quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Niet meer of minder dan met DWDD.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
In combinatie met dit topic weet ik niet of ik nu een uur van m'n leven aan het vergooien ben of niet.
Er is al een gedicht over de boktorquote:Een bezige boktor uit d’Andes
–met voelsprieten lonkend naar status–
ontving aan de VU
als proefdierreçu,
het certificaat ”Boctorandus”.
Daar valt over te discussiëren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Dit programma is juist het beste argument om het salaris van Van Nieuwkerk te rechtvaardigen.
Ik ben blij dat ik dit item mee heb gekregen dit leven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
Zometeen in gesprek met een zwetende rolstoelbejaardeexpert.
Maar niet langer dan 30 seconden, want dan moeten we door naar het volgende onderwerp waarvoor de deskundige inmiddels al is aangeschoven.quote:
Nee want ze blijven gewoon!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Is toch heerlijk? Eerst Geert, nu Patty.
Wakker Nederland likt zijn vingers erbij af.
Ik kijk voor Driesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk alleen voor Gerard als presentator.
Eigenlijk is het heel logisch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef FredVleespet het volgende:
Dries Roelvink..joling en patty in 1 programma.. hoe krijgen ze het voor elkaar
Moeten ze als eerste Japie laten springen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Enige hoop is dat SBS als twist uiteindelijk de kandidaten geblinddoekt laat springen en er wordt 'vergeten' water in het bassin te doen.
Ik zou ook liever om 10 uur i.p.v. 4 uur willen opstaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef OProg het volgende:
Merel kan na afloop toch onmogelijk blij en tevreden zijn met deze stap in de carrière?
2 hoogtepuntjes.quote:
Zou ze Froukje Jansen (wie?) achterna gaan en nooit meer op de buis verschijnen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef OProg het volgende:
Merel kan na afloop toch onmogelijk blij en tevreden zijn met deze stap in de carrière?
Ik moest het idd opzoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ze Froukje Jansen (wie?) achterna gaan en nooit meer op de buis verschijnen?
Was daar mis meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Uh ik zie schapen en een man die de bosjes inspringt
Dion Graus?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Uh ik zie schapen en een man die de bosjes inspringt
De boktorexpert. Hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben net thuis, heb ik iets gemist? Vroeg hij hypothetisch.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was prachtig, Giel Beelen was te gast.
En dalende. Gok ik zomaar.quote:
En dan straks nog het 'Toch-nog-gauw-een-keer-kijken-voor-het-van-de-buis-is-effect'.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou-het-echt-zo-slecht-zijn-effect.
Geen idee. Net wel even gekeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef Karina het volgende:
OK welke grapjas uit dit topic heeft een kloon aangemaakt
Wat is dit voor beestje? Kakkerlak?
Niveau Hart van Nederland is dit. Slecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb gisteren toch nog geprobeerd te kijken, maar echt na 10 minuten afgezet. Wat een slechte t.v. zeg. Dit zou voor SBS nog slecht zijn.
Hopen dat-ie net zo'n begenadigd columnist is als Steve Brown.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hopen dat-ie net zo'n begenadigd columnist is als Steve Brown.
Ik las: ik wacht wel op de DVD. Maar die is nog niet zeker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kijken mensen hier nog steeds naar?![]()
Ik wacht wel op dwdd
QFT!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag gisteren een stukje. Inmiddels is mij duidelijk dat WNL het niveau van de gemiddelde regionale omroep niet ontstijgt. En het is nog beledigend ook dat ik überhaupt die vergelijking maak. Daarmee doe ik regionale zenders tekort.
WNL was de omroep die zo goed wist hoe ze tv moesten maken voor de "gewone mensen" die niet gehoord werden. Inmiddels komen deze stuntelaars erachter dat tv-maken toch echt een vak apart is.
WNL
Hun ochtendshow is inmiddels best goed. Niet zo goed als Sven Kockelman het deed, maar best leuk om naar te kijken voordat je jezelf naar het werk moet slepen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag gisteren een stukje. Inmiddels is mij duidelijk dat WNL het niveau van de gemiddelde regionale omroep niet ontstijgt. En het is nog beledigend ook dat ik überhaupt die vergelijking maak. Daarmee doe ik regionale zenders tekort.
WNL was de omroep die zo goed wist hoe ze tv moesten maken voor de "gewone mensen" die niet gehoord werden. Inmiddels komen deze stuntelaars erachter dat tv-maken toch echt een vak apart is.
WNL
Misschien moeten ze eens ophouden om vrouwenvoetbal steeds vrouwenvoetbal te noemen? Het is gewoon voetbal. Ook als het door vrouwen wordt gespeeld.quote:
Ben ik het niet mee eens, dan wordt er Nederland-Duitsland aangekondigd, zijn het vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens ophouden om vrouwenvoetbal steeds vrouwenvoetbal te noemen? Het is gewoon voetbal. Ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Meer hebben we niet nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo bijzonder aan Merel vindt. Aantrekkelijke vrouw hoor, maar niks meer dan dat.
Jezelf elke ochtend naar het werk slepen is al geen pretje. Als ik ook nog elke ochtend naar de ontbijtshow van WNL moet kijken, krijg ik echt zelfmoordneigingen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Hun ochtendshow is inmiddels best goed. Niet zo goed als Sven Kockelman het deed, maar best leuk om naar te kijken voordat je jezelf naar het werk moet slepen.
Nou, je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef speknek het volgende:
Merel Westrik is zo lekker lekker dat ze wat mij betreft tegen Wilders' been aan kon gaan rijden terwijl ze het geluid van een stervende beer maakte en ik had het nog steeds een topinterview gevonden.
In sport wordt altijd onderscheid gemaakt tussen de man en vrouw variant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens ophouden om vrouwenvoetbal steeds vrouwenvoetbal te noemen? Het is gewoon voetbal. Ook als het door vrouwen wordt gespeeld.
Hoe komen ze er op he?quote:
Als ze het gewoon voetbal noemden dan zou het niet uitgezonden worden omdat het erbarmelijk is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit programma zenden ze toch ook uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze het gewoon voetbal noemden dan zou het niet uitgezonden worden omdat het erbarmelijk is.
Ik heb het eens elke dag de hele dag moeten luisteren, dan begrijp je mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hater
Droom mislukt om DJ te worden?
Nog moeilijker dan dit ja!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
De Ketchup song was nog best moeilijk..
Mijn vrouw gaat inmiddels ook steevast naar de Foute Party in Den Bosch.quote:
Wauw, ik 5 jaar achter elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het eens elke dag de hele dag moeten luisteren, dan begrijp je mij
Noem nog eens paar sporten dan waarbij de mannelijke variant zonder de toevoeging "mannen" wordt uitgesproken, en de vrouwelijke variant expliciet mét de toevoeging "vrouwen"...quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In sport wordt altijd onderscheid gemaakt tussen de man en vrouw variant.
Een party gaat me dan weer te ver.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat inmiddels ook steevast naar de Foute Party in Den Bosch.
Ik hoef niet mee.
Bijv. de zoveel honderd meter vrouwen, het dames hockeyteam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noem nog eens paar sporten dan waarbij de mannelijke variant zonder de toevoeging "mannen" wordt uitgesproken, en de vrouwelijke variant expliciet mét de toevoeging "vrouwen"...
Tennis en vrouwentennis?
Hardlopen en vrouwenhardlopen?
Zwemmen en vrouwenzwemmen?
Alleen voetbal en vrouwenvoetbal vinden we normaal... Alsof die vrouwen een andere sport bedrijven dan de mannen.
De plastiechsheiequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is geen dermatoloog, maar wel iets in de sjierurzjie?
Of een avondje Connie Palmen mijmer-monologen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Modus het volgende:
Ik ga bijna naar Zwagerman's kunstitem verlangen. En ik kijk niet eens, kun je nagaan.
Die redactiestagiairekutjes kun je alles wijs maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
Ze hebber hier echt voor alles wel een expert.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:58 schreef Cee het volgende:
Dit programma zou No Shit Sherlock moeten heten.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Ach tegenwoordig hebben de meeste mannen ook boobies.
Merel wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Topless zonnen mag ook al niet meer? Wat een preutsheid.
Er kunnen later hele schoolklassen psychologen en sociologen op ons afstuderen.quote:
Dat soort nonnieuws hebben ze in het ochtendprogramma ook. Met die kneus-Ardie-verslaggever of hoe heet die tobberd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:12 schreef k_man het volgende:
Een verslaggeefster brengt ons live op de hoogte van de opening van de Friese Ballonfeesten. Geweldig!
"Stijgen er al balonnen op?"
- "Nee, dat niet."
Hopelijk komen we straks nog even live bij de verslaggeefster terug.
Je vraagt je af hoe er jaren voorbij hebben kunnen gaan zonder dat we iets hoorden over dit sensationele evenement.
Jan is een nagel aan zijn eigen doodskist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
Oh, de partij is opgericht door Jan Nagel. Nou, dan komt het vast helemaal goed.
(Net als met al die andere kansloze partijtjes die die vent ooit heeft opgericht).
Die was wel een beetje DWDD-vrijdag-cabaret, Cydinges.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Jan is een nagel aan zijn eigen doodskist.
Inderdaad, dat is ook de reden waarom Johan Derksen niet meer naar DWDD wil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Daarom snap ik die studiogasten ook niet. Ik kan me best indenken dat sommige mensen het geweldig vinden om met hun kop op tv te komen, maar je gaat toch niet speciaal naar die studio afreizen voor een item van 30 seconde?
Dat had toch twee andere redenen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook de reden waarom Johan Derksen niet meer naar DWDD wil.
Ik meen dat voor hem de druppel was dat hij reeds onderweg naar een uitzending op het allerlaatst werd afgebeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, dat is ook de reden waarom Johan Derksen niet meer naar DWDD wil.
Wehehequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef k_man het volgende:
Dan ben je aangenomen als 'verslaggeefster' en dan stuurt je je werkgever je naar Joure om live verslag te doen van de opening van de Friese ballonfeesten. Eerst twee uur heenrijden, dan de verbinding opzetten, haartjes en make-up goed doen, etc.
Vervolgens kom je live in de uitzending om te zeggen dat er nog niks gebeurd en mag je iemand vragen naar de 'boomstamballon'. Na anderhalve minuut is je itempje voorbij en mag je weer twee uur terug rijden.
Was ik ook maar verslaggever...![]()
En het gekke is ook nog dat er bij dit programma zoveel studiogasten zijn! Al die zogenaamde experts de hele tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Daarom snap ik die studiogasten ook niet. Ik kan me best indenken dat sommige mensen het geweldig vinden om met hun kop op tv te komen, maar je gaat toch niet speciaal naar die studio afreizen voor een item van 30 seconde?
En ieder uitstapje naar het zuiden van Europa levert zonkracht 10 op (1000 keer zo sterk als 7) en daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
Ja vanochtend begonnen 'ze' alweer over zonkracht 7. Jeetje. Stel je voor. Zon in Nederland. Een graad of 26. Le-vens-gevaarlijk! Ga alleen de straat op als het echt niet anders kan.
Ik had er één, zo'n collega. Iedereen klagen, maar hij bleef ze dragen, gewéldig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
lekkere open deuren weer. Niet met je teenslippers naar kantoor.
Zielige kutsmoes. Zeg gewoon dat je faalt met je programma. Kijk naar de kijkcijfers van Half 8 Live ten opzichte van de andere grote zenders:quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:17 schreef Modus het volgende:
[..]
"Het wordt ook steeds warmer, daar komt het door.".
Bron: http://www.nu.nl/media/28(...)ule-half-8-live.htmlquote:WNL sleutelt aan formule Half 8 Live!
AMSTERDAM - De publieke omroep WNL scherpt de formule aan van Half 8 Live!, het dagelijkse zomermagazine dat deze week op Nederland 3 begon.
Door te openen met de belangrijkste nieuwsonderwerpen van de dag krijgt het programma meer vaart, zei hoofdredacteur Bert Huisjes donderdag. De eerste kijkcijfers van het actualiteitenprogramma vallen behoorlijk tegen, erkent Huisjes. Hij hoopt dat met 93.000 kijkers voor de derde editie de bodem is bereikt.
''Het mooie weer zit ons niet mee. Ik zie het als de branding waar we even doorheen moeten op deze mooiste dagen van het jaar'', aldus Huisjes. Hij verwacht binnenkort meer kijkers als het weer omslaat.
Ja, het is wel logisch dat het minder scoort dan het Nieuws op RTL4, maar als zelfs de zoveelste herhaling van 'politie op je hielen' of iets als 'surf rescue' meer kijkers trekt, doe je toch echt iets niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon een troosteloze zevende plaats in de rij van programma's die op of rond 19.30 uur werden uitgezonden gisterenavond.
Wat ook herhaald wordt en wat oprecht leuk is, is Verborgen Verleden (op Nederland 2). Dat is een programma waarin bekende Nederlanders op zoek gaan naar hun voorouders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, het is wel logisch dat het minder scoort dan het Nieuws op RTL4, maar als zelfs de zoveelste herhaling van 'politie op je hielen' of iets als 'surf rescue' meer kijkers trekt, doe je toch echt iets niet goed
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:20 schreef OProg het volgende:
Vanaf vanavond gaat dit programma pas echt goed worden! [ afbeelding ]
Wat ik al zei: topuitzendingquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef Specularium het volgende:
Wat heb ik een teringhekel aan die kerel.
Een cocaine-in-rioolwater-expert.... na de Ster.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben zo benieuwd welke experts weer aan het woord gaan komen vanavond.
Ik laat er zelfs even het voetballen voor schietenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een cocaine-in-rioolwater-expert.... na de Ster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |