quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Niet meer of minder dan met DWDD.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
In combinatie met dit topic weet ik niet of ik nu een uur van m'n leven aan het vergooien ben of niet.
Er is al een gedicht over de boktorquote:Een bezige boktor uit d’Andes
–met voelsprieten lonkend naar status–
ontving aan de VU
als proefdierreçu,
het certificaat ”Boctorandus”.
Daar valt over te discussiëren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Dit programma is juist het beste argument om het salaris van Van Nieuwkerk te rechtvaardigen.
Ik ben blij dat ik dit item mee heb gekregen dit leven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
Zometeen in gesprek met een zwetende rolstoelbejaardeexpert.
Maar niet langer dan 30 seconden, want dan moeten we door naar het volgende onderwerp waarvoor de deskundige inmiddels al is aangeschoven.quote:
Nee want ze blijven gewoon!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Is toch heerlijk? Eerst Geert, nu Patty.
Wakker Nederland likt zijn vingers erbij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |