SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefrustreerd ventjequote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Goeie grap: .........en toen bleek dat ik teelbalkanker hebOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Ik had vroeger zwemangstToen moest op zondag in zo'n groepje m'n angst voor het water overwinnen.
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat gat kon, was bang dat ik verdronk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 23:27:53 ]![]()
Zeker. Wie weet hadden ze het anders te laat ontdekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef THEFXR het volgende:
wel mooi dat een dopimgcontrole een ziekte opspoorde!![]()
Daar ben je FOK!-er voor. Wij zitten allemaal in angst-groepjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik had vroeger zwemangstToen moest op zondag in zo'n groepje m'n angst voor het water overwinnen.
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat kon, was bang dat ik verdronk
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Anabolenkuurtje zeker-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Nou en? Zo lang je je kop boven water kunt houden is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
En m'n B-diploma heb ik nooit gehaald omdat ik niet door dat kon, was bang dat ik verdronk
3 minuten watertrappelen, ik wilde iedereen verzuipen daarna.![]()
Daar doe ik het ook voor, beetje luchtig blijven bij dit zware niveautjequote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wat zou Frank de Boer van Johan Kenkhuis vinden ? Niet a-motorisch genoeg ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kanker is ook niet om te lachen maar het kan wel. Zelfs noodzakelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook voor, beetje luchtig blijven bij dit zware niveautje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: