Ik zou het niet weten eigenlijk, lette niet opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet fie laatste was ik echt slecht.
Maar die buitenspel was me vaag!
Hij kan goed counterenquote:
Die goal van THEEEEEEEOOOOO JANSSEN danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die laatste was echt slecht van mijn kant ja.
Eerste twee zaten we rond 50% balbezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef onlogisch het volgende:
En opeens ligt ie op je mat, stiekem te glimlachen naar jeaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godverdomme..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die goal van THEEEEEEEOOOOO JANSSEN dan
Savonds een vent, sochtends absent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Klopt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja godverdomme..![]()
ook hatelijk als je de bal goed verdedigt en de bal springt van je voeten terug naar de aanvaller.
W1 presentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Gaan er nog 010'ers naar Feyenoord - Mallorca morgen ?
Ikke, uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
¤22,50quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Hoe duur zijn de tickets, wil ook wel even komen buurten eigenlijk.
033'ers wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Bunschoten-Spakenburg, Eemdijk, Amersfoort, Hoogland, Hooglanderveen, Leusden, Stoutenburg, Stoutenburg Noord, Nijkerk, Nijkerkerveen, Hoevelaken, Scherpenzeel, Woudenbergquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Is er geen dolfijnenversie voor Netsplitter?
Ik schijn een licht Rotterdams accent te hebben, telt dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had achter jou wel een eckte Rotterdammert verwacht.
Ik ook man, op de helft van S03 inmiddels, geweldige serie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu pas The Sopranos
11 jaar na dato
Ik moet Lost nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:09 schreef Happel het volgende:
Nog nooit gezien. Gaat denk ik ook nooit gebeuren. Moet teveel kijken nog.
Yup idd. Ik loop iets op je achter, halverwege S02.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook man, op de helft van S03 inmiddels, geweldige serie.
Worth watching.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:09 schreef Happel het volgende:
Nog nooit gezien. Gaat denk ik ook nooit gebeuren. Moet teveel kijken nog.
Bij Lost haakte ik echt af na seizoen 2. Wat een partij toevalligheden bij elkaar zegquote:
Ben d'r wel benieuwd naar. In september weer Sons of Anarchy, Homeland en Person of Interestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Lost haakte ik echt af na seizoen 2. Wat een partij toevalligheden bij elkaar zeg
Het concept is nice, maar hoe langer het duurt hoe slechter het werd imo
idd, maar er zitten nog wel pareltjes tussenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Lost haakte ik echt af na seizoen 2. Wat een partij toevalligheden bij elkaar zeg
Hele serie is puur gebaseerd op 'hey, de man uit deze flashback herken ik!' en 'hoe kan dit nou?!'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loopt nog vrind !quote:
Seizoen 5 zit al weer in aflevering 7. begint rustig maar komt nu lekker op gang .quote:
Ook nog niet gezien. Zoals ik zeg. Heb een hele lijst aan series en films die ik nog wil zien. Plus nog de series die ik nu tijdens hun looptijd volg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Worth watching.
Game of Thrones al gezien?
Schuif alles opzij en geef prio aan GoTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook nog niet gezien. Zoals ik zeg. Heb een hele lijst aan series en films die ik nog wil zien. Plus nog de series die ik nu tijdens hun looptijd volg.
Mwah seizoen 1 is heel tof maar 2 is echt saai.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schuif alles opzij en geef prio aan GoT, you won't get disappointed.
Lies! Ik vind het echt een epische serie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah seizoen 1 is heel tof maar 2 is echt saai.
Erger me dood aan die Joffreyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lies! Ik vind het echt een epische serie.
Wil je gewoon kapot slaan dat kut kind.quote:
Hehe, dat geeft maar aan hoe goed hij zijn rol speeltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil je gewoon kapot slaan dat kut kind.
Breaking Bad, dat is een epische serie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lies! Ik vind het echt een epische serie.
Niet met laptop en 3G FOK!ken op een terrasjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag lekker weinig op Fok! gezeten. Goed teken! Betekent mooi weer
Heb je het al weer uitgepraat?quote:
nr aantal posts gebruiker % van tot. (28602)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag eens een gooi gedaan naar die dagcijfers eens kijken of het gelukt is straks.
Wat spannendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nr aantal posts gebruiker % van tot. (28602)
1 359 Geo4kant 1.26%
2 264 Dr.Mikey 0.92%
3 259 4EverBlackEyed 0.91%
Maar denk niet dat die up to date is dus je weet nooit straks
Zie hem daar nooit postenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vaste klant @ MEN
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet met laptop en 3G FOK!ken op een terrasje
Eerder alsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog een leven buiten Fok! bro haha. Wel lekker dat je eerder wakker bent als 04:00. Merk dat er een hele nieuwe wereld voor je open gaat
Geen ideequote:
Nee, heb ik 1 a 2 dagen gezetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vaste klant @ MEN
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerder als
FUCK YOU![]()
Maar jij staat voor 4 uur 's morgens op ja?
Eerst altijd rond 16:00 á 17:00, nu 11:00 á 12:00
Geen jonko gehad vandaag? Je bent zo opgefokt..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GVD laat mij nou eens man.... ik typ zoals ik praat. Dat zegt ook al genoeg
Doe niet zo boos manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GVD laat mij nou eens man.... ik typ zoals ik praat. Dat zegt ook al genoeg
Had misschien andere smileys moeten gebruiken, bedoelde het niet zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen jonko gehad vandaag? Je bent zo opgefokt..
Tick tick tick tick.. BOOM!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Time is ticking away... tiktaktiktak
Misschien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Hmmmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou mooi zijn kan ik gelijk even mijn nieuwe super krachten proberen.
Ben je door een spin gebeten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou mooi zijn kan ik gelijk even mijn nieuwe super krachten proberen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien.Als VBL mod moet jij daar bovenop zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik ook, ik laat jullie in spanning.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als VBL mod moet jij daar bovenop zitten
Nou niet zo negatief !quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta uiterst positief in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |