SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefrustreerd ventjequote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Goeie grap: .........en toen bleek dat ik teelbalkanker hebOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik had vroeger zwemangstToen moest op zondag in zo'n groepje m'n angst voor het water overwinnen.
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat gat kon, was bang dat ik verdronk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 23:27:53 ]![]()
Zeker. Wie weet hadden ze het anders te laat ontdekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef THEFXR het volgende:
wel mooi dat een dopimgcontrole een ziekte opspoorde!![]()
Daar ben je FOK!-er voor. Wij zitten allemaal in angst-groepjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik had vroeger zwemangstToen moest op zondag in zo'n groepje m'n angst voor het water overwinnen.
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat kon, was bang dat ik verdronk
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Anabolenkuurtje zeker-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Nou en? Zo lang je je kop boven water kunt houden is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat kon, was bang dat ik verdronk
3 minuten watertrappelen, ik wilde iedereen verzuipen daarna.![]()
Daar doe ik het ook voor, beetje luchtig blijven bij dit zware niveautjequote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wat zou Frank de Boer van Johan Kenkhuis vinden ? Niet a-motorisch genoeg ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kanker is ook niet om te lachen maar het kan wel. Zelfs noodzakelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook voor, beetje luchtig blijven bij dit zware niveautje.
![]()
Wat lult Nieman Kromolwokkomodomodo kan 3 keer goed winnen en de dames estaffettes zijn wereldkampioen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Is al een paar dagen bekend Genee, maar bedankt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Genee, marokkaanbasherquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef marcodej het volgende:
Is al een paar dagen bekend Genee, maar bedankt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Cooman goud winnen op de 100 meter ?
Nee, die traint nu met Feijenoordquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kraaijenkof was expert.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Zij heeft natuurlijk wel steroiden genomen, anders word je geen kerel.
En Ben Johnson heeft zelf bekend.
Ze is zeker ook gepakt door JohnsonOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb het nog gepostquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef marcodej het volgende:
Is al een paar dagen bekend Genee, maar bedankt.
Nou wel wereldrecord en wereldkampioen zo nout als jij het verwoord is nou ook te veel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Djokotron het volgende:
Wat een schijtwijf die negerin. Allejezus hé.
Mail het door, dat wijf moet aan de schandpaal voor 12 uurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaijenkof was expert.
En Ben Johnson heeft zelf bekend.![]()
![]()
Vreemd, ze pakken er 2 uit die al geweest zijn en dat was t
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Eerst ergeren aan Cooman en daarna die debiele kale randgroep oudere gabber.
Ik wordt echt schijtziek van beterbed met hun kutwekker, want die klinkt precies als mijn wekker en iedere keer schrik ik er van
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 23:38:27 ]![]()
Iene miene mutte tien pond....sjit wat kwam er dan ook alweer ?quote:
tijd om op te staan Paxcon, het werk roept!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik wordt echt schijtziek van beterbed met hun kutwekker, want die klinkt precies als mijn wekker en iedere keer schrik ik er van![]()
![]()
![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Morgen om 06.30 weer vakkenvullenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
tijd om op te staan Paxcon, het werk roept!!!![]()
![]()
![]()
kutbaantje
![]()
Waar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen om 06.30 weer vakkenvullenkutbaantje
![]()
Ik heb de GI-Joe intro als wekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik wordt echt schijtziek van beterbed met hun kutwekker, want die klinkt precies als mijn wekker en iedere keer schrik ik er van![]()
Westlandtomaatjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Niks mis mee, ik ga zo nog even naar Appie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik ga zo nog even naar Appie.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Een nectarine, voor de halve prijs. Ik neem er tien, dat is wel zo wijs
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die is lang open dan..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik ga zo nog even naar Appie.![]()
Hoogkerk, Vinkhuizen, Paddepoel, Beyum, Centrum(1vd3) ,Wijert, Selwerd, Helpman of buiten de stadquote:Moet morgen nog brood halen
![]()
![]()
Ik woon niet in Groningen stadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoogkerk, Vinkhuizen, Paddepoel, Beyum, Centrum(1vd3) ,Wijert, Selwerd, Helpman of buiten de stadMoet morgen nog brood halen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 23:44:58 ]![]()
Ik denk ook niet aan sex als ik Cooman zie.
En Gert Jakobs is typisch iemand die op zijn 32ste pas ontknaapt werd.
Die neger met dat eten voor vanavond.Nou als je wil slapen moet je juist niet eten. Want dan komt je maag in werking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is dezequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef tong80 het volgende:
En Gert Jakobs is typisch iemand die op zijn 32ste pas ontknaapt werd.![]()
![]()
Dan is wel 18 jaar eerder dan jijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef tong80 het volgende:
En Gert Jakobs is typisch iemand die op zijn 32ste pas ontknaapt werd.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
U.quote:
En ik ben een laatbloeier
svp niet haten op tongquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoevaak maak je van die ''haar'' grappen, echt al zovaak gezien nu
Wildervankquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niets boven Wildervank. Lekker matten daar.daar wonen volgens mij louter paupers
![]()
Dat is pas armoequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Nee man. Olle Pekel. Mit Otto Pekel.
[ afbeelding ]![]()
Voetbalde daar een keer, tijdens de wedstrijd viel er iemand dood neer op het veld. Wel raar om mee te maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wildervankdaar wonen volgens mij louter paupers
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Voetbalde daar een keer, tijdens de wedstrijd viel er iemand dood neer op het veld. Wel raar om mee te maken.![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wildervankdaar wonen volgens mij louter paupers
![]()
![]()
Oh dit is wel beter geplaybackt dan Dries
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb nog nooit zo'n mislukte polonaise gezien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wilfredje wil stiekem keihard mee staan springen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Jawel, Dries met twee manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mislukte polonaise gezien.![]()
![]()
Morgen nog een keer Tour Du Jourquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
Dit kan gesloten worden ... Vanal morgen OS![]()
![]()
![]()
![]()
Kruising tussen Nic0 en komisch wonderkind Tijl Beckand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Nee man. Olle Pekel. Mit Otto Pekel.
[ afbeelding ]![]()
quote:
Als je van nep carnaval houdt wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb hem gemist, maar aan de reacties te zien moet ik iig het einde terugkijken.
"Met een irritant vrouwmens aan tafel"
Hmm, ik vond Cooman het eigenlijk wel aardig doen. Maar de reacties hier zo een beetje lezende denk ik niet dat RTL er verstandig aan doet haar in te laten vliegen tijdens De Spelen.![]()
![]()
Ben ik de enige die het genant vond ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef Specularium het volgende:
Gert staat straks toch wel ergens op youtube?
Dries Roelvink bij Brekers
Bij Brekers in Groote Keeten staat woensdag 25 juli Dries Roelvink op het podium. Aanvang 20.00 uur.
http://www.schagenfm.nl/i(...)d=4:agenda&Itemid=20
Daarom was hij er dus niet![]()
![]()
Dries is wčl een held. Die is oprecht debiel. Dries is cult.
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Genééé:
http://www.nu.nl/media/28(...)ttalkshow-rtl-7.html![]()
Topicwaardig zeg ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef starbeach het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Genééé:
http://www.nu.nl/media/28(...)ttalkshow-rtl-7.html"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Voor dwdd en RTL nieuws.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:10 schreef Specularium het volgende:
Mooie tijd, 19:00-19:30. Precies dat lege kut half uurtje.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/279128/3
gr gr![]()
• wo 25/07: F. Wesselink & Vanderlyde & Moreira de Melo & Jakobsquote:
bron: sigaarsnorOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kom op veerboot. I trust youquote:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Filemon?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
• wo 25/07: F. Wesselink & Vanderlyde & Moreira de Melo & Jakobs
bron: sigaarsnor
En Fatima kan heel goed zuigen volgens Raymonquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Filemon is wel een echte wielrenliefhebber. Hij kan er iig enthousiast over mee babbelen.![]()
![]()
Zou Wilfred tussendoor nog stiekem effe gauw RTL Sport Daily noemen?![]()
RTL Sport Daily en dan ook nog 2x VI (plus ook Europa Cup + JL) erbij. Vraag me af of ie niet teveel hooi op zijn vork neemt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wat is dit voor b-filmOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
EN of we niet moe van hem gaan worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
RTL Sport Daily en dan ook nog 2x VI (plus ook Europa Cup + JL) erbij. Vraag me af of ie niet teveel hooi op zijn vork neemt.![]()
5*30 minuten + 2 *1h30 + een paar uur Europa Cup = 10 uur/week werken. Echt medelijden moet we met Genee dus niet hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
RTL Sport Daily en dan ook nog 2x VI (plus ook Europa Cup + JL) erbij. Vraag me af of ie niet teveel hooi op zijn vork neemt.![]()
![]()
Gelukkig niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zielig waargebeurd verhaal zo te zien.![]()
TDJ HOOLIGANS NEVER SURRENDERquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan los.. Laatste keer onder deze naam.TDJ-hoolies!
![]()
![]()
Als je het zo rekent is het idd nog minder dan parttime, maar komt ook wel iets meer bij kijken natuurlijk. Nu heeft ie ook maar 7x1,5 uur (10,5 uur) maar na 51 keer achter elkaar is dat niet leuk meer..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
5*30 minuten + 2 *1h30 + een paar uur Europa Cup = 10 uur/week werken. Echt medelijden moet we met Genee dus niet hebben.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik ga huilenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks dus de allerlaatste keer Genee en GertjeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij is al weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Komt Danny ook mee naar Londen? Vera bedoel ik, niet Nelissen.
gr gr![]()
o ok ninja editquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Komt Danny ook mee naar Londen? Vera bedoel ik, niet Nelissen.gr gr![]()
En dan zeg je weer dat het een barbiepopje isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar haar een keertje kammen.![]()
![]()
![]()
Leuk wijf die Fatima. Arnold schitterend in ik meen Villa Achterwerk vroeger."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Vorig jaar in een pokerprogramma zag ze er nog niet uit bij het ontbijt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Fatima ziet er nu leuker uit dan een paar jaar geleden.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die Arnold. Naja, is van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke? Arnold Vanderleyden is oud bokser en Filemon Wesseling is van BNN.![]()
Ik vind dat haar door de war juist welquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar haar een keertje kammen.![]()
![]()
Is ze zwanger ofzo met die jurk???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan zeg je weer dat het een barbiepopje is![]()
Nee hoor, maar nu zit het zo in de war. Het hoeft niet helemal netjes, maar een beetje kammen mag wel.
![]()
het leuke is dat ze er geen hol van kanquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vorig jaar in een pokerprogramma zag ze er nog niet uit bij het ontbijt.![]()
ik vind het juist leuker zo, ipv dat het zo slick 'gemaakt' is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]Nee hoor, maar nu zit het zo in de war. Het hoeft niet helemal netjes, maar een beetje kammen mag wel.
There are only 151 Pokémon.![]()
2 gasten hebben nog geen 1 woOrd uitgesprokenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heb je gelijk in, echt netjes vind ik ook niet leuk, maar dit vind ik weer TE slordig, lastig uit te leggenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind het juist leuker zo, ipv dat het zo slick 'gemaakt' is.![]()
![]()
Hmm thxquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
Die blauwe Dove men+care ruikt best lekker.Die Fa Sport mag er ook wezen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die roze ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
Die blauwe Dove men+care ruikt best lekker.![]()
Zit je in de zaal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
Die blauwe Dove men+care ruikt best lekker.![]()
Ze kan toch ook zingenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Fatima maakt ook reclame, samen met Kim Feenstra, voor armbandjes en oorbellen.![]()
![]()
Vanderlyde is de Van Breukelen van het boksen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze kan toch ook zingen zuigenMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Boksen met van die helmpjes ziet er niet uitOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Idd wtf, die wedstrijd tussen Haye en Chisora een tijdje terug was veel genialer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Boksen met van die helmpjes ziet er niet uit
gr gr![]()
In de kinderwagen denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waar was jij toen JFK vermoord werd Karina?Oh nee, ik denk in mijn bedje, gezien het tijdstip.
![]()
En toevallig nu een kinderwagenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Goede camouflage. Schieten vanuit een kinderwagen.![]()
![]()
wieg zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
In de kinderwagen denk ikOh nee, ik denk in mijn bedje, gezien het tijdstip.
![]()
Hehe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik moet altijd aan OJ Simpson denken als ik Arnold zie![]()
OJ heeft andere problemen ... Maar ja je hebt een puntquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ja. #inside infoquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Travel. het volgende:
Zou die vent met zijn mobiel ze erop hebben?!Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
die zorgde voor meer reuring dan deze saaie hypocriet correcte idiootquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:
Zo ietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou anderhalf, kan een bedje zijn geweest. Ledikantje dan![]()
![]()
Maak je vooral druk met deze warmtequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef vincerusso het volgende:
ik heb zin om mijn tv uit het raam te kankeren![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef vincerusso het volgende:
ik heb zin om mijn tv uit het raam te kankeren![]()
![]()
fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef vincerusso het volgende:
ik heb zin om mijn tv uit het raam te kankeren"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: