quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Vroegah was sowieso alles beter, klaar
Neu, ik ben het wel eens met de laatste beller. Over een jaar of 40 is de muziek van nu wat The Beatles (zomaar een lukraak voorbeeld) voor onze ouders was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Vroegah was sowieso alles beter, klaar
Wanna fight bitchquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik ben het wel eens met de laatste beller. Over een jaar of 40 is de muziek van nu wat The Beatles (zomaar een lukraak voorbeeld) voor onze ouders was.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...![]()
Kom maar op jong, met je puppypower, I'll snap you like a twig
Ik weet dat je daarvan droomt 's nachts. Schattig welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 weken niet getraind en maak je nog steeds af!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet dat je daarvan droomt 's nachts. Schattig wel
Petitie starten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:41 schreef JDude het volgende:
Timur en Ramon. Wat mij betreft hadden ze mogen blijven.
Kort door de bocht; Giel mag van mij op een hele lange vakantie. Of gaan werken bij Sky Radioquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Godtje het volgende:
Zeg vaste 3FM luisteraars.
Vorige? (of alweer 2) week toen Giel weg was viel me pas goed op wat voor afgezaagd zooitje Giel tegenwoordig heeft.
Ik vind Timor erg verfrissend en leuk in de ochtend. Hij wist de ochtend show eigenlijk beter te dragen dan ik had verwacht.
Wat vonden jullie? (vast al 100 keer besproken maar toen was ik er niet)
Waarom kort door de bocht? Is er nog een nuance aan te brengen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Kort door de bocht; Giel mag van mij op een hele lange vakantie. Of gaan werken bij Sky Radio![]()
Ik moet hem niet
Wat een liefde!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]'s nachts scheur ik je uit elkaar
Nou, er zijn hier soms wat fans aanwezig en ik haat ruziequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kort door de bocht? Is er nog een nuance aan te brengen?
Er is een tijd van komen en gaan toch?
Vast wel een keer. Mag van mij nog een poos durenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef nattermann het volgende:
Domien
Wanneer pleurt die knakker eens op bij 3fm?
Ik doe meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef JDude het volgende:
Mijn handtekening heb je alvast. Niet dat Giel het nou heel slecht doet ofzo, maar na de zoveelste keer wauwwauwwauwkippevel na een middelmatig studio-optreden zap ik ook wel eens weg ja.
Zo ongeveer de hele dagprogrammering is de afgelopen jaren wel een keer op de schop gegaan, behalve de ochtendshow. Afgezien dan van dat extra uur dat'ie van Ekdom (inmiddels Domien) heeft gejat.
Ja oké, Coen en Sander zitten er ook alweer bijna zes jaar, maar daar luister ik nog steeds graag naar.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
Wat een onzin, een gewone vriendschap tussen man en vrouw kan best
Idem hier. Ik moest vanochtend vroeg op en zette de radio aan. Binnen 10 minuten krulden m'n tenen m'n slippers uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:18 schreef alors het volgende:
De dag dat Giel vertrekt begin ik met een dansjeIk schakel altijd na 10 uur in, behalve als Timur of Michiel het presenteren.
Wat nou? Dat wij een haat-liefdedingetje hebben wil niet zeggen dat ik met andere mannen niet gewoon goed (zuiver vriendschappelijk) om kan gaanquote:
Klopt, ik heb ook goeie vriendinnen, maar als zij single waren geweest denk ik dat het een hele andere vriendschap was geweest....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat nou? Dat wij een haat-liefdedingetje hebben wil niet zeggen dat ik met andere mannen niet gewoon goed (zuiver vriendschappelijk) om kan gaan
quote:
Daar heb ik geen last van bij vriendinnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook goeie vriendinnen, maar als zij single waren geweest denk ik dat het een hele andere vriendschap was geweest....
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
28 jaar?! Kak, ik ben over m'n hoogtepunt heen
Ging over de leeftijd waarop vrouwen zichzelf het meest aantrekkelijk vinden, niet op jou van toepassing dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Ik word in september 28
Ah mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ging over de leeftijd waarop vrouwen zichzelf het meest aantrekkelijk vinden, niet op jou van toepassing dus
Das waar... Ik raak langzamerhand in vervalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mooi
Ja mannen worden over het algemeen alleen maar knapper/aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Joh, hij had vast geen elastiek en paperclips bij zich die dagquote:
Geen idee, maar ik vind het verdomd aanstekelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een stemvervormermuziek. Hebben ze zelf ook nog wat gezongen of komt het allemaal uit de computer?
Dat wel, maar is nog steeds een dikke Après Skihitquote:
Geloof ik best, jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar is nog steeds een dikke Après Skihit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |