Ja man. HMF doet wel z'n best als hij het is. Herken hem nauwelijks.quote:
Mja, hoor vaker dat er pas na een paar dagen een reactie komt. Jammer is datquote:
Morph, jij en ik samen met Yvonne. Wat een team om de nieuwe mod te kiezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
APK heeft geen enkele inspraak inde nieuwe vbl-mod. Stop het kontgekus.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Pearl Necklace van ZZ top heb ik opstaan, is het fout dat ik steeds denk aan een gast die over een vrouw haar nek klaar komt?
Lekker rustig momenteelquote:
Best wel gay, dat je dan aan die gast denkt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Pearl Necklace van ZZ top heb ik opstaan, is het fout dat ik steeds denk aan een gast die over een vrouw haar nek klaar komt?
Ik zou vandaag beef gaan squashen, maar diegene is niet op komen dagen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker rustig momenteel
Hier ook trouwens, vooralsnog
Ja, anders is het geen pearl neckace hequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Best wel gay, dat je dan aan die gast denkt...
nat nekjequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, anders is het geen pearl neckace heal heb ik geen idee hoe het dan heet als een wijf over een nek squirt.
Zijn allemaal ingenomen als bewijsstukken in de zaak Robert M.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen foto's van Davy z'n zusje ontvangen trouwens. die zou ik de 24ste krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |