quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Vroegah was sowieso alles beter, klaar
Neu, ik ben het wel eens met de laatste beller. Over een jaar of 40 is de muziek van nu wat The Beatles (zomaar een lukraak voorbeeld) voor onze ouders was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Vroegah was sowieso alles beter, klaar
Wanna fight bitchquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik ben het wel eens met de laatste beller. Over een jaar of 40 is de muziek van nu wat The Beatles (zomaar een lukraak voorbeeld) voor onze ouders was.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...![]()
Kom maar op jong, met je puppypower, I'll snap you like a twig
Ik weet dat je daarvan droomt 's nachts. Schattig welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 weken niet getraind en maak je nog steeds af!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet dat je daarvan droomt 's nachts. Schattig wel
Petitie starten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:41 schreef JDude het volgende:
Timur en Ramon. Wat mij betreft hadden ze mogen blijven.
Kort door de bocht; Giel mag van mij op een hele lange vakantie. Of gaan werken bij Sky Radioquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Godtje het volgende:
Zeg vaste 3FM luisteraars.
Vorige? (of alweer 2) week toen Giel weg was viel me pas goed op wat voor afgezaagd zooitje Giel tegenwoordig heeft.
Ik vind Timor erg verfrissend en leuk in de ochtend. Hij wist de ochtend show eigenlijk beter te dragen dan ik had verwacht.
Wat vonden jullie? (vast al 100 keer besproken maar toen was ik er niet)
Waarom kort door de bocht? Is er nog een nuance aan te brengen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Kort door de bocht; Giel mag van mij op een hele lange vakantie. Of gaan werken bij Sky Radio![]()
Ik moet hem niet
Wat een liefde!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]'s nachts scheur ik je uit elkaar
Nou, er zijn hier soms wat fans aanwezig en ik haat ruziequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kort door de bocht? Is er nog een nuance aan te brengen?
Er is een tijd van komen en gaan toch?
Vast wel een keer. Mag van mij nog een poos durenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef nattermann het volgende:
Domien
Wanneer pleurt die knakker eens op bij 3fm?
Ik doe meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef JDude het volgende:
Mijn handtekening heb je alvast. Niet dat Giel het nou heel slecht doet ofzo, maar na de zoveelste keer wauwwauwwauwkippevel na een middelmatig studio-optreden zap ik ook wel eens weg ja.
Zo ongeveer de hele dagprogrammering is de afgelopen jaren wel een keer op de schop gegaan, behalve de ochtendshow. Afgezien dan van dat extra uur dat'ie van Ekdom (inmiddels Domien) heeft gejat.
Ja oké, Coen en Sander zitten er ook alweer bijna zes jaar, maar daar luister ik nog steeds graag naar.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
Wat een onzin, een gewone vriendschap tussen man en vrouw kan best
Idem hier. Ik moest vanochtend vroeg op en zette de radio aan. Binnen 10 minuten krulden m'n tenen m'n slippers uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:18 schreef alors het volgende:
De dag dat Giel vertrekt begin ik met een dansjeIk schakel altijd na 10 uur in, behalve als Timur of Michiel het presenteren.
Wat nou? Dat wij een haat-liefdedingetje hebben wil niet zeggen dat ik met andere mannen niet gewoon goed (zuiver vriendschappelijk) om kan gaanquote:
Klopt, ik heb ook goeie vriendinnen, maar als zij single waren geweest denk ik dat het een hele andere vriendschap was geweest....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat nou? Dat wij een haat-liefdedingetje hebben wil niet zeggen dat ik met andere mannen niet gewoon goed (zuiver vriendschappelijk) om kan gaan
quote:
Daar heb ik geen last van bij vriendinnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook goeie vriendinnen, maar als zij single waren geweest denk ik dat het een hele andere vriendschap was geweest....
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
28 jaar?! Kak, ik ben over m'n hoogtepunt heen
Ging over de leeftijd waarop vrouwen zichzelf het meest aantrekkelijk vinden, niet op jou van toepassing dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Ik word in september 28
Ah mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ging over de leeftijd waarop vrouwen zichzelf het meest aantrekkelijk vinden, niet op jou van toepassing dus
Das waar... Ik raak langzamerhand in vervalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mooi
Ja mannen worden over het algemeen alleen maar knapper/aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Joh, hij had vast geen elastiek en paperclips bij zich die dagquote:
Geen idee, maar ik vind het verdomd aanstekelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een stemvervormermuziek. Hebben ze zelf ook nog wat gezongen of komt het allemaal uit de computer?
Dat wel, maar is nog steeds een dikke Après Skihitquote:
Geloof ik best, jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar is nog steeds een dikke Après Skihit
Kut, gemistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, draai Shiny Happy People maar weer es.
Moest naar de huisarts voor controle, daar stond Sky Radio op. Ik moest bijna huilenquote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Moest naar de huisarts voor controle, daar stond Sky Radio op. Ik moest bijna huilen
Nou, idd! En er zaten alleen maar oude besjes over het weer te klagen, werkte ook niet echt meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!
Als ze die zender opzetten WORD je wel ziekT'is gewoon een soort "klantenbindmiddel"
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Dat hoor je echt TE WEINIG gewoon op 3FM
Ik vind dit oprecht een goede plaat van ze. Moet ik je nu weer in elkaar komen rossen?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is toch pure kutheid
Buiten dat het sprekend lijkt op die vorige draak van een plaat van ze
Moet ik je vanavond nou alweer uit elkaar trekken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een goede plaat van ze. Moet ik je nu weer in elkaar komen rossen?!
Ik kan je niet verbieden te dromen natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet ik je vanavond nou alweer uit elkaar trekken?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je niet verbieden te dromen natuurlijk...
En nu ben ik weer grappig? Wat slinger je vandaag, je lijkt wel een wijfquote:
Ik lach je uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu ben ik weer grappig? Wat slinger je vandaag, je lijkt wel een wijf
jaquote:
Nee, he?quote:
Heb ik nog gespeeld met m'n vaders band zelfsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, he?![]()
Wel een tof nummer, vooral die hele lange versie met Pearl Jam die Dagoduck een tijd geleden heeft gepost![]()
M'n buren vonden het iets minder, geloof ik
Tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik nog gespeeld met m'n vaders band zelfs![]()
(Rocking in the free world dan)
Tof hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Blijft ook gewoon een goed nummer![]()
Leuk trouwens, een hele sc voor ons alleen
Ik vind het libidoverhogendquote:
Zo vroeg op de dag al?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het libidoverhogend
Holiday rap![]()
Godver, melksnol, heb je weer niet genoeg aan mij alleenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al?![]()
Ik mis je broer een beetje, wat een lummel is het ook... Gelukkig wordt er op het werk genoeg gescholden, kom ik toch nog aan m'n trekken
Zie je wel, je kan het best!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, melksnol, heb je weer niet genoeg aan mij alleen
Zwaar kut idd.. Zat alweer te denken: welke 13 in een dozijn band is dit ook alweer...quote:
Nee man, tof!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwaar kut idd.. Zat alweer te denken: welke 13 in een dozijn band is dit ook alweer...
Maar bedankt voor het antwoord
Oke, ik hou de wachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
Zeg mopje, let je even goed op de toko hier? Moet ff weg
Toedels!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik ga naar huis!
Dat hoef je niet in het klein te zetten.quote:
Ik schaam me er een beetje voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet in het klein te zetten.
Dit is een forum waar iedereen zijn eigen mening kan neerplumpen. Dus ook de jouwe.
EN TERECHT!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor
EN TERECHT!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Iedereen heeft zn eigen muzieksmaak, en ik vind het niet kunnen dat anderen die niet respecteren/accepteren.
Die is toch al heel oud? En volgens mij werd er ernstig getwijfeld aan het broodje-aapgehalte van deze actiequote:
Nee, ik ben eindelijk binnen. Geen zin om alleen in de achtertuin te gaan zittenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
iedereen zit zeker buiten op een terrasje
Godgloeiende, had je de kans en dan grijp je hem niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Godtje het volgende:
Ik zag Giel net nog in de stad lopen. Heel sjago dat wel.
Dus maar even niet aangesproken of hij weg wil gaan van de ochtend.
We wonen in dezelfde stad. Kans vrij groot dat ik hem binnenkort nog eens zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Godgloeiende, had je de kans en dan grijp je hem niet!
Nou, vooruit dan maar weer... Ik heb alle vertrouwen in je, je kan het!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
We wonen in dezelfde stad. Kans vrij groot dat ik hem binnenkort nog eens zien.
Dat scheelt misschien.
Zwaai terug vanuit mijn woonkamerquote:
Hele dag binnen geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwaai terug vanuit mijn woonkamer![]()
![]()
Ik ben de hele dag al buiten geweest, vind het wel welletjes. En de achterburen hebben de vuurkorf weer in de hens gestoken *kuch*
Het is idd nog erg lekker! mocht willen dat ik weer een hond had, dit zijn de fijnste wandelavondenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hele dag binnen geweestvanochtend schoongemaakt thuis en vanmiddag gewerkt. Nu buiten genieten, het is nog heerlijk
![]()
Overigens viel het krokobil-liedje afgelopen weekend bij mij. Tof!
Ik weet natuurlijk niet hoe veilig je buurt is, maar wandelen kan ook zonder hondquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is idd nog erg lekker! mocht willen dat ik weer een hond had, dit zijn de fijnste wandelavonden![]()
Ik heb de hele dag zo'n beetje bij broer, schoonzus en nichtje rondgehangen en mijn huis lekker gelaten voor wat het was. En helaas nog steeds is, ben aan het puinruimen geslagen
Heel veilig! Maar alleen heb ik daar geen zin in. Met een hond moet je welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe veilig je buurt is, maar wandelen kan ook zonder hond
Hipsterquote:
Als ik Google op dat woord ben ik alles behalve een hipster, jong!!quote:
Nee, dan kun je idd beter thuisblijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel veilig! Maar alleen heb ik daar geen zin in. Met een hond moet je wel
Daarnaast ook weer veel last van m'n knie gekregen de laatste dagen, ook niet zo verstandig om een groot stuk te gaan lopen
Ik vind hem ook nog steeds tof, ook al heb ik hem al tot in den treure gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dan kun je idd beter thuisblijven
Feel the loveLang niet gehoord!
Och, ik heb niet zoveel nummers die ik tot in den treure heb gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog steeds tof, ook al heb ik hem al tot in den treure gehoord
Mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb niet zoveel nummers die ik tot in den treure heb gehoordTien keer een nummer gehoord hebben lijkt tegenwoordig al te veel te zijn, aanstellers
Ach, duizend keer en ik ben nog steeds niet iets snel zatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik zit over de 50 keer (laag aangehouden gokje)
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, duizend keer en ik ben nog steeds niet iets snel zat![]()
Anyway, tijd om te slapen, morgen lekker dagje vrij van werk en dus shoppen! Trusten
Grappig is dat he, dat je thuis vaak productiever bentquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik ben thuis aan het werk, dus echt productief.
Mis je toch zomaar Good Vibrations!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:38 schreef minthy het volgende:
Ik lees vanavond wel weer bij, mag zo werken...
Gezien het weer is dat zeer aan te raden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister nog![]()
Ben extreem sloom vandaag
Jij hierquote:
Liefje!!quote:
Via een tergend trage Orange F EDGE verbindingquote:
Fijne vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via een tergend trage Orange F EDGE verbindingik ga weer verder lezen in mijn boek
laters!
Och arm stinkkolletje van me tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje!!![]()
Ik mis je, er wil niemand tegen me aan vloeken en schelden
Kutwijfquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje!!![]()
Ik mis je, er wil niemand tegen me aan vloeken en schelden
Dank je, nu kan ik er weer even tegenaan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Och arm stinkkolletje van me toch*bitchslap*
Ja omdat je gewoon een beetje vreemd bent aan het gaan hier!quote:
En dan ga JIJ het hebben over vreemdgaan?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja omdat je gewoon een beetje vreemd bent aan het gaan hier!
Straalkachel
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan ga JIJ het hebben over vreemdgaan?!
Jij hebt je tong in een of andere sloerie gedouwd![]()
Aaaah, heerlijk dit!![]()
En nu vertrek ik, soort van sollicitatiegesprek. Later![]()
Don't leave me this way
Dank je!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes
Ik douw m'n tong wel in meer sloeries!Sloeries
Klopt, ik ben inderdaad een mannelijke sletquote:
zoek maar wat fapbaars uit: https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=988quote:
mobiel +lui, maar approvedquote:
Slet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes
Ik douw m'n tong wel in meer sloeries!Sloeries
Ik weet niet wat hij probeert, maar het faalt. Sowieso die hijgende snuifstem van hem, hij zou zelfs Call Me Maybe nog kunnen verneuken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef Cee het volgende:
Oh Lange Frans probeert de Kid Rock uit te hangen?
Hole1988.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk het wel op YT als Borisz het allemaal opneemt
Vakantie... Deze week zou Robbie Stenders er zijn, maar is ziek. Dus Sander als vervanger van de vervanger... Volgende week doet Paul Rabbering 3v12.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef alors het volgende:
Waarom is Roos er eigenlijk niet? Uitbrakken van de Zwarte Cross?![]()
Sander
Van mij mag ze voor altijd op vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Vakantie... Deze week zou Robbie Stenders er zijn, maar is ziek. Dus Sander als vervanger van de vervanger... Volgende week doet Paul Rabbering 3v12.
Lekker! Ik had gister een BBQquote:
Dag poesquote:
quote:
Hou je mond joh kilopikzuigster!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Blijf het een onwijs kutnummer vinden...![]()
Hou zelf je bek, ongelofelijk smerige greppelsletquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou je mond joh kilopikzuigster!
Qu'est ce que c'est?quote:
Mijn lenzen zijn op, en morgenochtend vertrek ik op vakantie. Tweeenhalve week geleden mijn ogen laten opmeten en een nieuwe set besteld, stuurt die leverancier tot drie keer toeverkeerde lenzen op naar mijn winkel!quote:
Ben je lekker meequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn lenzen zijn op, en morgenochtend vertrek ik op vakantie. Tweeenhalve week geleden mijn ogen laten opmeten en een nieuwe set besteld, stuurt die leverancier tot drie keer toeverkeerde lenzen op naar mijn winkel!
Fucking vakantiekrachten.
in de winkel hadden ze er nog eentje die bijna gelijk is aan de mijne, alleen de sterkte van de cilinder wijkt af. Nou ja, als dat niet goed werkt bestel ik in Frankrijk wel wat online.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je lekker mee
Lensexpress.nl ben je dan ook te laat voor vrees ik
Dat kan natuurlijk ook altijd nog. maar het gedonder eromheen is altijd zo irritantquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de winkel hadden ze er nog eentje die bijna gelijk is aan de mijne, alleen de sterkte van de cilinder wijkt af. Nou ja, als dat niet goed werkt bestel ik in Frankrijk wel wat online.
Voor jou dan:quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Markeerstift het volgende:
Adam Levine ziet er gewoon mannelijk uit hoor, dan maakt dat stemmetje niks uit
Wat mot je klepperpoes?quote:
Niks meer!quote:
Prutserquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks meer!![]()
Ik weet geen scheldwoorden meer...
Love is in the airquote:
I ain't scared of no mouse!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lion
In
The
Morning
Sun
Tyfusplaat. Sterf.
Ik ben het zowaar een keertje met je eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lion
In
The
Morning
Sun
Tyfusplaat. Sterf.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lion
In
The
Morning
Sun
Tyfusplaat. Sterf.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er komt een moment dat ik een willekeurig iemand hier iets aan doe als die plaat weer es de ether wordt ingeslingerd.
... want Rob zit de komende 2 weken in Londen voor Stenders Atleetvermaak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Vakantie... Deze week zou Robbie Stenders er zijn, maar is ziek. Dus Sander als vervanger van de vervanger... Volgende week doet Paul Rabbering 3v12.
gewoon live op de radioquote:
Mooi, de radio kan dus gewoon aan blijvenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Mooi, de radio kan dus gewoon aan blijven
Toptrack, heerlijk zomers met een lekkere basskickquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lion
In
The
Morning
Sun
Tyfusplaat. Sterf.
Zeg lekker ding, ga eens vakantie vieren ipv hier terug te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toptrack, heerlijk zomers met een lekkere basskick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |