SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
baka-tsuki ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand die site waar je SOA/SAO light novel kunt lezen?
http://www.baka-tsuki.org(...)tle=Sword_Art_Onlinequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand die site waar je SOA/SAO light novel kunt lezen?
Ja. Veel spektakel en prachtig getekend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:24 schreef omelette het volgende:
Heeft iemand Redline gezien?
Ziet er wel goed uit in ieder geval
Even checken danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shit man, dat fanservice in Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru.
Ah, bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.baka-tsuki.org(...)tle=Sword_Art_Online
En?quote:
" *fapfapfap*, woei"quote:
Nog niet gedaan,verslaafd aan J-drama'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En?
edit: weer dubbel post ipv edit
Kijken, nuquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog niet gedaan,verslaafd aan J-drama's![]()
Ach joh. Gewoon globaal een beetje lezen.quote:
Nee, maar ik zie het als nadeelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon globaal een beetje lezen.![]()
In mening Nederlands roman zit ook seks. Sla je dat ook altijd over?
quote:
Waarom?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is het nadeel aan seks in een roman? Spannend toch..
in boekvorm?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geen idee, ik heb gewoon gepost.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
@Easymodo -wtf is er met je post aan de hand. Ik kan je niet fatsoenlijk quoten-
Sex is viess bahquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wij zijn de seks-is-vies-fase wel voorbij.
Meestal niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
S-s-s-seks? Oh my virgin virginities!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
S-s-s-seks? Oh my virgin virginities!
Die fase ken ik niet eens..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Doujin is dat toch ook in principe? Alleen met wat plaatjes erbij.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent geïndoctrineerd door je grefo-buurt.
Shit die was baasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent geïndoctrineerd door je grefo-buurt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
S-s-s-seks? Oh my virgin virginities!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gister was het piemels en nu hebben we het over de maagdheid
Vette shit hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kono Naka ni Hitori, Imouto ga Iru! Episode 1-3
ep 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik laat jullie even alleen om te Fallouten en te koken en jullie beginnen over maagdelijkheid en plaatsen gifjes van webcamwhores...
Baccano! That jazz opening!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yup.
Straks Kokoro Connect 3 schrijven, daarna lezen of series kijken... beide onder begeleiding met een koud biertje.
Falloutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik laat jullie even alleen om te Fallouten en te koken en jullie beginnen over maagdelijkheid en plaatsen gifjes van webcamwhores...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ep 3Haha, KonoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Wat hebben Japanners met imouto-ecchi/hentai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel,gaat al eeuwen terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners met imouto-ecchi/hentai?
Shiranai, maar het is zó grappigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Veel geluk. Je zal het nodig hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef omelette het volgende:
Ik ga zowaar beginnen aan NGE. Wish me luck.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef omelette het volgende:
Goedzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef omelette het volgende:
Juist welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goedzo
zorg wel dat je niet echt nadenkt tijdens het kijken
Als je het gewoon op je af laat komen snap je er geen kut van. Juist dan denk je meer: "WTF..."quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee want dan denk je alleen maar van watf
Ahquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je het gewoon op je af laat komen snap je er geen kut van. Juist dan denk je meer: "WTF..."
Doe dus maar nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Komt de coach van heren 2 net de sleutels bij mij ophalen, vraagt die of ik zin heb om mee te trainen
ik zeg zo misschien maar dacht toch fuck nee het is te warm
Daarvoor moet ik toch echt mijn laptop openen omdat daar het plaatje opstaat hoe je het zou moeten kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel dan jouw mening eens. Hoe denk jij dat je EVA zou moeten kijken?
Die macross die jij kijkt is toch ook met die 2 zang wijven?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe dus maar niet
En nu ga ik echt verder met deze bazenfilm.
Het mag niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is het al een genre?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]Echt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Zoek maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-07-2012 20:12:29 ]
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Komt de coach van heren 2 net de sleutels bij mij ophalen, vraagt die of ik zin heb om mee te trainen
ik zeg zo misschien maar dacht toch fuck nee het is te warm
Niet zoals ik in ieder geval: op me af laten komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel dan jouw mening eens. Hoe denk jij dat je EVA zou moeten kijken?
Waar???quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet zoals ik in ieder geval: op me af laten komen.
Ikben nu op de braderie van het dorp: tussen al het rode vlees met tatoeages door kan ik bij de ijssalon komen, zit ernaast een christelijk koor inclusief tamboerijn.
Waarom ben ik hier in godsnaam heen gegaan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zoek maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou net zeggen, maar je hebt het al verbeterd... In Nederland en Zweden is het overigens wel legaal. En ik betwijfel ten zeerste of het orthodoxe Israël dat soort huwelijken toestaat, volgens mij mogen gelovigen daar niet eens met mensen van een ander geloof trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Als ik http://en.wikipedia.org/wiki/Marriage_in_Israel goed begrijp, is het aan de religieuze instellingen zelf, wie wel of niet laten trouwen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 24-07-2012 20:31:19 ]“An interesting thing is a good thing.”
Je ken toch verhaal van Moab en zijn 2 dochters?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, maar je hebt het al verbeterd... In Nederland en Zweden is het overigens wel legaal. En ik betwijfel ten zeerste of het orthodoxe Israël dat soort huwelijken toestaat, volgens mij mogen gelovigen daar niet eens met mensen van een ander geloof trouwen.
Waarschijnlijk niet. Is daar een tekenfilm van?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je ken toch verhaal van Moab en zijn 2 dochters?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zoek maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onee-chan wat doe je nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Nee,is uit Torah/Bijbelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Is daar een tekenfilm van?
Kokoro Connect 3 staat online, misschien kan dat je helpen om je leed te verzachten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikben nu op de braderie van het dorp: tussen al het rode vlees met tatoeages door kan ik bij de ijssalon komen, zit ernaast een christelijk koor inclusief tamboerijn.
Ha, dus ik had toch gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een zangeres.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die macross die jij kijkt is toch ook met die 2 zang wijven?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Ik heb net vers gevulde ijsblokbakjes in de vriezer gelegd.
Nu staan we quitte; jij een spannend verhaal, ik een spannend verhaal.
Ik ben net naar buiten geweest omdat ik vier pakken drinken moest weg gooien want ja de verpakking is van karton gemaakt, Dus ik maak 3 pakken zo klein mogelijk en gooi ze in de blauwe afvalbak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blauw? Bruin? huh? Wat is er met zwart en groen gebeurd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Ik ben net naar buiten geweest omdat ik vier pakken drinken moest weg gooien want ja de verpakking is van karton gemaakt, Dus ik maak 3 pakken zo klein mogelijk en gooi ze in de blauwe afvalbak.
Vervolgens wil ik de vierde erin maken maar die paste er niet meer in. Dus heb ik de vierde zomaar in de bruine(plastic bak) bak gegooid, Nu moet ik alleen hopen dat de gemeente of de vuilnisman niet achter deze daad komt.
Bedankt, dit heeft geholpenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kokoro Connect 3 staat online, misschien kan dat je helpen om je leed te verzachten?
Je vindt de recensie op die goede, oude vertrouwde Animees!
Na dit gelezen te hebben ben ik ook begonnen. Ik heb dit plaatje van willekeurig naar 'red' verplaatst, waarmee ik 1/8000ste verder ben.quote:
quote:
End of EVA vs K-ON!?quote:
Ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Imperial Agent Azunyan vindt SWTOR een kutspel.
>Linuxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo plaatjes zijn netjes gesoorteerd op de laptop tenminste
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dit herken je vast welOf course.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas
Waarvoor gebruik je GNU/Linux?
Het is 1 van mijn schoolvakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of course.
Baas
Waarvoor gebruik je GNU/Linux?
Oke, dan zal Jedimashou het niet spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Imperial Agent Azunyan vindt SWTOR een kutspel.
Volgend jaar overigens wel met serverkasten werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, goede school heb je dan. Op onze school geven ze daar geen aandacht aan.
Arch Linux
Goede keus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, dan zal Jedimashou het niet spelen.
Ik heb eigenlijk geen idee of je iets gemist hebt. Voor mijn gevoel niet... maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef mschol het volgende:
een goeie avond..
wat heb ik allemaal gemist sinds gister ochtend ?
* mschol zit zonder internet, nu tetheren via telefoon...
Haha, die is nog maar 10 keer gemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
Huh? Ik kan niet uitloggen van SWTOR... Waar zit de log outknop?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
10 keer nog maar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha, die is nog maar 10 keer gemaakt
gggggggggh.......
.
Het schijnt dat de aanstaande aflevering het echte begin is. De eerste afleveringen drie waren supplementaire verhaaltjes die chronologisch eerder kwamen maar later uitgegeven/bedacht zijn. SOA is geen harem!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef .Cake. het volgende:
Ben net bij met SOA. Leuke serie, stoor mij niet zo heel erg aan de tijdsprongen moet ik zeggen. Heb het vermoeden dat die later wel iets minder worden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
10 keer nog maar?
He, er rijdt een rare vrouw met een Vespa op me af.
He, het is vier uur en mijn fietsrem is kapot.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het schijnt dat de aanstaande aflevering het echte begin is. De eerste afleveringen drie waren supplementaire verhaaltjes die chronologisch eerder kwamen maar later uitgegeven/bedacht zijn. SOA is geen harem!
Volgende episode is hoofdstuk 16,5?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het schijnt dat de aanstaande aflevering het echte begin is. De eerste afleveringen drie waren supplementaire verhaaltjes die chronologisch eerder kwamen maar later uitgegeven/bedacht zijn. SOA is geen harem!
Ah vandaar, die heb ik beide nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
FLCL en Het Meisje Dat Door de Tijd Sprong.
Gr gr
nederlandse titelsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
FLCL en Het Meisje Dat Door de Tijd Sprong.
Gr gr
quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jul 24 2012 om 23:37:01 UTC+0200)
Download : 44.8 KByte/sec
Upload : 8.7 KByte/sec
Zelfs mijn 3G in de metrotunnels van Amsterdam is snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlandse titels
doet mij denken aan de sterrenoorlog van IMDB
[..]
ik heb hier binnenshuis nooit goed ontvangst , ook nooit gehad; buiten heb ik eigenlijk niks te klagen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs mijn 3G in de metrotunnels van Amsterdam is sneller
Weg Gegeestquote:
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Naiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:43 schreef Easymodo het volgende:
Mijn zusje kan niet zo schattig zijn?!
Gr Gr grote broer-chan
en nu de originele voor ik mijzelf van kant maak.. met een doods notitiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weg Gegeest
Zwaard Kunst Oplijn
Waarom kan Ik geen H kijken?
Stemmen van een Ster
Nieuw Genesis Evangelie: Het Einde van het Evangelie
Lot/Blijf Nacht
Lot/Nieuw
Gundam ZAAD
Een Andere
Steins;Poort
Gr gr
Gundam Zaad heb je van mij gejat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weg Gegeest
Zwaard Kunst Oplijn
Waarom kan Ik geen H kijken?
Stemmen van een Ster
Nieuw Genesis Evangelie: Het Einde van het Evangelie
Lot/Blijf Nacht
Lot/Nieuw
Gundam ZAAD
Een Andere
Steins;Poort
Gr gr
Konijnen Dropquote:
Deze ken ik, de rest niet. Heb niet heel veel zin om het te vertalen, maar de moeilijkste was Tuin der zondaren (Garden of sinners), deel van Kara no kyokai, right?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef .Cake. het volgende:
Sommige titels zijn best leuk om te vertalen. Kijken of jullie ze kunnen herkennen:
We weten nog steeds niet de naam van de bloem die we die dag zagen
Wachten in de zomer
De blauwe duiveluitdrijver
Zwarte lagune: Roberta's bloedspoor
Ik heb weinig vrienden
Geest in de Schelp: Sta Alleen Complex - Vaste Staat Maatschappij
Kinderen die verloren stemmen uit de diepte najagen
Tuin der zondaren
Regenboog: de criminele zeven van cel zes-twee
Octopus Meisje! De invasie komt van de bodem van de zee!
Konijnen val
Welkom bij het Japans Hikkikomorisch Komité
Grrr zelfs in het Nederlands is ie lang.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef .Cake. het volgende:
Sommige titels zijn best leuk om te vertalen. Kijken of jullie ze kunnen herkennen:
We weten nog steeds niet de naam van de bloem die we die dag zagen
Ao no Exorcistquote:De blauwe duiveluitdrijver
Overduidelijk.quote:Zwarte lagune: Roberta's bloedspoor
Confronterend, een klassieker.quote:Ik heb weinig vrienden
GidS dit werkt!quote:Geest in de Schelp: Sta Alleen Complex - Vaste Staat Maatschappij
Wandering Sonquote:Dwalende zoon
Garden of Sinners/Church of Sinners/Whirlpool of Sinnersquote:Tuin der zondaren
Makkelijk.quote:Ookami-san en haar Zeven Vrienden
Rotserie.quote:Regenboog: de criminele zeven van cel zes-twee
Ik ging stuk.quote:Octopus Meisje! De invasie komt van de bodem van de zee!
De drop in de titel is het engelse woord 'drop'...?quote:Konijnen val
JHK...quote:Welkom bij het Japans Hikkikomorisch Komité
Daar ga ik wel van uit. Zag ergens vertaling Bunny Drop staan dus lijkt mij wel. Zo is het in mijn hoofd iig welquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
De drop in de titel is het engelse woord 'drop'...?
[..]
JHK...
Yes, de serie heet Kara no Kyoukai idd, wat Garden of Sinners is volgens MAL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Deze ken ik, de rest niet. Heb niet heel veel zin om het te vertalen, maar de moeilijkste was Tuin der zondaren (Garden of sinners), deel van Kara no kyokai, right?
In het Japans heet hij Usagi Drop of Usagi Doroppu...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Zag ergens vertaling Bunny Drop staan dus lijkt mij wel. Zo is het in mijn hoofd iig wel![]()
Helaas.quote:JHK... ja, maar Nihon is niet anders te vertalen. Nihonnistisch klinkt ook teveel als een sekte of religieuze stroming.
Ah dus toch Garden of Sinners! Die hele reeks verwart mij van de naam tot de gebeurtenissen.quote:Yes, de serie heet Kara no Kyoukai idd, wat Garden of Sinners is volgens MAL.
Die moet ik overigens nog eens afzien.
Breek jij je mooie hoofdje maar niet over het plot en kijk alleen maar naar de mooie plaatjes is mijn adviesquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ah dus toch Garden of Sinners! Die hele reeks verwart mij van de naam tot de gebeurtenissen.
Maar... maar... kan Shiki een Servant doden?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Breek jij je mooie hoofdje maar niet over het plot en kijk alleen maar naar de mooie plaatjes is mijn advies![]()
En nu ga ik slapen, morgen weer werken. . .
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kut als iemand 's ochtends vrolijk doet
Beter dan helemaal stoned wakker wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Goedzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef Easymodo het volgende:
Yare yare, vandaag maar eens beginnen met Nana.
Mwah. Ligt er aan. Soms is het wel vervelend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De ED vind ik mooier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:18 schreef Easymodo het volgende:
Junko
Mix tussen Junk en Jonko?
De opening is best okay, zonder al dat Engrish en tekst dat nergens op slaat.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De ED vind ik mooier.
De enige functie van Junko is commentaar leveren op het liefdesleven van Nana.
Damn, die characters zijn dun. Ending is inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De ED vind ik mooier.
De enige functie van Junko is commentaar leveren op het liefdesleven van Nana.
SPOILER: code geassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: code geassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Bedoel je fysiek dun? Rock-Nana is inderdaad verschrikkelijk met verhoudingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Damn, die characters zijn dun. Ending is inderdaad een stuk beter.
De grootste baas van de serie is nog wel Yasu, die kale.![]()
Oh, heb trouwens ook High School DxD afgekeken gisteren. Ik ga Rias en Akeno wel missen denk ik
Nee. Ziet er wel goed uit zo op eerste gezichtquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi ken jij toevallig de ova Yukikaze?![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee. Ziet er wel goed uit zo op eerste gezicht![]()
gaat blijkbaar over luchtgevechten ofzo en zag toevallig een boot en dacht hé dat lijkt op zipang
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, ze heten beiden Mao, en ja, het blijft grappig.![]()
![]()
quote:
SWTOR gaan spelen
wou vandaag beginnen met Death Note kijken maar vergeten dat ik moest werken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Mijn broer zit nu de hele tijd te zeuren dat ik verder moet gaan met SWTOR.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SWTOR gaan spelen
wou vandaag beginnen met Death Note kijken maar vergeten dat ik moest werken
Ik wil in alle rust anime kijken!![]()
![]()
Zeg 'm maar dat Arashimashou vindt dat Star Wars en de games kut zijn, en dat hij vindt dat Klipnap meer anime moet kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer zit nu de hele tijd te zeuren dat ik verder moet gaan met SWTOR.
Ik wil in alle rust anime kijken!![]()
Zeg dat je broer een casual isquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wil in alle rust anime kijken!SWTOR is een bagger spel, de gameplay, het verhaal, het is een 1 op 1 kopie van WoW
en doe dat, veel leuker dan SWTORWomen with dicks and weak men with vaginas.
je broer is een kut casualquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wil in alle rust anime kijken!
Hij zal vast en zeker meteen zijn excuses aanbieden en voor het beeldscherm knielen bij een van jouw posts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat Arashimashou vindt dat Star Wars en de games kut zijn, en dat hij vindt dat Klipnap meer anime moet kijken.![]()
Excuses en knielen, dat soort zaken zijn niet nodig. Het maakt me verder niet uit hoe hij reageertquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij zal vast en zeker meteen zijn excuses aanbieden en voor het beeldscherm knielen bij een van jouw posts.![]()
![]()
O jawel hoor. Casuals moeten knielen voor hun meestersquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Excuses en knielen, dat soort zaken zijn niet nodig. Het maakt me verder niet uit hoe hij reageert
<erheen gaat>quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Nee, het KLB sushitopi is nu een Animebashtopic geworden![]()
link?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Nee, het KLB sushitopi is nu een Animebashtopic gewordenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Als in, eet eens wat vlees dun.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedoel je fysiek dun? Rock-Nana is inderdaad verschrikkelijk met verhoudingen.
De grootste baas van de serie is nog wel Yasu, die kale.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest huilen bij Lovely Complex
HSG-Bomber serieus nemenquote:
Dat feel, wanneer je nog steeds Lasagna Famiglia moet kijken..
Echt hequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat feel, wanneer je nog steeds Lasagna Famiglia moet kijken..precies hetzelfde hier.
![]()
Oh nee he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Nee, het KLB sushitopi is nu een Animebashtopic geworden![]()
![]()
dat heet yoaiquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat hebben ze toch met naakte mensen in anime's?Women with dicks and weak men with vaginas.
gelukkig heb je altijd je rechtervuist nogquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
mfw no girlfriend.
Daarom kijk ik Nana.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik zie er gewoon serieus tegen opquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Echt heprecies hetzelfde hier.
Ik ga 'm vanavond bekijken. Misschien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon serieus tegen op![]()
nee, eerste probeerde te editten, quote het bericht, toen wel bericht geëdit, toen dat bericht editten die per ongeluk gequote en jezus pffft, ik faalquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee, eerste probeerde te editten, quote het bericht, toen wel bericht geëdit, toen dat bericht editten die per ongeluk gequote en jezus pffft, ik faal![]()
o slaapzakken, ik dacht het zijn wormen geworden oid watquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
A wild Mugi has appeared
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
o slaapzakken, ik dacht het zijn wormen geworden oid watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je liegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr grIk zie de ritsen toch!
Toch?
Nee, je ziet Ritsu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je liegtIk zie de ritsen toch!
Toch?
Zie je naast ze dat tolletje niet omvallen? Dit is geen droom.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, je ziet Ritsu.
Zie je naast ze dat tolletje niet omvallen? Dit is geen droom.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]noooo ;-;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het gevoel dat klipnap mij zit te trollenWomen with dicks and weak men with vaginas.
tijd om meer animé te kijken zodat ik weet waar jullie het over hebbenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ben pas bij die episodequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
*hai*
Lekker weer buiten
Naar de GameMania Den Haag en de Action (W.C Leidsehage) geweest voor spullen(inc 2e BBQ set)
Bleach #502SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Action
De grootste pauperzaak op aarde.
Ook de mensen die daar achter de kassa zitten vaak![]()
Winkelende tokkiemoeders die de winkel overheersen met ellendig lange wachtrijen
De HDMI-kabels zijn wel goed, maar tja. De winkel zelf...
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2012 18:02:00 ]![]()
Meh. Ik ben niet zo'n snoepjesfreak.quote:
Maar ook dat personeel
Net als bij de Lidl en Aldi. Die zouden meestal niet misstaan in een sociale werkplaats. En ook vaak nog ongelofelijk chagrijnig.
Albert Heijn cassières![]()
![]()
Cassieres
ik loop bij de hoogvliet altijd naar de zelfbedien kassa/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben pas bij die episodeU & ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik werk bij de Albert Heijn a mattie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh. Ik ben niet zo'n snoepjesfreak.
Maar ook dat personeel
Net als bij de Lidl en Aldi. Die zouden meestal niet misstaan in een sociale werkplaats. En ook vaak nog ongelofelijk chagrijnig.
Albert Heijn cassières
Alleen niet achter de kassa
Of zelfs een vrouw
wel het lekkerst ja, hier staan er altijd gigantische rijen maar bij de zelfbedien kassa ben je binnen 2 minuten wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cassieres
ik loop bij de hoogvliet altijd naar de zelfbedien kassa
Fucking Chobits recap episode
Ik zit er over te denken om Chobits te droppen. Heeft iemand een reden waarom ik dat niet moet doenquote:The story is simply amazing. It has a bit of everything going from romance to suspense. Although the story is quite slow it doesnt feel like it. Every episode shows the devolopment of the characters in a serious but also a funny way. The first episodes will give you a big laugh, but the mood swings over to a more romantic view the more it develops.
This show is probably something you haven't seen before, the characters evolution is something quite special. To prevent spoilers you'll have to find that out for yourself.
The fact remains that the evolution of Chii is the most funny thing in the whole show. It's like she starts off like a 3 year old child knowing hardly anything about the world and needs to learn everything. And without commen sense she does alot of things a normal person would reconsider.![]()
![]()
Omdat je nu te ver bent om te stoppen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef Klipnap het volgende:
Fucking Chobits recap episode
Ik zit er over te denken om Chobits te droppen. Heeft iemand een reden waarom ik dat niet moet doen![]()
Maar ik vind echt alles aan het verhaal kut. Ik zie er tegenop om het te kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat je nu te ver bent om te stoppen.
Wordt het na episode 9 beter?![]()
Hmm, ik heb hem zelf niet gezien. Ooit de eerste episode, maar dat schrok me zo erg af.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ik vind echt alles aan het verhaal kut. Ik zie er tegenop om het te kijken.
Wordt het na episode 9 beter?![]()
Ik dacht: Chobits wordt zo gehyped dus het zal wel beter worden. Na die episodequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hem zelf niet gezien. Ooit de eerste episode, maar dat schrok me zo erg af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. besefte ik wat een kutserie het was.
En nu ook nogeens een recap episode![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht: Chobits wordt zo gehyped dus het zal wel beter worden. Na die episodeHmm, lastig. Misschien moet het nog heel goed worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. besefte ik wat een kutserie het was.
En nu ook nogeens een recap episode
Ach ja, als je het niet leuk vindt dan hoef je natuurlijk ook niet verder te kijken. Misschien kun je hem op on-hold zetten voor als je er ooit nog verder aan wilt beginnen.![]()
Ja je scant alles gooit het op de lopende band ff snel je pinpas gebruiken alles in je tas en je bent klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel het lekkerst ja, hier staan er altijd gigantische rijen maar bij de zelfbedien kassa ben je binnen 2 minuten weg/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zometeen maar ff wat blikjes Golden Power in de koelkast gooien, en vanavond lekkere Jägerbommetjes drinken tijdens het anime kijken
Golden Powerquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zometeen maar ff wat blikjes Golden Power in de koelkast gooien, en vanavond lekkere Jägerbommetjes drinken tijdens het anime kijken![]()
![]()
Wat zijn Jägerbommetjes?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zometeen maar ff wat blikjes Golden Power in de koelkast gooien, en vanavond lekkere Jägerbommetjes drinken tijdens het anime kijken
Werken vandaag duurde lang... en iedereen van: "goh het is zúlk lekker weer buiten!"... Sta je dan de hele dag in je overhemd, lange broek onder de tl-balken.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Pff.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat zijn Jägerbommetjes?
Werken vandaag duurde lang... en iedereen van: "goh het is zúlk lekker weer buiten!"... Sta je dan de hele dag in je overhemd, lange broek onder de tl-balken.
Ach ja. Misschien dat je nu lekker even in de tuin kunt zitten.![]()
Ik ga naar het park hier, zitten vrienden te picknicken, er is bier en één of ander festival ofzo. Klonk iig heel aantrekkelijk dus ik ga. Anime kijken kan later ook nog welquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff.
Ach ja. Misschien dat je nu lekker even in de tuin kunt zitten.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Derp.ANIMEES.
- Scamp![]()
2Happyquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MIjn OP werd door een andere user gejat
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: