-ups & 50 sit-ups gedaan. Bijna tijd om te slapen.
Gewoon smerig om in je eigen stinkende zweet te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Happel het volgende:
50 push-ups & 50 sit-ups gedaan. Bijna tijd om te slapen.
Lekker man.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon smerig om in je eigen stinkende zweet te gaan slapen.
Yes, ben dik hč. Kost meer moeite dan.quote:
Oh, nja ik doe er meestal 100 of 150. Als je HMF wilt bijbenen moet je naar de 500.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker man.
[..]
Yes, ben dik hč. Kost meer moeite dan.
Helloquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Rotterdams het volgende:
Na een tamelijk roerig begin een nieuwe start
Hallo
http://www.cigaretteprices.net/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand enig idee wat sigaretten in België en Frankrijk kosten? Minder dan in Nederland?
Je bent niet bescheiden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Zwakte punten.... help eens jongens, ik weet ze niet
Ah oke.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben mijn solli mail aan het maken, is niet nep.
HMF kan alles. Een ware godquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, nja ik doe er meestal 100 of 150. Als je HMF wilt bijbenen moet je naar de 500.
Bulgarije.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In België dus heel iets goedkoper dan hier
Daar heb ik toch niks aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bulgarije.
Je kan sigaretten van mijn kopen hoor volgende maand.
Ooh kijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #961: Met een volle helicopter
Zie hier
Dat kan snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Shit ik moet mijn pasfoto nog zoeken ensokrappe tijd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, dan ben ik alweer terug
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.quote:
Bizar. Moet er idd niet aan denken. In zo'n voorbeeld als hierboven moet er ook gewoon een instantie ingrijpen. Zorgen dat dat kind nooit meer terug komt, onder geen enkele voorwaarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.
Tja. Het zijn de keuzes die sommige mensen maken... Ikzelf moet er niet aan denken.
vroeg, je kan ook eens een ander strand opzoeken. De duitsers vind je ook in Egmond, en voor chicks moet je bij Bloemendaal zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Iemand enig idee vanaf hoelaat die files al richting Scheveningen staan?
wordt. Geen dank.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bang dat dit niet mijn sterkste sollicitatie word
Extra lange ochtendspits wss. 9/10 uur?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Ach verrek dat is vandaag, je hebt gelijk: pas over een kwartier gaan we PSV-ers wegsturenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Nog een kwartier, dan stopt de inschrijving
Gast. We gaan niemand wegsturen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach verrek dat is vandaag, je hebt gelijk: pas over een kwartier gaan we PSV-ers wegsturen
als ze die hadden opgeslagen in hun eigen land jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
De Verenigde Staten? Ik denk dat zij er zo een kleine 5000 terugsturen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast. We gaan niemand wegsturen hier.
5000quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
hi, een nieuwequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Ej, een nieuwe user in de slowchatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen die GGMM. Nare vent is dat.
Hoe krijgen we dan ooit de dames terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom allebeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.
Mijn persoonlijk aanraden zou zijn Hoek van Holland te pakken, op basis van ervaringen deze afgelopen week. We mochten daar zelfs op de stoep parkeren om sneller het strand op te kunnenHeerlijk die gemeente Rotterdam, doen ze toch iets goed.
Maar om specifieker op je vraag in te gaan: het is het verstandigst om voor 10:00 op het strand te zijn, of pas te vertrekken vanaf 1 uur. De tijd daartussen is een absolute ramp.
Ah, we wilden om 7:00u vertrekken, maar dat leek me toch te vroeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.
Mijn persoonlijk aanraden zou zijn Hoek van Holland te pakken, op basis van ervaringen deze afgelopen week. We mochten daar zelfs op de stoep parkeren om sneller het strand op te kunnenHeerlijk die gemeente Rotterdam, doen ze toch iets goed.
Maar om specifieker op je vraag in te gaan: het is het verstandigst om voor 10:00 op het strand te zijn, of pas te vertrekken vanaf 1 uur. De tijd daartussen is een absolute ramp.
Dat is wel verstandig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, slecht taalbeheersing staat al bij mijn zwakte punt.
Nope. Wel een topjoch met een geweldige pet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dankje. Lief kindje, fout petje. Jouw kindeke?
Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Is een lange lijst hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, slecht taalbeheersing staat al bij mijn zwakte punt.
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.
Vanaf 9 uur loopt het al wel vrij vol hoor, maar is het 'buiten-randstadverkeer' nog niet echt op gang en profiteer je voornamelijk nog van de wegopstoppingen op de A16 (Breda richting Rotterdam) en de knooppuntklooierij ter hoogte van Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we wilden om 7:00u vertrekken, maar dat leek me toch te vroeg.
Vertrekken nu 9 uur, zitten we er precies midden in.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?
http://goo.gl/maps/1BHCquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Lopen genoeg tokkies rond in Den Haag in ieder geval. Maar er zijn weldegelijk leuke wezens te vinden zo nu en dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Rij over Utrecht en Gouda geloof ik vanaf Nijmegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur loopt het al wel vrij vol hoor, maar is het 'buiten-randstadverkeer' nog niet echt op gang en profiteer je voornamelijk nog van de wegopstoppingen op de A16 (Breda richting Rotterdam) en de knooppuntklooierij ter hoogte van Utrecht.
Maargoed, de randstad gaat natuurlijk niet naar Scheveningen. In Rotterdam wordt in ieder geval gewoon gewerkt, zoals altijd.
Een heel cv hoeft niet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
Ik wee tniet zo goed wat allemaal moet.. moet vorige werk ervaring ofso ook?
En naar welk email? Forum@fok.nl?
heb meer met egmond e.o..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/1BHC
skitterend man
qft,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoax, alle Henk's en Ingrid's lopen op de Tilburgse kermis
Moet je serieus een echte CV opsturen als je mod wil worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
Bloedgroep, urinesample, the usual...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Rij over Utrecht en Gouda geloof ik vanaf Nijmegen.
Denk niet dat het veel uitmaakt, dan kom je weer in de ring Rotterdam drukte.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Rotterdams het volgende:
[..]Dan heb je een probleem.
Maar vanuit Nijmegen kun je Utrecht weldegelijk ontlopen. A15 pakken over Gorinchem. Kom je niet eens in de buurt van Utrecht en Gouda.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat ben je ineens extreem veel online
gaat ie toch mailenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
OEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH SPANNEND![]()
![]()
![]()
Ik heb gemaild!
Amersfoort is Happel's ground... Heb je toestemming?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet morgen trouwens naar Amersfoort, nog steeds de gebruikelijke files bij Baarn Rotterdams?
Ik geef een veto.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
OEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH SPANNEND![]()
![]()
![]()
Ik heb gemaild!
Nee johquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
Weet ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan stoppen de inschrijvingen voor de VBL mod solli's.
twee weken geleden visum aangevraagd, hoop dat het goed is dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amersfoort is Happel's ground... Heb je toestemming?
bedankt, heb dit zonet op gestuurd met deze tekst.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh
Hier:
Hallo, mijn naam is <vul hier je naam in>
Ik ben al sinds <vul hier je registratiedatum in> een vaste bezoeker van VBL.
Ik vind het een leuk forum, veel leuke users en en een goed lopende sc.
Eigenlijk wil ik al een tijdje moderator worden, omdat ik soms merk dat <vul een (potenieel) probleem in>
Verder hou ik van felle discussies op het forum. Zolang er niet gescholden wordt natuurlijk. Ik denk dat ik goed in staat ben om hier een duidelijke lijn in te trekken.
Ook vind ik communicatie met users belangrijk. Ik stuur iemand liever een DM/PM om diegene op z'n gedrag te wijzen dan dat ik mensen laat bannen. Op deze manier werk je mijn inziens effectiever.
Niet dat het relevant is, maar ik ben voor <insert club>
Met vriendelijke groet,
<insert username>
2 minuten nog GO GO GO.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bedankt, heb dit zonet op gestuurd met deze tekst.
Dat is de betere versie van mijn mailquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh
Hier:
Eigenlijk wil ik al een tijdje moderator worden, omdat ik soms merk dat <vul een (potenieel) probleem in>
Verder hou ik van felle discussies op het forum. Zolang er niet gescholden wordt natuurlijk. Ik denk dat ik goed in staat ben om hier een duidelijke lijn in te trekken.
Ook vind ik communicatie met users belangrijk. Ik stuur iemand liever een DM/PM om diegene op z'n gedrag te wijzen dan dat ik mensen laat bannen. Op deze manier werk je mijn inziens effectiever.
Met vriendelijke groet,
<insert username>
2 minuten nog GO GO GO.
Duurt nog een maand of zo. Gaat net zo snel als met die legitimatieshit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, heb het net gevraagd.
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de betere versie van mijn mail
Onzin joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Duurt nog een maand of zo. Gaat net zo snel als met die legitimatieshit.
Ah, de nieuwe mod is Guitarist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou ehm. De lijnen zijn gesloten, ditdat.
Ik was ook irritant destijdsquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat een irritante kutuser mod wordt. Davy of HMF bijvoorbeeld.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe mod is Guitarist.
Stel je eens voor.
Kapi of Steven, joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt nooit oud.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe mod is Guitarist.
Stel je eens voor.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh
Hier:
Met vriendelijke groet,
<insert username>
2 minuten nog GO GO GO.
Jij bent voor Feijenoord dus ik hoop dat jij het wordt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de betere versie van mijn mail
Kom dan vechten buiten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Er is al een Feyenoordmodje in VBLquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Jij bent voor Feijenoord dus ik hoop dat jij het wordt.
Dat betekent wel dat hij tijdens een Ajax - Feyenoord oorlog niet mag trollen he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
leugensquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is al een Feyenoordmodje in VBL
tijd voor een psv mod inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er kunnen nooit genoeg Feijenoorders zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is er nooit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Helaas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Bij 'sent' zijn mijn foto's grijs.. deze zijn nu toch wel meegestuurd he?
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tijd voor een psv mod inderdaad.
jij deed toch muz?quote:
Ik mag jou nu al (no homo)quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
sentquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Bij 'sent' zijn mijn foto's grijs.. deze zijn nu toch wel meegestuurd he?
Godverdommequote:
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme
Yvonne *spytool alarm* als mijn foto's het niet doen wil ik ze opnieuw insturen! Dat is van belang in mijn sollicitatie!
ik troll nooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat hij tijdens een Ajax - Feyenoord oorlog niet mag trollen he.
Soms kunnen users net een vleesetende wond zijn (zie foto1)quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme
Yvonne *spytool alarm* als mijn foto's het niet doen wil ik ze opnieuw insturen! Dat is van belang in mijn sollicitatie!
Nee, ik heb foto's van mij en mijn hobbies erbij gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms kunnen users net een vleesetende wond zijn (zie foto1)
?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb foto's van mij en mijn hobbies erbij gedaan
Waar is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat Stijn vandaag online komt om te kijken wie het is geworden?
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Anders krijg je weer eens wat in je rectum.
Hou op man, dat gekke mens met der kaarsenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Anders krijg je weer eens wat in je rectum.
ardennen, biertjes drinkenquote:
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.
Ahh oké.quote:
Dat zal wel meevallen met El Stinhoquote:
Komt wel goed joh, anders gewoon posten.quote:
Jammer, lijkt me een leuke aanwinst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
Ze is niet echt snugger nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou op man, dat gekke mens met der kaarsen
Ja ondanks mediation van HMF en een goedmaak gedicht in haar FoBoquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
verdommequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
was deze al blauw??quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké.
[..]
Dat zal wel meevallen met El Stinho
[..]
Komt wel goed joh, anders gewoon posten.
[..]
Jammer, lijkt me een leuke aanwinst.
gelukkig geen geswa,lobi en andere nare straattaal meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze was er vandaag weer. Geo heeft haar weggepest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ondanks mediation van HMF en een goedmaak gedicht in haar FoBo
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Beide houden ze er wel van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze was er vandaag weer. Geo heeft haar weggepest.
Normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgt iedereen trouwens je sollicitatie te zien, achter de schermen?Want dan had ik misschien wat minder prive info moeten delen...
Mono, wanneer gaan we pilsen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken dat Guitarist het is geworden
Die jongen is veelstelief voor VBL man![]()
Niet weten dat Steven al achter de schermen kan
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
Fuck, er zit een beest op m'n kamer. Ik hoorde hem lopen, maar nu vind ik hem niet.
Achja, aan de andere kant wij broeders moeten geen geheimen voor elkaar hebben.. dat is wel zo fijn op de werkvloerquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgt iedereen trouwens je sollicitatie te zien, achter de schermen?Want dan had ik misschien wat minder prive info moeten delen...
Jij bent nu al een aanwinstquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.
Wel slecht voor je met dit weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat is een koude douche toch kankerlekker.
Vooral die laatste 20 seconde dat je het warme water compleet dichtdraait en je naar adem moet happen.
Nou, dat denk ik ook ja. Boeken over mij gaan sowieso als warme broodjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.
Met dit weer extreem heet douchen juist. In de badkamer even afzien, tot je die sauna uitstapt de koude 'buitenlucht' in. Allememaggies, wat kan je dan ineens 'lekker koel' slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat is een koude douche toch kankerlekker.
Vooral die laatste 20 seconde dat je het warme water compleet dichtdraait en je naar adem moet happen.
Ben ik ook wel voorquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeer snel broeder. Ik lust wel een koud biertje.
Goed idee, even één pakken.
Link?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dagelijkse Schoonheden #4 vind ik wel een goed topic in KPD
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dagelijkse Schoonheden #4 vind ik wel een goed topic in KPD
http://forum.fok.nl/topic/1793297/1/50#110636061quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link?(ben lui, net hard gewerkt voor solli)
Klopt ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.
Ja een stel lelijke trollen die naaktfoto's posten.
idd, of rukkende mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.
Tot kwart voor 11 gewerkt en volgens mij 20 liter vocht verloren. Geloof me, had het even nodig.quote:
MissMessyquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, wie zijn kloon is ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik kom net aan in Brussel, het enige dat ik in mijn koelkast heb is luchtquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeer snel broeder. Ik lust wel een koud biertje.
Goed idee, even één pakken.
Op bezoek bij HMF ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kom net aan in Brussel, het enige dat ik in mijn koelkast heb is lucht
Kan ook nog wel even durenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nog steeds geen ontvangst bevestiging gehad..
Ik ook tot 11 in de koeling waar het ongeveer 10 graden is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot kwart voor 11 gewerkt en volgens mij 20 liter vocht verloren. Geloof me, had het even nodig.
Daar ben ik veel te oud voor johquote:
Ja man. HMF doet wel z'n best als hij het is. Herken hem nauwelijks.quote:
Mja, hoor vaker dat er pas na een paar dagen een reactie komt. Jammer is datquote:
Morph, jij en ik samen met Yvonne. Wat een team om de nieuwe mod te kiezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
APK heeft geen enkele inspraak inde nieuwe vbl-mod. Stop het kontgekus.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Pearl Necklace van ZZ top heb ik opstaan, is het fout dat ik steeds denk aan een gast die over een vrouw haar nek klaar komt?
Lekker rustig momenteelquote:
Best wel gay, dat je dan aan die gast denkt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Pearl Necklace van ZZ top heb ik opstaan, is het fout dat ik steeds denk aan een gast die over een vrouw haar nek klaar komt?
Ik zou vandaag beef gaan squashen, maar diegene is niet op komen dagen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker rustig momenteel
Hier ook trouwens, vooralsnog
Ja, anders is het geen pearl neckace hequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Best wel gay, dat je dan aan die gast denkt...
nat nekjequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, anders is het geen pearl neckace heal heb ik geen idee hoe het dan heet als een wijf over een nek squirt.
Zijn allemaal ingenomen als bewijsstukken in de zaak Robert M.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen foto's van Davy z'n zusje ontvangen trouwens. die zou ik de 24ste krijgen.
PM ze maar even.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
Shit, die had ik er ook bij moeten doen.... pics van mijn zusje, fuck fuckik mail die nu wel.
Euh, okayquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou vandaag beef gaan squashen, maar diegene is niet op komen dagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |